Pojdi na glavno vsebino

Šolsko leto 2021 / 2022

11 projektov

DREVO = ŽIVLJENJE

Teme: Kulturna raznolikost, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Frana Kranjca

Osnovni cilj projekta DREVO = ŽIVLJENJE je vzgajanje, ozaveščanje in usposabljanje za sprejemanje aktivne vloge v življenju posameznika kot dela globalne vizije sveta. Je interdisciplinarni projekt odprtega učnega okolja. Takšen je tudi vpet v šolski kurikulum. Vse šolsko leto se odvija pri pouku in drugih šolskih dejavnostih na razpisano globalno temo. Lahko se izvaja z različnimi skupinami učencev (vsi učenci šole, določena triada, razred, interesna dejavnost, raziskovalna skupina ipd.), prilagajajo se cilji, vsebine, zahtevnost itd.

Podrobnosti projekta

DRUGAČNOST NAS BOGATI

Teme: Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Frana Metelka Škocjan

S projektom Drugačnost nas bogati želimo učence ozavestiti o pomenu medkulturnega učenja in dialoga, strpnosti, sodelovanja v vse bolj raznoliki družbi ter pomenu miru in spoštovanju človekovih pravic. Učence želimo z izkustvenim učenjem ozavestiti in pripraviti na življenje v sodobni, vse bolj medkulturni družbi. V projekt želimo vključiti naslednje teme: Izobraževanje za trajnostni razvoj, globalno zbliževanje kultur, otrokovo pravice mir in človekove pravice. Projekt je zasnovan na dveh dejavnostih, ki se medsebojno prepletata in dopolnjujeta s ciljem zavedanja, da nas drugačnost bogati ter s poudarkom na VZGOJI ZA EMPATIJO, ALTRUIZMU in MEDSEBOJNEM SODELOVANJU. Cilj projekta je učencem približati DRUGE KULTURE, NARODE TER SVET DRUGAČNIH, jih učiti in naučiti strpnosti, medsebojnega sodelovanja in spoštovanja, nenasilnega reševanja konfliktov, predvsem pa življenja brez predsodkov, spoštovanja drugih kultur in življenja v družbi brez meja.

Podrobnosti projekta

"KAJ SKRIVA NAŠE SRCE?" / "CHE COSA NASCONDE IL NOSTRO CUORE?"

Teme: Kulturna raznolikost, Kulturna dediščina, Kultura miru in nenasilja, Globalno državljanstvo, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Vincenzo e Diego De Castro Piran

Misli ne izbirajo kod in kam, misli gredo, kamor jih vodi srce, pravijo modreci. V šolskem letu 2021/22 smo se na OŠ Vincenzo e Diego de Castro Piran zato odločili nagovoriti UNESCO pridružene šole in vrtce v tem duhu. Beseda srce je namreč širokega pomena. Je vitalni organ našega telesa, obenem pa označuje tudi inteligenco, individualnost, moč, predvsem pa ljubezen. Ljubezen do svojcev, prijateljev, do sočloveka, do samega sebe, pa tudi do jezika in vsega, kar nas obkroža. Vse to pa dopušča posamezniku prosto pot do uresničevanja UENSCO ciljev.

Podrobnosti projekta

MODER STOL - NEKDO MISLI NATE

Teme: Kulturna raznolikost, Kultura miru in nenasilja, Globalno državljanstvo, Medkulturno učenje
Nosilec: Osnovna šola Maksa Pleteršnika Pišece

Projekt je mnogo več kot le barvanje starih in odsluženih stolov. Je relativno enostaven in finančno nezahteven, nenasilno povezuje socialno učenje s tehniško-likovno kulturo in spodbuja ekološko občutljivost. Omogoča vključitev raznolikih tem, ki so osnova za pogovor, izbrane besede pa se zapišejo na stol.

Podrobnosti projekta

Platforma raznolikosti

Teme: Kulturna raznolikost, Kulturna dediščina, Trajnostni razvoj
Nosilec: Osnovna šola Fokovci

Smo v času hitrega razvoja IKT-ja, ko fotografiranje in snemanje ter obdelava in priprava multimedijskih vsebin postaja del vsakdana naših učencev, način beleženja njihovih dogodkov in spominov. Zato smo jim želeli približati čudoviti svet narave in zapuščino naših prednikov skozi fotografski- ali videoobjektiv, skozi obdelavo posnetkov, pripravo ustvarjalnih e-gradiv, ki bi jih lahko delili s svojimi vrstniki in na svojevrsten način doživljali naravne in kulturne posebnosti svojega okolja. Oblikovali smo platformo (http://platforma-os-fokovci.splet.arnes.si/), na kateri objavljamo pripravljena gradiva, da so dostopna tudi ostalim. Skozi večletni projekt, kjer vsako leto izberemo eno izmed tem, vezanih na naravno ali kulturno dediščino, želimo zbrati raznoliko gradivo, ki bo pričalo o naravni in kulturni raznolikosti naše dežele oz. vseh vključenih v projekt. S poudarkom na pripravi e-gradiv želimo spodbuditi medpredmetno povezovanje v vzgojno-izobraževalnem procesu, z izborom tem, ki se dotikajo tako naravne in kot kulturne dediščine, pa zavedanje o pomenu ohranjanja le-te za nadaljnje rodove in pomen medgeneracijske povezanosti.

Podrobnosti projekta

POŠLJIMO SAPICO PRIJATELJSTVA

Teme: Kulturna raznolikost, Medkulturno učenje, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Pesnica

Rezultat projekta je znati živeti skupaj, kljub naši različnosti ter ohranjati naš planet za zanamce. Medgeneracijsko povezovanje prinaša vsem sodelujočim novo kvaliteto življenja; na eni strani zagotavlja občutek sprejetosti in varnosti, lajša osamljenost ter krepi duševno in telesno zdravje; po drugi strani pa bogati mlade z izkušnjami.

Podrobnosti projekta

Pozdrav ptic miru

Teme: Globalno državljanstvo, Kultura miru in nenasilja, Medkulturno učenje
Nosilec: Osnovna šola Lava

NAMEN večletnega projekta Osnovne šola Lava Celje je ozaveščanje učencev, dijakov in ljudi v okolju o pomenu miru in vzdrževanju dobrih medsebojnih odnosov doma in po svetu. Letos se z dejavnostmi odzivamo na stanje nizke kulture komuniciranja v družbi in pojava negativnih in nestrpnih razmišljanj, zato bomo usmerjeno sledili cilju izboljšati kulturo komunikacije in dialoga.

Podrobnosti projekta

ŠOLSKE OLIMPIJSKE IGRE

Teme: Globalno državljanstvo, Kultura miru in nenasilja, Kulturna dediščina, Kulturna raznolikost, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Selnica ob Dravi

Šolske olimpijske igre so na OŠ Selnica ob Dravi že utečen slavnostni šolski projekt, ki bi ga radi kot dobro prakso in prijetno izkušnjo prenesli tudi na druge šole UNESCO ASPnet Slovenije z namenom povezovanja, sodelovanja in športnega udejstvovanja v olimpijskem duhu, brez diskriminacije, z medsebojnim razumevanjem, v duhu prijateljstva in fair playa.

Podrobnosti projekta

Učenec poučuje: Slovenija moja dežela

Teme: Kulturna raznolikost, Kulturna dediščina, Kultura miru in nenasilja, Globalno državljanstvo, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: IV. osnovna šola Celje

Učenci se na svetovni dan učiteljev preizkusijo v učiteljski vlogi. Na poučevanje se morajo, ob pomoči učiteljev, pripraviti s pisno pripravo. Učenci - učitelji naj bodo pri učenju kreativni, inovativni in domiselni. Po učenju pa se opravi pogovor o doživljanju učne ure z vsemi deležniki učne ure (učenec- učitelj, mentor, ter učenci, ki so poslu šali učno uro.

Podrobnosti projekta

Vrednote v luči vseživljenjskega učenja

Teme: Kulturna raznolikost, Kulturna dediščina, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Ledina

V projektu Dobre vesti iz naše šole in našega mesta/kraja bomo pozornost namenili boljšemu razumevanju med ljudmi, spoštovanju sebe in drugih, kulturne raznolikosti, varovanju okolja ter naravne in kulturne dediščine. Učenci bodo raziskovali na izbrano temo »Vrednote v luči vseživljenjskega učenja« in ustvarjali na področju umetnosti.

Podrobnosti projekta

Z odra na oder

Teme: Kulturna raznolikost, Kulturna dediščina, Kultura miru in nenasilja, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Leona Štuklja Maribor

Projekt je namenjen prikazu dela osnovnošolskih gledaliških skupin ob uresničevanju Unescovih ciljev. Projekt je tradicionalen, saj bo že 25. po vrsti.

Podrobnosti projekta

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...