Knjižnica
V mreži UNESCO pridruženih šol se trudimo, da bi svojim članom zagotovili kvalitetno gradivo, ki bi jim omogočalo izpopolnjevati njihovo znanje.
Svetovna dediščina v rokah mladih: poznam, cenim in ukrepam
Komplet učnega gradiva za učitelje
Vzgoja in izobraževanje za trajnostni razvoj, kažipot
#VITR za 2030
Mreža vsako leto izda tudi publikacijo Letno poročilo UNESCO pridruženih šol, kjer je predstavljeno delo središč, seznam članov in predstavitev zaključenih projektov preteklega leta. Več o letnem poročilu lahko preberete tukaj.
Vodič za člane
Ta vodič je namenjen vsem v vaši ustanovi: ravnatelju ali direktorju, imenovani kontaktni točki ASPnet, učiteljem, zaposlenim, učencem, šolskemu svetu in družinam učencev. Namenjen je vsem, ki sodelujejo pri razvoju vizije in kulture ustanove, njenih politik in pravil, pri upravljanju ustanove in vsakodnevnih opravilih ter načrtovanju, upravljanju, spremljanja in vrednotenja dejavnosti v učilnicah in zunaj njih.
Vodič za nacionalne koordinatorje
Publikacija Mreže Unescu pridruženih šol: Vodič za nacionalnega koordinatorje je prevod leta 2008 objavljene publikacije UNESCO Associated Schools Netowrk: Guide for National Coordinators in ponuja osnovna izhodišča za vodenje mreže ASPnet.
Preprečevanje nasilnega ekstremizma skozi izobraževanje
Vodnik za oblikovalce politik
Ta publikacija ponuja tehnične smernice za strokovnjake za izobraževanje (oblikovalce politik, učitelje in različne zainteresirane strani v izobraževanju), kako rešiti konkretne izzive, ki jih predstavlja nasilni ekstremizem. Priročnik želi zlasti pomagati oblikovalcem politik v okviru ministrstev za izobraževanje, da določijo prednostne naloge, načrtujejo in izvajajo učinkovite ukrepe preventivnega izobraževanja, s čimer prispevajo k nacionalnim prizadevanjem za preprečevanje.
Izobraževanje za globalno državljanstvo
Teme in učni cilji
Cilj globalnega državljanskega izobraževanja je preoblikovati, graditi znanje, spretnosti, vrednote in stališča, ki omogočajo učencem, da prispevajo k bolj vzključujočemu, pravičnemu in mirnemu svetu. Ta publikacija, naslovljena Izobraževanje za globalno državljanstvo: teme in učni cilji, je prva pedagoška smernica s strani UNESCA na področju Izobraževanja za globalno državljanstvo. Predstavlja predloge za prenos konceptov izobraževanja za globalno državljanstvo v praktične in starostno pogojene teme in učne cilje na način, ki omogoča prilagajanje lokalnim okoliščinam. Namenjen je kot vir za pedagoge, razvijalce učnih načrtov, izobraževalce kadra in oblikovalce politike, vendar bo koristen tudi za druge zainteresirane strani v izobraževanju, ki delajo v neformalnih in neformalnih okoljih.
Smernice za učitelje za preprečevanje nasilnega ekstremizma
Nasilni ekstremizem in temeljne sile radikalizacije so med najprodornejšimi izzivi našega časa. Medtem, ko nasilni ekstremizem ni omejen na starost, spol, skupino ali na skupnost, so mladi posebaj ranljivi za sporočila nasilnih ekstremistov in terorističnih organizacij.
Druge publikacije:
Podnebne spremembe in Svetovna dediščina v Sloveniji
Katalog likovnih izdelkov UNESCO pridružene šole OŠ Spodnja Idrija