Šolsko leto 2020 / 2021
Ciljna skupina
Teme
- Globalno državljanstvo (1)
- Kultura miru in nenasilja (4)
- Kulturna dediščina (2)
- Kulturna raznolikost (3)
- Medkulturno učenje (2)
- Trajnostni razvoj (2)
- Trajnostni življenjski slog (5)
Ključne besede
- Biotska raznovrstnost (1)
- Cilji trajnostnega razvoja (SDG) (2)
- Demokracija in pravičnost (4)
- Diskriminacija (4)
- Enakopravnost spolov (3)
- IKT (2)
- Jeziki (2)
- MUN - Model UN / Model UNESCO (1)
- Medijska in informacijska pismenost (2)
- Migracije in begunci (3)
- Mir (2)
- Naučiti se živeti skupaj (4)
- Oceani (1)
- Okolje (2)
- Podnebne spremembe (1)
- Preprečevanje nasilnega ekstremizma (1)
- Solidarnost (5)
- Spomin na holokavst (1)
- Staroselci (1)
- Suženjstvo in trgovina s sužnji (1)
- Svoboda izražanja (2)
- Toleranca (4)
- Umetna inteligenca (1)
- Umetnost (2)
- Vključenost in pravičnost (4)
- Voda (1)
- Whole-school approach (1)
- Zdravje in HIV/AIDS (1)
- Zmanjšanje tveganj pri nesrečah (2)
- Znanstveno izobraževanje (1)
- Človekove pravice (3)
- Šolsko nasilje (1)
- Šport in športne vrednote (2)
5 projektov
Drugačnost nas bogati
Teme: Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Frana Metelka Škocjan
Drugačnost nas bogati S projektom Drugačnost nas bogati želimo učence ozavestiti o pomenu medkulturnega učenja in dialoga, strpnosti, sodelovanja v vse bolj raznoliki družbi ter pomenu miru in spoštovanju človekovih pravic. Učence želimo z izkustvenim učenjem ozavestiti in pripraviti na življenje v sodobni, vse bolj medkulturni družbi. V projekt želimo vključiti naslednje teme: Izobraževanje za trajnostni razvoj, globalno zbliževanje kultur, otrokovo pravice mir in človekove pravice. Projekt je zasnovan na dveh dejavnostih, ki se medsebojno prepletata in dopolnjujeta s ciljem zavedanja, da nas drugačnost bogati ter s poudarkom na VZGOJI ZA EMPATIJO, ALTRUIZMU in MEDSEBOJNEM SODELOVANJU. Cilj projekta je učencem približati DRUGE KULTURE, NARODE TER SVET DRUGAČNIH, jih učiti in naučiti strpnosti, medsebojnega sodelovanja in spoštovanja, nenasilnega reševanja konfliktov, predvsem pa življenja brez predsodkov, spoštovanja drugih kultur in življenja v družbi brez meja.
Gorniški tabor v Vratih
Teme: Kultura miru in nenasilja, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola 16. decembra Mojstrana
Temeljni cilji projekta so prenašanje izročila gorniške kulture na učence, posredovanje znanj in veščin s področja gorništva (bodoči gorski reševalci in gorniki), omogočanje pristnega stika z naravo in premagovanja naporov pri gibanju v gorah, razvijanje ekološke osveščenosti in zavedanja o pomembnosti ohranjanja neokrnjenega alpskega sveta, vzporedno s tem pa povezovanje z drugimi šolami ob skupni dejavnosti, razvijanje družabnosti, tolerantnosti in drugih socialnih veščin ob skupnem delu..
Moje pravice
Teme: Kultura miru in nenasilja, Kulturna raznolikost, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Frana Kranjca
Medkulturni dialog je eden izmed ključnih pogojev za bivanje na skupnem planetu. Zato so človekove pravice tema, ki nas bo tudi letos povezovala v nacionalnem Unesco ASP projektu MOJE PRAVICE. Kajti pomembno je, da mladi poznajo človekove pravice in z njimi tudi povezane odgovornosti, da jih razumejo in predvsem udejanjajo v vsakdanjem življenju
Učenec poučuje: TEMA ni določena
Teme: Kulturna raznolikost, Kulturna dediščina, Kultura miru in nenasilja, Globalno državljanstvo, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: IV. osnovna šola Celje
Ob svetovnem dnevu učiteljev, 5. oktober, smo dan želeli obeležiti malo drugače. Učencem ponudimo možnost, da se sami preizkusijo v vlogi vzgojitelja/učitelja/profesorja, da sami oblikujejo učni proces. Projekt se izvaja določen dan, na daljavo, na prijavljenih šolah. Po izvedbi projekta se vodji projekta pošlje evalvacijsko poročilo.
Z odra na oder
Teme: Kultura miru in nenasilja, Kulturna dediščina, Kulturna raznolikost, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Leona Štuklja Maribor
Projekt Z Odra na oder je namenjen druženju, spoznavanju in prikazu dela osnovnošolskih gledaliških skupin ob uresničevanju UNESCO ciljev. Nastopajoči lahko brez treme in strahu pred ocenjevanjem prikažejo lastno ustvarjalnost svojim vrstnikom in vsem ostalim obiskovalcem.