Šolsko leto 2022 / 2023
Ciljna skupina
Teme
- Globalno državljanstvo (3)
- Kultura miru in nenasilja (2)
- Kulturna dediščina (2)
- Kulturna raznolikost (1)
- Medkulturno učenje (2)
- Trajnostni razvoj (1)
- Trajnostni življenjski slog (3)
Ključne besede
- Biotska raznovrstnost (0)
- Cilji trajnostnega razvoja (SDG) (2)
- Demokracija in pravičnost (1)
- Diskriminacija (1)
- Enakopravnost spolov (0)
- IKT (0)
- Jeziki (1)
- Medijska in informacijska pismenost (0)
- Migracije in begunci (1)
- Mir (1)
- Naučiti se živeti skupaj (3)
- Oceani (0)
- Okolje (2)
- Podnebne spremembe (0)
- Preprečevanje nasilnega ekstremizma (0)
- Solidarnost (3)
- Spomin na holokavst (1)
- Staroselci (0)
- Svoboda izražanja (2)
- Toleranca (1)
- Umetnost (1)
- Vključenost in pravičnost (2)
- Voda (1)
- Whole-school approach (2)
- Zdravje in HIV/AIDS (0)
- Zmanjšanje tveganj pri nesrečah (0)
- Znanstveno izobraževanje (0)
- Človekove pravice (0)
- Šolsko nasilje (0)
- Šport in športne vrednote (1)
3 projekti
SKRITI KOTIČKI MOJEGA KRAJA
Teme: Globalno državljanstvo, Kulturna dediščina, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Odranci
Projekt na daljavo bo potekal vso šolsko leto. Skozi različne dejavnosti pri pouku in razširjenem programu bodo učenci spoznavali in raziskovali skrite kotičke svojega kraja in možnosti predstavitve le-tega. Projekt v živo bo potekal v spomladanskem času 2023.
Slovenski izgnanci od 1945 do 1945
Teme: Globalno državljanstvo, Kultura miru in nenasilja, Medkulturno učenje, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Gimnazija Brežice
Izgnanci, novodobni migranti in begunci; projekt je zasnovan na vseh štirih Delorsovih stebrih , ključno pa je, znati živeti skupaj in graditi kulturo miru in nenasilja.
Živimo skupaj
Teme: Globalno državljanstvo, Kultura miru in nenasilja, Kulturna dediščina, Kulturna raznolikost, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Kapela
Projekt Živimo skupaj temelji na medsebojnem in medgeneracijskem povezovanju s ciljem spoznavanja sebe in drugih v medsebojnem učenju. Poudarek dajemo praktičnemu delu in uresničevanju Delorsovih stebrov, predvsem stebra - učiti se, da bi znali delati. Dejavnosti temeljijo na spoštovanju trajnostnega in globalnega načina življenja. Spoznavamo lokalno tradicijo in jo povezujemo z interesi današnje mladine, ki na praktičen način spoznavajo kulturno raznolikost domačega okolja. Gradimo na medgeneracijskem prenosu znanja s poudarkom na medsebojni solidarnosti. Projekt zaokrožamo z obeležbo svetovnega dneva voda, ki sovpada z datumom finalizacije projekta in zajema globalni in lokalni vpliv na okolje.