Šolsko leto 2020 / 2021
Ciljna skupina
Teme
- Globalno državljanstvo (2)
- Kultura miru in nenasilja (2)
- Kulturna dediščina (1)
- Kulturna raznolikost (2)
- Medkulturno učenje (2)
- Trajnostni razvoj (2)
- Trajnostni življenjski slog (1)
Ključne besede
- Biotska raznovrstnost (1)
- Cilji trajnostnega razvoja (SDG) (1)
- Demokracija in pravičnost (2)
- Diskriminacija (2)
- Enakopravnost spolov (2)
- IKT (1)
- Jeziki (1)
- MUN - Model UN / Model UNESCO (1)
- Medijska in informacijska pismenost (1)
- Migracije in begunci (2)
- Mir (2)
- Naučiti se živeti skupaj (2)
- Oceani (1)
- Okolje (1)
- Podnebne spremembe (1)
- Preprečevanje nasilnega ekstremizma (2)
- Solidarnost (2)
- Spomin na holokavst (1)
- Staroselci (1)
- Suženjstvo in trgovina s sužnji (1)
- Svoboda izražanja (2)
- Toleranca (2)
- Umetna inteligenca (1)
- Umetnost (1)
- Vključenost in pravičnost (1)
- Voda (1)
- Whole-school approach (1)
- Zdravje in HIV/AIDS (1)
- Zmanjšanje tveganj pri nesrečah (1)
- Znanstveno izobraževanje (1)
- Človekove pravice (2)
- Šolsko nasilje (1)
- Šport in športne vrednote (1)
2 projekta
Učenec poučuje: TEMA ni določena
Teme: Kulturna raznolikost, Kulturna dediščina, Kultura miru in nenasilja, Globalno državljanstvo, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: IV. osnovna šola Celje
Ob svetovnem dnevu učiteljev, 5. oktober, smo dan želeli obeležiti malo drugače. Učencem ponudimo možnost, da se sami preizkusijo v vlogi vzgojitelja/učitelja/profesorja, da sami oblikujejo učni proces. Projekt se izvaja določen dan, na daljavo, na prijavljenih šolah. Po izvedbi projekta se vodji projekta pošlje evalvacijsko poročilo.
Živa knjižnica
Teme: Kulturna raznolikost, Kultura miru in nenasilja, Globalno državljanstvo, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj
Nosilec: Gimnazija Novo mesto
Živa knjižnica je projekt, ki nagovarja temeljne cilje in vrednote Unesca. Je sredstvo, s katerim preko inovativne metode aktivnega dialoga ozaveščamo in izobražujemo o človeških vrednotah, človekovih pravicah in spodbujamo razpravo o predsodkih in stereotipih v družbi. Metoda Žive knjižnice sooči bralca/bralko z lastnimi predsodki in stereotipnimi predstavami ter nudi konkretno možnost se v živo srečati z lastnim stereotipom.