Projekti slovenske mreže ASPnet
Ciljna skupina
- OŠ, 1. - 3. razred (94)
- OŠ, 4. - 6. razred (102)
- OŠ, 7. - 9. razred (119)
- srednja šola (105)
- vrtec (79)
Osrednja tema
- Demokracija (0)
- Materni jezik (0)
- Migracije in begunci (0)
- Okolje (0)
- Priložnosti za mlade (0)
- Solidarnost (0)
- Trajnostni način življenja (0)
- Vrednote in stališča (0)
- Zdrav način življenja (0)
- Šport (0)
Način povezovanja
Teme
125 projektov
Biseri baroka
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Brežice
Na Osnovni šoli Brežice si že vrsto let prizadevamo učencem privzgojiti odnos do kulturne dediščine in preteklosti domačega kraja. Zgodbe, ki jih pripovedujejo pročelja mestne arhitekture, grad z baročnimi poslikavami in domišljijski otroški svet nas popeljejo v raziskovanje in pridobivanje novih izkušenj. Pri izvajanju različnih aktivnosti sodelujemo z zunanjimi sodelavci, posamezniki in ustanovami. V preteklih šolskih letih smo v barok "oblekli" ribe in jih razstavili na šolskih hodnikih, ustvarili Fenikse kot odgovor na izziv časa, izvedli delavnice v učilnici v naravi, pripravili nočitev v šoli in obiskali Posavski muzej.
Biseri baroka
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Brežice
Na Osnovni šoli Brežice si že vrsto let prizadevamo učencem privzgojiti odnos do kulturne dediščine in preteklosti domačega kraja. Zgodbe, ki jih pripovedujejo pročelja mestne arhitekture, grad z baročnimi poslikavami in domišljijski otroški svet nas popeljejo v raziskovanje in pridobivanje novih izkušenj. Pri izvajanju različnih aktivnosti sodelujemo z zunanjimi sodelavci, posamezniki in ustanovami. V šolskem letu 2019/2020 smo v barok "oblekli" ribe in jih razstavili na šolskih hodnikih, v letošnjem šolskem letu pa načrtujemo delavnice v učilnici v naravi, pripravo virtualne razstave in obisk Posavskega muzeja.
Branje - moje sanje
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Franja Goloba Prevalje
Literarno-likovni razpis na dano temo ... Promocija branja in (literarnega, likovnega / umetnostnega) izražanja.
Dediščina v rokah mladih. Mladi posvojijo spomenik
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Belokranjskega odreda Semič
Projekt bo potekal v več fazah, najbolj zgoščeno v zadnjem tednu meseca septembra za vse učence šole in povabljene učence drugih šol. V različnih delavnicah bodo spoznavali dediščino domačega kraja. Za učence in dijake UNESCO šol bomo pripravili fotografsko potepanje po kočevarski vasi.
DEDIŠČINA V ROKAH MLADIH. MLADI POSVOJIJO SPOMENIK
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Belokranjskega odreda Semič
UNESCO projekt Dediščina v rokah mladih bomo v tem šolskem letu izvajali na dva načina: 1. Fotografsko potepanje bomo izvedli 10. 10. 2024 v času Dnevov evropske kulturne dediščine v bližnjo kočevarski vasici. Na omenjeni datum boste poskušali v objektiv fotoaparata ujeti lepe motive, detajle iz zanimive naravne in kulturne dediščine vasi. Mentorji in učenci bodo prejeli potrdila o sodelovanju na dogodku. 2. Na daljavo projekt poteka skozi vse leto: UNESCO šole, ki ne sodelujejo v fotografskem potepanju, imajo možnost sodelovanja na daljavo. V svojem kraju posvojijo spomenik, ali pa ob posvojenem spomeniku pripravijo kakšno akcijo ali drugo prireditev in o tem pošljejo poročilo s fotografijami. Prispevke zbiramo in objavimo na spletni strani OŠ Semič ter pošljemo potrdilo o sodelovanju.
DREVO = ŽIVLJENJE
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Frana Kranjca
Osnovni cilj projekta DREVO = ŽIVLJENJE je vzgajanje, ozaveščanje in usposabljanje za sprejemanje aktivne vloge v življenju posameznika kot dela globalne vizije sveta. Je interdisciplinarni projekt odprtega učnega okolja. Takšen je tudi vpet v šolski kurikulum. Vse šolsko leto se odvija pri pouku in drugih šolskih dejavnostih na razpisano globalno temo. Lahko se izvaja z različnimi skupinami učencev (vsi učenci šole, določena triada, razred, interesna dejavnost, raziskovalna skupina ipd.), prilagajajo se cilji, vsebine, zahtevnost itd.
Arhitekturna dediščina v fotografiji
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Srednja gradbena, geodetska, okoljevarstvena šola in strokovna gimnazija Ljubljana
Arhitekturna dediščina je dokument časa, ki ga srečujemo na vsakem koraku. Sporoča nam, kakšen odnos so imeli predniki do prostora in okolja ter kako so v njem in z njim živeli. Arhitekturna dediščina se lahko ohranja le, če jo razumemo kot kakovostne ostanke oblikovanega prostora. Z ohranjanjem le-te pa bogatimo svoj bivanjski prostor. Sodelujoči učenci in dijaki naj skozi fotografijo v domačem kraju prepoznajo in predstavijo arhitekturno dediščino vpeto v sodobni prostor vključno z izdelanimi detajli, uporabljenimi materiali in mojstrskimi tehnikami.
Dediščina v rokah mladih. Mladi posvojijo spomenik
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Belokranjskega odreda Semič
Projekt bo potekal v več fazah, najbolj zgoščeno v zadnjem tednu meseca septembra za vse učence šole in povabljene učence drugih šol. V različnih delavnicah bodo spoznavali dediščino domačega kraja. Za učence in dijake UNESCO šol bomo pripravili fotografsko potepanje po kočevarski vasi.
Branje - moje sanje
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Franja Goloba Prevalje
Kot vsako leto bomo tudi prihodnje razpisali natečaj na temo Branje - moje sanje. Razmišljali bomo o vodi.
DEDIŠČINA REDKIH IN IZGINJAJOČIH POKLICEV
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Srednja gradbena, geodetska, okoljevarstvena šola in strokovna gimnazija Ljubljana
Življenje, človekovo delovanje, razmišljanje nikoli ne miruje. Odvija se neprekinjen razvoj. Ob tem ostajajo orodja, dejavnosti, načini bivanja in delovanja, ki zastarajo. Nadomestimo jih z novimi. Med vsem kar smo nadomestili z novi so tudi poklici, ki izginjajo ali pa so že zelo redki. Številne dejavnosti ne ustrezajo potrebam današnjega časa, ker so današnji poklici specializirani in tehnično veliko bolj napredni.
DREVO = ŽIVLJENJE
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Frana Kranjca
Osnovni cilj projekta je vzgajanje, ozaveščanje in usposabljanje za sprejemanje aktivne vloge v življenju posameznika kot dela globalne vizije sveta. Je interdisciplinarni projekt odprtega učnega okolja. Takšen je tudi vpet v šolski kurikulum. Vse šolsko leto se odvija pri pouku in drugih šolskih dejavnostih na razpisano globalno temo. Lahko se izvaja z različnimi skupinami učencev (vsi učenci šole, določena triada, razred, interesna dejavnost, raziskovalna skupina ipd.), prilagajajo se cilji, vsebine, zahtevnost itd.
Dediščina v rokah mladih - mladi posvojijo spomenik
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Belokranjskega odreda Semič
Projekt bo potekal v več fazah. V prvi bomo za učence in dijake UNESCO šol pripravili fotografsko potepanje po kočevarski vasi. Drugi del bo potekal na daljavo, kjer bodo prijavljene Unesco šole imele možnost sodelovati v projektu tako, da bodo v svojem okolju izvedle aktivnosti ob svojih posvojenih spomenikih.
Izboljšajmo odnos do hrane
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Leskovec pri Krškem
Učence bi radi izobrazili o tem, kako ravnati s hrano, kam z odpadno hrano in kam s hrano, ki ostane nerazdeljena. Naučili se bodo sami pripraviti količinsko primeren uravnotežen obrok. Naučili se bodo razumeti in spoštovati prehranjevalne navade različnih narodov in skupnosti.
Dediščina v rokah mladih. Mladi posvojijo spomenik
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Belokranjskega odreda Semič
Projekt bo potekal v več fazah, najbolj zgoščeno v zadnjem tednu meseca septembra za vse učence šole in povabljene učence drugih šol. V različnih delavnicah bodo spoznavali dediščino domačega kraja. Za učence in dijake UNESCO šol bomo pripravili fotografsko potepanje po kočevarski vasi.
Dobre vesti iz naše šole in našega mesta/kraja
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Ledina
V šolskem letu 2023/24 bomo v projektu Dobre vesti iz naše šole in našega mesta/kraja nadaljevali s temo »Vrednote v luči vseživljenjskega učenja«, ki jo bomo nadgradili z vrednoto »Mir«. Prijave bomo zbirali do 30. 9. 2023. Razpisali bomo literarni natečaj na temo "Mir" in ob koncu šolskega leta ovrednotili vsa prispela dela. Najboljše izdelke sodelujočih šol bomo vključili v že nastajajočo knjigo z naslovom Vrednote v luči vseživljenjskega učenja. Rok za oddajo literarnih prispevkov je 29. 3. 2024. Prijavnica in evalvacijsko poročilo, ki bosta v elektronski obliki, bo šolam in vrtcem na voljo na spletni strani projekta Dobre vesti iz naše šole in našega mesta/kraja http://www.o-ledina.si/strani/126/dobre-vesti-iz-nase-sole-in-nasega-mesta. Rok oddaje evalvacijskega poročila je 15. 6. 2024. Vse pomembnejše informacije bomo sproti objavljali na spletni strani našega projekta http://www.o-ledina.si/strani/126/dobre-vesti-iz-nase-sole-in-nasega-mesta.
DRUGAČNOST NAS BOGATI
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Frana Metelka Škocjan
S projektom Drugačnost nas bogati želimo učence ozavestiti o pomenu medkulturnega učenja in dialoga, strpnosti, sodelovanja v vse bolj raznoliki družbi ter pomenu miru in spoštovanju človekovih pravic. Učence želimo z izkustvenim učenjem ozavestiti in pripraviti na življenje v sodobni, vse bolj medkulturni družbi.
Jesenički
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Toneta Čufarja Jesenice
Jeseničane nas bogati multikulturnost, na enem prostoru živi več pripadnikov različnih kultur in ver. Tudi na naši šoli je tako. Trudimo se učiti drug od drugega, premagovati predsodke, sprejemati drugačnost kot del življenja, pomembno se nam zdi medsebojno sodelovanje. Držimo se načela, da tako kot knjige ne sodiš po platnicah, človeka ne ocenjuješ po zunanjosti in po tem, od kod prihaja. Te vrednote predstavljamo z emblemom naše šole, s katerim smo prikazali učence in zaposlene kot različne ptice mavričnih barv. Po pripovedih starejših Jeseničanov naj bi Jesenice lahko dobile ime tudi po pticah sinicah (sinica – senica - jesenica – ptički Jesenički). Ptički Jesenički predstavljajo različne kulture združene pod eno skupno, trdno in mogočno osnovnošolsko streho, ki je upodobljena s kraticami OŠTČ. Ptice se iz preteklosti ozirajo naprej: v prihodnost in napredek. S svojimi odprtimi kljunčki nizajo različne ideje, iščejo rešitve, sodelujejo in ustvarjalno prispevajo k doseganju skupnih ciljev. Varno zavetje nam nudi, Jeseničanom na videz prepoznaven, hrib Petelin (1448m), zadnji hrib na zahodnem delu planote Mežakle, pod katerim stoji stavba šole. Emblem z vrednotami naše šole je leta 1995 simbolno upodobil dolgoletni učitelj likovne vzgoje na šoli, Slavko Ilenič.
Festival Jezikajmo - Zbliževanje kultur
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola prof. dr. Josipa Plemlja Bled
Vsako leto v mesecu aprilu OŠ prof. dr. Josipa Plemlja Bled organizira festival Jezikajmo ─ zbliževanje kultur. Z glasbo in plesom, recitacijami ter gledališkimi odlomki nastopajoči prepletajo mnogo raznolikih kultur in jezikov ter jih združijo v eno umetniško zgodbo, s čimer želimo mlade naučiti spoštovanja medkulturnega bogastva.
Jezero je - jezera ni 2022
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Srednja gradbena, geodetska, okoljevarstvena šola in strokovna gimnazija Ljubljana
Projekt »Jezero je – jezera ni 2022« bo potekal v Dolnjem jezeru ob Cerkniškem jezeru aprila 2022. Če ga ne bomo mogli izvesti na licu mesta, ga bomo izpeljali na daljavo. V projektu mentorji spodbujamo vse štiri Deloresove stebre izobraževanje. Projekt je pomemben, ker delamo na celostnem razvoju posameznika, ki z delom v skupini in v naravi pridobi izkušnje, ki jih ne more v razredu. Posameznik se mora naučiti koristno uporabljati svoje sposobnosti in znanje zase in za druge. Udeleženci bodo spoznavali naravno in kulturno dediščino ter oblikovali primeren odnos do vsega kar jih obdaja. Učili se bodo strpnosti, sodelovanja in trajnosti.
Dobre vesti iz naše šole in našega mesta/kraja
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Ledina
V projektu Dobre vesti iz naše šole in našega mesta/kraja bomo v šolskem letu 2022/23 nadaljevali z raziskovanjem in ustvarjanjem na izbrano temo »Vrednote v luči vseživljenjskega učenja«. Učenci bodo raziskovali na izbrano temo in ustvarjali na literarnem in likovnem področju. Ob koncu šolskega leta 2022/23 bomo izdali knjigo vseh sodelujočih šol, kjer bomo predstavili naše skupno delo in izdelke.
DRUGAČNOST NAS BOGATI
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Frana Metelka Škocjan
S projektom Drugačnost nas bogati želimo tako otroke v vrtcu, učence, dijake, kot tudi širšo skupnost ozavestiti o pomenu medkulturnega učenja in dialoga, strpnosti, sodelovanja v vse bolj raznoliki družbi ter o pomenu miru in spoštovanju človekovih pravic. Otroke v vrtcu, učence in dijake želimo z izkustvenim učenjem pripraviti na življenje v sodobni, vse bolj medkulturni družbi.
IdenTItet@
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Selnica ob Dravi
Identiteta je celota posameznikovih značilnosti, po katerih se loči od drugih ljudi. Identiteta nas opredeljuje. Identiteta nas druži. Brez identitete ne obstajamo … Vabljeni k sodelovanju v različnih aktivnostih, preko katerih bomo mladim približali razumevanje in sprejemanje pojmov, kot so drugačnost, večkulturnost, varovanje podatkov, s čimer bomo krepili tudi vezi med UNESCO šolami, izmenjali izkušnje poučevanja in utrjevali kompetence kritičnega mišljenja ter vseživljenjskega učenja.
Jezikajmo - Zbliževanje kultur
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola prof. dr. Josipa Plemlja Bled
Projekt Jezikajmo ─ Zbliževanje kultur se na na OŠ prof. dr. Josipa Plemlja Bled odvija že vrsto let. Vsako leto učenci osnovnih in srednjih šol na zaključni prireditvi na festivalu Jezikajmo predstavijo glasbene, plesne in gledališke odlomke in tako prepletejo mnogo raznolikih kultur in jezikov ter jih združijo v eno umetniško zgodbo. S festivalom želimo mlade naučiti spoštovanja medkulturnega in jezikovnega bogastva.
DREVO = ŽIVLJENJE
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Frana Kranjca
Osnovni cilj projekta DREVO = ŽIVLJENJE je vzgajanje, ozaveščanje in usposabljanje za sprejemanje aktivne vloge v življenju posameznika kot dela globalne vizije sveta. Je interdisciplinarni projekt odprtega učnega okolja. Takšen je tudi vpet v šolski kurikulum. Vse šolsko leto se odvija pri pouku in drugih šolskih dejavnostih na razpisano globalno temo. Lahko se izvaja z različnimi skupinami učencev (vsi učenci šole, določena triada, razred, interesna dejavnost, raziskovalna skupina ipd.), prilagajajo se cilji, vsebine, zahtevnost itd.
Festival Jezikajmo - zbliževanje kultur
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola prof. dr. Josipa Plemlja Bled
Vsako leto v aprilu OŠ prof. dr. Josipa Plemlja Bled organizira festival Jezikajmo ─ Zbliževanje kultur. Z glasbo, plesom, recitacijami in gledališkimi odlomki nastopajoči prepletajo mnogo raznolikih kultur in jezikov ter jih združijo v eno umetniško zgodbo, s čimer želimo mlade naučiti spoštovanja medkulturnega bogastva.
Izboljšajmo odnos do hrane
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Leskovec pri Krškem
Učence bi radi izobrazili o tem, kako ravnati s hrano, kam z odpadno hrano in kam s hrano, ki ostane nerazdeljena. Naučili se bodo sami pripraviti količinsko primeren uravnotežen obrok. Naučili se bodo razumeti in spoštovati prehranjevalne navade različnih narodov in skupnosti.
"KAJ SKRIVA NAŠE SRCE?" / "CHE COSA NASCONDE IL NOSTRO CUORE?"
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Vincenzo e Diego De Castro Piran
Misli ne izbirajo kod in kam, misli gredo, kamor jih vodi srce, pravijo modreci. V šolskem letu 2021/22 smo se na OŠ Vincenzo e Diego de Castro Piran zato odločili nagovoriti UNESCO pridružene šole in vrtce v tem duhu. Beseda srce je namreč širokega pomena. Je vitalni organ našega telesa, obenem pa označuje tudi inteligenco, individualnost, moč, predvsem pa ljubezen. Ljubezen do svojcev, prijateljev, do sočloveka, do samega sebe, pa tudi do jezika in vsega, kar nas obkroža. Vse to pa dopušča posamezniku prosto pot do uresničevanja UENSCO ciljev.
DRUGAČNOST NAS BOGATI
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Frana Metelka Škocjan
S projektom Drugačnost nas bogati želimo učence ozavestiti o pomenu medkulturnega učenja in dialoga, strpnosti, sodelovanja v vse bolj raznoliki družbi ter pomenu miru in spoštovanju človekovih pravic. Z izkustvenim učenjem jih želimo pripraviti na življenje v sodobni, vse bolj medkulturni družbi. Cilj projekta je učencem približati druge kulture, narode ter svet drugačnih, jih učiti in naučiti strpnosti, medsebojnega sodelovanja in spoštovanja, nenasilnega reševanja konfliktov, predvsem pa življenja brez predsodkov, spoštovanja drugih kultur in življenja v družbi brez meja.
Kako se pa ti igraš?
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Šmihel
Mentor z učenci izdela družabno igro po lastni izbiri. Izdelana je lahko tudi igra za igro zunaj. Igro nato izmenjamo s še eno sodelujočo šolo.
Festival Jezikajmo - zbliževanje kultur
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola prof. dr. Josipa Plemlja Bled
Projekt Jezikajmo ─ Zbliževanje kultur se bo letos odvijal že sedmo leto. Vsako leto skušamo preko glasbe, plesa, recitacij in gledaliških odlomkov preplesti mnogo raznolikih kultur in jezikov ter jih združiti v eno umetniško zgodbo, s čimer želimo mlade naučiti spoštovanja medkulturnega bogastva.
Jezikajmo – zbliževanje kultur
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola prof. dr. Josipa Plemlja Bled
Projekt Jezikajmo ─ Zbliževanje kultur se bo letos odvijal že šesto leto. Vsako leto skušamo preko glasbe, plesa, recitacij in gledaliških odlomkov preplesti mnogo raznolikih kultur in jezikov ter jih združiti v eno umetniško zgodbo, s čimer želimo mlade naučiti spoštovanja medkulturnega bogastva.
Izboljšajmo odnos do hrane
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Leskovec pri Krškem
Učence bi radi izobrazili o tem, kako ravnati s hrano, kam z odpadno hrano in kam s hrano, ki ostane nerazdeljena. Naučili se bodo sami pripraviti količinsko primeren uravnotežen obrok. Naučili se bodo razumeti in spoštovati prehranjevalne navade različnih narodov in skupnosti.
Kapljice življenja - ČAS
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola dr. Jožeta Pučnika Črešnjevec
/
Ko bi jaz vedela!
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Srednja ekonomska šola in gimnazija Maribor
Ko bi jaz vedela! Doživljanje ljudske pesmi nekoč in danes. Skozi spoznavanje in odkrivanje kulturne dediščine se učimo spoštovati ustvarjeno in iskati načine za to, da se kljub hitrim spremembam in modernizaciji, ohrani.
Jezero je - jezera ni 2024
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Srednja gradbena, geodetska, okoljevarstvena šola in strokovna gimnazija Ljubljana
V projektu mentorji delamo na celostnem razvoju posameznika. Želimo vzgojiti samostojne, učljive, srečne, srčne in zdrave posameznike. Mladim želimo približati naravo, ki je naša učilnica. Udeleženci bodo spoznavali naravno in kulturno dediščino ter oblikovali primeren odnos do vsega kar jih obdaja. Učili se bodo strpnosti, sodelovanja in trajnosti. Po našem prihodu v Koper se bomo na Carpacciovem trgu razdelili v skupine po delavnicah in se razkropili po prečudovitem historičnem mestnem jedru Kopra. Udeležencem bomo omogočili raznolike delavnice, ki se bodo izvajale na prostem in bodo izvedene glede na število prijavljenih in vremenske pogoje.
HOLZwoodDRVOles - ustvarjalni žiga-žaga ples
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Selnica ob Dravi
Ob raziskovanju domačega kraja smo ugotovili, da smo že stoletja močno povezani z lesom. Z razpisanim projektom želimo otrokom in mladim ponuditi priložnosti raziskovanja, igre in poljubnega ustvarjanja z lesom ali o lesu, ob tem pa graditi miren in boljši svet z medsebojnim povezovanjem, razumevanjem in sodelovanjem.
LIKOVNIKI NA AART
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Antona Aškerca Rimske Toplice
Likovniki na AART je celoletni projekt, z vrhuncem na srečanju mladih likovnikov in njihovih mentorjev, ki bo 20. maja 2025 na OŠ Antona Aškerca Rimske Toplice. Pred srečanjem se bodo sodelujoči učenci s svojimi mentorji tematsko pripravljali na dogodek, po srečanju pa bo sledila postavitev in otvoritev likovne razstave v enem izmed javnih prostorov v občini Laško.
Mednarodni Unesco tabor Premikamo meje - Sadeži duha
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Maksa Pleteršnika Pišece
Izvajali bomo dneve dejavnosti, tematsko povezane z mednarodnim letom sadja. Zaradi upoštevanja varnostnih priporočil bo sodelovanje s partnerskimi šolami potekalo virtualno.
Izboljšajmo odnos do hrane
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Leskovec pri Krškem
Učence bi radi izobrazili o tem, kako ravnati s hrano, kam z odpadno hrano in kam s hrano, ki ostane nerazdeljena. Naučili se bodo sami pripraviti količinsko primeren uravnotežen obrok. Naučili se bodo razumeti in spoštovati prehranjevalne navade različnih narodov in skupnosti.
Kako se pa ti igraš?
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Šmihel
Pri projektu sodelujeta prva in druga triada. S pomočjo mentorja učenci izdelajo družabno igro z navodili. Koordinator določi pare šol, ki si med sabo po pošti izmenjajo igre.
MAVRICA UMETNOSTI KULTURNE RAZNOLIKOSTI
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Jožeta Moškriča
Glavne teme pri izvajanje projekta : kulturna raznolikost, kulturna dediščina kultura miru in nenasilja, medkulturno sobivanje in učenje Ekološko ozaveščanje planeta.. Prepletamo kulturno vzgojni pomen socialne enotnosti in različnosti. Vzgoja za kulturo miru in nenasilja temelji na razvijanju slehernega posameznika in njegove identitete, na nacionalni identiteti in medkulturni vzgoji, vzgoji za demokratično državljanstvo, učenju o človekovih pravicah in njihovem uveljavljanju, vzgoji za sposobnost življenja s konflikti, vzgoji za hitrejše uveljavljanje vrednot. Vzgoja za kulturo miru in nenasilja je socialno učenje in metoda učenja in dela, ki podpira varovanje in ohranjanje človekovega življenjskega prostora. Je proces vseživljenjskega učenja.
Ko bi jaz vedela! Ljudska pesem nekoč in danes.
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Srednja ekonomska šola in gimnazija Maribor
Osnovno izhodišče je ohranjanje kulturne dediščine. V ta namen želimo mlade seznanjati z njo in skozi ta znanja, vedenja in spoznanja privzgajati odnos do zapuščine naših prednikov. Razvijati želimo vrednostni in spoštljiv odnos do kulturne zapuščine in zavedanje potrebe po razvijanju oblik ohranjanja le-te.
MEJA - NAŠA PRETEKLOST IN SKUPNA EVROPSKA PRIHODNOST
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Nova Gorica
V projektu obeležimo mednarodni dan miru s športnimi in kulturnimi dejavnostmi ob Pomniku braniteljem slovenske zemlje na Cerju.
Mednarodni Unescov tabor Premikamo meje: Zgodbe, ki nas premikajo
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Maksa Pleteršnika Pišece
Projekt “Premikamo meje: Zgodbe, ki nas premikajo” je namenjen raziskovanju moči zgodb in njihovega vpliva na naše življenje. Skozi različne delavnice in aktivnosti bomo učence spodbujali k ustvarjanju, deljenju in analizi zgodb, ki jih navdihujejo in premikajo meje njihovega razmišljanja.
Menjaj branje in sanje
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Ledina
Menjaj branje in sanje je projekt spodbujanja branja. Sodelujoči organizirajo izmenjavo knjig s posvetili, na zaključnem druženju na Gimnaziji Ledini pa spoznajo z literaturo povezane ustvarjalce in sodelujejo v delavnicah, povezanih z izbranim literarnim delom.
Jezik - kamenček v mozaiku kulture
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Šmihel
Osnovna šola Šmihel bo razširila in nadgradila lanski projekt. Naslov projekta je Jezik - kamenček v mozaiku kulture. Jezik je pomemben del kulture. Vsak otrok se ima pravico izražati v maternem jeziku. Šola je stičišče različnih kultur, torej tudi jezika. Romski učenci se ob vključitvi v osnovno šolo srečajo z učnim jezikom, ki ni njihov materni jezik. Ob tem doživljajo nemalo stisk in težav. S projektom želimo romskim učencem pomagati pri ohranjanju njihovega maternega jezika in jih tudi na ta način spodbujati k ohranjanju njihove kulturne dediščine in k vključenosti na vseh področjih življenja. Ostalim učencem pa želimo približati romski jezik kot materni jezik njihovih sošolcev in s tem krepiti vrednote kot so medkulturni dialog, spoštovanje pravic ... Vsi udeleženci se bodo srečali z zapisanim romskim in slovenskim besedilom, na podlagi katerega bodo poustvarjali na dramskem, lutkovnem in kulinaričnem področju. Ker je jezik del kulture, ki nas povezuje in zbližuje, bodo učenci spoznavali in usvajali enostavnejše romske povedi skozi dramsko igro, lutkovno predstavo in v povezavi z besedilom pripravljali enostavnejše kulinarične dobrote. Skozi projekt se bodo učenci učili sobivanja različnih kultur, vrednosti in pomembnosti vsake kulture ter razvijali in krepili samozavest na področju uporabe maternega jezika v šolskem prostoru.
Meja – naša preteklost in naša skupna evropska prihodnost
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Nova Gorica
Slovenci, Italijani in Furlani ponovno odkrivamo prostor, ki je bil v 20. stoletju nasilno razdeljen in je ločeval romanski in slovanski svet. Kot člen v mreži, ki je odprta navzven, se skušamo tudi sami odpirati drugim in samim sebi. Projekt, ki ga vodimo, povezovalno spodbuja ustvarjalnost dijakov, učiteljev in mentorjev.
Mlade oči v pesmih pomladi
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Alojza Gradnika Dobrovo
Projekt zajema pesniški natečaj za mladostnike na temo prijateljstva, ljubezni ali pomladi, ki se bo zaključil na Svetovni dan poezije in bo obeležen z osrednjo prireditvijo v obliki literarnega večera in z izdano zbirko izbranih pesmi.
KAJ SKRIVAJO NAŠI TRAVNIKI? / CHE COSA NASCONDONO I NOSTRI PRATI?
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Vincenzo e Diego De Castro Piran
Naša naravna življenjska okolja, gozdovi, morja, reke, travniki so se vse do danes zaradi neodgovornih in nepremišljenih človeških dejanj začela nenadzorovano krčiti, brez njih pa je pogled v prihodnost zastrt. Prav zato je naloga vseh nas, da složno, z roko v roki, z ozaveščanjem in svojo aktivno vlogo doprinesemo k blažitvi podnebnih sprememb in poskrbimo za svetlo prihodnost vseh nas.
Menjaj branje in sanje
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Ledina
Menjaj branje in sanje je projekt spodbujanja branja, v katerem vzgojno-izobraževalni zavodi organizirajo izmenjavo knjig s posvetili, z zaključnim druženjem na Gimnaziji Ledini pa spoznajo z literaturo povezane ustvarjalce in sodelujejo v literarnih delavnicah, povezanih z izbranim literarnim delom.
Mlade oči v pesmih pomladi
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Alojza Gradnika Dobrovo
Pesniški literarni natečaj na temo pomladi, prijateljstva in otroštva oz. mladosti.
MODER STOL - NEKDO MISLI NATE
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Maksa Pleteršnika Pišece
Projekt je mnogo več kot le barvanje starih in odsluženih stolov. Je relativno enostaven in finančno nezahteven, nenasilno povezuje socialno učenje s tehniško-likovno kulturo in spodbuja ekološko občutljivost. Omogoča vključitev raznolikih tem, ki so osnova za pogovor, izbrane besede pa se zapišejo na stol.
Kreaktivci (kreativno aktivni učenci)
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola dr. Jožeta Toporišiča Dobova
Projekt je namenjen kreativnemu izražanju in krepitvi pripadnosti šoli. V letošnjem šolskem letu vas torej vabimo, da ste skupaj z otroci/učenci/dijaki aktivni in kreativni. Da torej postanete Kreaktivci!
Mladi in mladi po srcu v sožitju
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Srednja zdravstvena in kozmetična šola Maribor
Prijave šol bodo potekale do 30.11.2020 po elektronski pošti. Projekt bo potekal od novembra do maja. Vsa morebitna dodatna pojasnila in gradiva boste prejela po prijavi. Do 1.6. 2021 pošljete vse sodelujoče šole potek, poročilo in evalvacijo projekta, s fotografijami in drugimi izdelki. Konec junija bo izdelana skupna evalvacija vseh sodelujočih šol v projektu. Izdelano bo elektronsko poročilo, objavljeno na spletni strani šole, pod zavihkom dejavnosti- projekti- UNESCO.
Moja šola, moj kraj, spoznajmo se
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Šmihel
Učenci prve in druge triade v okviru projekta spoznavajo kraj v katerem živijo in se povežejo z ostalimi šolami, ki sodelujejo pri projektu. Sodelujoči prejmejo navodila za delo, ki vključujejo 4 preproste naloge (aktivnosti), ki jih učenci z mentorji izvedejo v kraju, kjer živijo oziroma se šolajo.
Ko bi jaz vedela!
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Srednja ekonomska šola in gimnazija Maribor
Doživljanje ljudskega izročila nekoč in danes. Spoznavanje in prepoznavanje domače in tudi tuje folkloristike. Samostojno ustvarjanje, moderniziranje, prenašanje znanje in folklorne izkušnje na druge itd.
Model stol – nekdo misli nate
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Maksa Pleteršnika Pišece
Pogovorna delavnica na določeno temo, barvanje starih stolov z modro barvo, pisanje pomembnih besed ali sporočil z rumeno barvo. Stol dobi svoj pomen v skupini ali se ga podari drugi ustanovi.
LIKOVNIKI NA AART - Srečanje mladih likovnikov in njihovih mentorjev
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Antona Aškerca Rimske Toplice
Likovniki na AART je srečanje mladih likovnikov in njihovih mentorjev, ki bo potekalo maja 2024, na OŠ Antona Aškerca Rimske Toplice. Na srečanju bodo učenci risali in slikali na določeno temo, likovni pedagogi pa se družili, povezovali, izmenjevali izkušnje ter dobre prakse.
Moje pravice
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Frana Kranjca
Človekove pravice so osrednja tema projekta MOJE PRAVICE. Pomembno je, da mladi poznajo človekove pravice in z njimi tudi povezane odgovornosti, da jih razumejo in predvsem udejanjajo v vsakdanjem življenju. Mladi skozi spoznavanje pravic in njihovo raziskovanje aktivno sodelujejo pri ozaveščanju o pomembnosti spoštovanja človekovih pravic, s kreativnim ustvarjalnim delom na koncu izdelajo izdelek, s katerim bodisi na šolski razstavi bodisi s pošiljko humanitarni organizaciji uresničijo cilje projekta.
Mednarodni Unesco tabor Premikamo meje - Razkošje v travi
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Maksa Pleteršnika Pišece
Osrednji sklop dejavnosti se dogaja v okviru tridnevnega mednarodnega srečanja, ki se ga udeležujejo skupine učencev/dijakov s svojimi mentorji iz drugih slovenskih, hrvaških in srbskih šol.
MAVRICA UMETNOSTI KULTURNE RAZNOLIKOSTI
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Jožeta Moškriča
Glavni cilj v našem projektu je delo za razvijanje sobivanja, sprejetosti , učenje strpnosti in drugačnosti, ki se veliko združuje in prepleta v glasbeni in likovni umetnosti. Učenci bodo pri različnih umetniških delavnicah in dramskih temah ustvarjali : MAVRICO UMETNOSTI KULTURNE RAZNOLIKOSTI.
Moje pravice
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Frana Kranjca
Medkulturni dialog je eden izmed ključnih pogojev za bivanje na skupnem planetu. Zato so človekove pravice tema, ki nas bo tudi letos povezovala v nacionalnem Unesco ASP projektu MOJE PRAVICE. Kajti pomembno je, da mladi poznajo človekove pravice in z njimi tudi povezane odgovornosti, da jih razumejo in predvsem udejanjajo v vsakdanjem življenju
Menjaj branje in sanje
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Ledina
Menjaj branje in sanje je projekt spodbujanja branja. Sodelujoči organizirajo izmenjavo knjig s posvetili, na zaključnem druženju na Gimnaziji Ledini pa spoznajo z literaturo povezane ustvarjalce in sodelujejo v delavnicah, povezanih z izbranim literarnim delom.
Meja: Mir se začne s tabo in mano
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Nova Gorica
Delo v projektu Meja temelji na štirih Delorsovih stebrih izobraževanja. Stebre razvijamo s kakovostnim poukom, Mladi skozi delo v projektu Meja utrjujejo zavest o pomenu sodelovanja v mreži. Kot njeni dragoceni in potrebni člani pridobivajo izkušnjo sodelovalnega in izkustvenega učenja, raziskovanja, prijateljevanja z elementi zavezništva. S pomočjo načela prepoznavanja drugih preko sebe spoznavajo lastno notranjo moč in kakovost, ki jo lahko ponudijo drugim in tako nastopajo bolj samozavestno. Marsikatero vrednoto, ki krasi druge, pa lahko vgradijo v svoj lastni sistem vrednot. Mladi skozi sodelovanje v projektu Meja navezujejo stike z vsemi šolami ASPnet mreže in drugimi šolami, ki niso nujno članice mreže.
Obudimo pisanje pisem
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Zreče
Projekt Obudimo pisanje pisem se navezuje na vsebine slovenščine, glavni cilj projekta je na zabaven način prispevati k izboljšanju pismenosti. Vse, kar potrebujete za izvedbo projekta, so beli listi in črtalniki (lahko jih fotokopirate). Na elektronski naslov mateja.potocnik@oszrece.si je potrebno do 8. septembra 2020, ko obeležujemo mednarodni dan pismenosti, poslati prijavnico, iz katere bo razvidno število sodelujočih učencev v projektu, razred in imena sodelujočih. Po tem datumu boste prejeli podatke o učencih z druge šole (ime, razred, naslov šole), s katerimi si boste dopisovali. K projektu se lahko prijavijo učenci osnovnih šol od 4. do 9. razreda in srednješolci. Mentorji, ki boste do konca maja oddali poročilo o izvedenem projektu, boste prejeli potrdilo o sodelovanju.
MIROVNIŠKI FESTIVAL V SLOVENJ GRADCU
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Prva osnovna šola Slovenj Gradec
Učenci si bodo pridobili nova spoznanja ter spretnosti s samostojnim delom. Z raziskovalnim učenjem pa bodo poglobili in razširili znanje o načinih življenja ljudi v svoji okolici skozi zgodovinski čas.
Menjaj branje in sanje
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Ledina
Menjaj branje in sanje je projekt spodbujanja branja. Sodelujoči organizirajo izmenjavo knjig s posvetili, na zaključnem druženju na Gimnaziji Ledini pa spoznajo z literaturo povezane ustvarjalce in sodelujejo v delavnicah, povezanih z izbranim literarnim delom.
Obudimo pisanje pisem
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Zreče
Projekt Obudimo pisanje pisem se navezuje na vsebine slovenščine, glavni cilj projekta je na zabaven način prispevati k izboljšanju pismenosti. Vse, kar potrebujete za izvedbo projekta, so beli listi in črtalniki (lahko jih fotokopirate). Na elektronski naslov mateja.potocnik@oszrece.si je potrebno do 20. oktobra 2024 poslati prijavnico, iz katere bo razvidno število sodelujočih učencev v projektu, razred in imena sodelujočih. Zaradi lažjega določevanja parov predlagam, da v skupini prijavite 10 učencev. Po tem datumu boste prejeli podatke o učencih z druge šole (ime, razred, naslov šole), s katerimi si boste dopisovali skozi vse šolsko leto. K projektu se lahko prijavijo učenci osnovnih šol od 4. do 9. razreda. Mentorji, ki boste do konca maja oddali poročilo o izvedenem projektu, boste prejeli potrdilo o sodelovanju.
Od preizkušenj do uspeha
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Loka Črnomelj
Temeljni namen projekta Od preizkušenj do uspeha je krepitev človekovih pravic, spodbujanje empatije, razumevanja in sprejemanja drugačnosti ter krepitev zaupanje vase in v svoje sposobnosti.
Platforma raznolikosti
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Fokovci
Smo v času hitrega razvoja IKT-ja, ko fotografiranje in snemanje ter obdelava in priprava multimedijskih vsebin postaja del vsakdana naših učencev, način beleženja njihovih dogodkov in spominov. Zato smo jim želeli približati čudoviti svet narave in zapuščino naših prednikov skozi fotografski- ali videoobjektiv, skozi obdelavo posnetkov, pripravo ustvarjalnih e-gradiv, ki bi jih lahko delili s svojimi vrstniki in na svojevrsten način doživljali naravne in kulturne posebnosti svojega okolja. Oblikovali smo platformo (http://platforma-os-fokovci.splet.arnes.si/), na kateri objavljamo pripravljena gradiva, da so dostopna tudi ostalim. Skozi večletni projekt, kjer vsako leto izberemo eno izmed tem, vezanih na naravno ali kulturno dediščino, želimo zbrati raznoliko gradivo, ki bo pričalo o naravni in kulturni raznolikosti naše dežele oz. vseh vključenih v projekt. S poudarkom na pripravi e-gradiv želimo spodbuditi medpredmetno povezovanje v vzgojno-izobraževalnem procesu, z izborom tem, ki se dotikajo tako naravne in kot kulturne dediščine, pa zavedanje o pomenu ohranjanja le-te za nadaljnje rodove in pomen medgeneracijske povezanosti.
Platforma raznolikosti
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Fokovci
Smo v času hitrega razvoja IKT-ja, ko fotografiranje in snemanje ter obdelava in priprava multimedijskih vsebin postaja del vsakdana naših učencev, način beleženja njihovih dogodkov in spominov. Zato smo jim želeli približati čudoviti svet narave in zapuščino naših prednikov skozi fotografski- ali videoobjektiv, skozi obdelavo posnetkov, pripravo ustvarjalnih e-gradiv, ki bi jih lahko delili s svojimi vrstniki in na svojevrsten način doživljali naravne in kulturne posebnosti svojega okolja. Oblikovali smo platformo (http://platforma-os-fokovci.splet.arnes.si/), na kateri objavljamo pripravljena gradiva, da so dostopna tudi ostalim. Skozi večletni projekt, kjer vsako leto izberemo eno izmed tem, vezanih na naravno ali kulturno dediščino, želimo zbrati raznoliko gradivo, ki bo pričalo o naravni in kulturni raznolikosti naše dežele oz. vseh vključenih v projekt. S poudarkom na pripravi e-gradiv želimo spodbuditi medpredmetno povezovanje v vzgojno-izobraževalnem procesu, z izborom tem, ki se dotikajo tako naravne in kot kulturne dediščine, pa zavedanje o pomenu ohranjanja le-te za nadaljnje rodove in pomen medgeneracijske povezanosti.
Pletemo niti mreže z multikulti jezikanjem
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Griže
Evropski dan jezikov od leta 2001 obeležujemo 26. septembra. V projektu Pletemo niti mreže z multikulti jezikanjem bomo poleg jezika preučevali tudi države, kjer je posamezen jezik uraden jezik. Oddelčne skupnosti si bodo po svojih merilih izbrale državo, ki jo bodo raziskovale skozi različna področja: geografskega, jezikovnega, političnega, kulturnega, naravnih znamenitosti, glasbe, značilne hrane, znanih osebnosti … Podobna naloga čaka tudi vas sodelujoče ustanove, kjer si želimo, da na svoj način predstavite izbrano državo/države sveta. Izpolnjene prijavnice skupaj z izdelki (plakat, fotografije, video, avdio, powerpoint predstavitev, likovne in druge izdelke …), bomo sprejemali do petka, 1. 10. 2021.
MODER STOL - NEKDO MISLI NATE
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Maksa Pleteršnika Pišece
Barvanje starih in odsluženih stolov, risanje ornamentov in pisanje besed oziroma sporočil, ki imajo poseben pomen.
Mlade oči v pesmih pomladi
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Alojza Gradnika Dobrovo
Projekt »Mlade oči v pesmih pomladi« bo sestavljen iz dveh delov. Glavnino projekta bo zajemal čas kreativnega pisanja poezije mladostnikov, ki se bodo skupaj z mentorji prijavili na pesniški natečaj. Drugi del projekta pa bo predstavljal slavnostni zaključek na literarnem večeru v Goriških brdih.
POŠLJIMO SAPICO PRIJATELJSTVA
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Pesnica
Rezultat projekta je znati živeti skupaj, kljub naši različnosti ter ohranjati naš planet za zanamce. Medgeneracijsko povezovanje prinaša vsem sodelujočim novo kvaliteto življenja; na eni strani zagotavlja občutek sprejetosti in varnosti, lajša osamljenost ter krepi duševno in telesno zdravje; po drugi strani pa bogati mlade z izkušnjami.
MODER STOL - NEKDO MISLI NATE
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Maksa Pleteršnika Pišece
MODER STOL povezuje generacije, staro in novo, znano in neznano, barve in besede ...
Pošljimo sapico prijateljstva
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Pesnica
Rezultat projekta je znati živeti skupaj, kljub naši različnosti ter ohranjati naš planet za zanamce. Medgeneracijsko povezovanje prinaša vsem sodelujočim novo kvaliteto življenja; na eni strani zagotavlja občutek sprejetosti in varnosti, lajša osamljenost ter krepi duševno in telesno zdravje; po drugi strani pa bogati mlade z izkušnjami. Temeljni cilji projekta: • razvijanje štirih Delorsovih stebrov (živeti, vedeti, biti, delati skupaj), • izboljšati kakovost človekovega življenja, • spodbujanje pozitivnih medosebnih odnosov, • ohranjanje povezanosti in sožitje med generacijami ter učenje od starejših, • spodbujanje medgeneracijske solidarnosti in medsebojne pomoči, • spreminjanje osebnega odnosa in ravnanja, • povezovanje s širšo lokalno skupnostjo, • učiti nenasilno reševanje konfliktov, predvsem pa življenja brez predsodkov. Skozi ves projekt si prizadevamo k uresničitvi ciljev trajnostnega razvoja, kar pomeni opremiti učence z znanji in spretnostmi, ki bi jih spodbujale h kulturi nenasilja in miru, spoštovanju kulturne raznolikosti, navedle k zavedanje o težavah, katerih del smo, ter morebitnih rešitvah, ki jih skupaj ustvarjamo.
Ne drži jezika za zobmi!
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Dušana Flisa Hoče
V projektu Ne drži jezika za zobmi! bomo spoznavali jezikovno raznolikost Evropske unije, jezike, ki se jih učimo v šolah, in jezike, ki jih v naš učni prostor prinašajo učenci različnih kultur in narodnosti ter narečnih skupin. Sodelujoči bodo ustvarjali razglednice, na kateri bodo na eni strani ilustrirali, kako bi se sami in v okviru šole/svojega kraja/mesta povezovali s prijatelji drugih kultur, na drugi strani pa bodo prijatelja nagovorili/povabili v svoj kraj/mesto/državo, in sicer v izbranem jeziku ali narečju. Izdelki bodo razstavljeni na razstavi v Hočah, najboljši bodo nagrajeni.
NAŠA JAPKA
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Selnica ob Dravi
S projektom NAŠA JAPKA bomo lokalno, nacionalno in mednarodno sodelovali ter raziskovali naravno in kulturno dediščino v povezavi z jabolkom, raziskovali pojem »jabolko spora« in vzgajali za mir, osveščali o trajnostnem in zdravem načinu življenja s spodbujanjem uživanja zdrave in lokalno pridelane hrane ter ustvarjali na likovnem, literarno-jezikovnem in fotografskem natečaju. Udeleženci bodo spoznali »kraljico jabolk«, se preizkusili v peki jabolčnih dobrot, se pridružili učnemu pravljičnemu sprehodu po Jabolčni poti, kjer bo možnost tudi kolesarjenja, sodelovali na delavnicah o »jabolku spora«, literarno, likovno in tehnično ustvarjali, raziskovali lokalno kulturno in naravno dediščino …
Ne drži jezika za zobmi!
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Dušana Flisa Hoče
V projektu Ne drži jezika za zobmi! bomo spoznavali jezikovno raznolikost Evropske unije, jezike, ki se jih učimo v šolah, in jezike, ki jih v naš učni prostor prinašajo učenci različnih kultur in narodnosti ter narečnih skupin. Sodelujoči bodo ustvarjali razglednice, na kateri bodo na eni strani ilustrirali, kako bi se sami in v okviru šole/svojega kraja/mesta povezovali s prijatelji drugih kultur, na drugi strani pa bodo prijatelja nagovorili/povabili v svoj kraj/mesto/državo, in sicer v izbranem jeziku ali narečju. Izdelki bodo razstavljeni na razstavi v Hočah, najboljši bodo nagrajeni.
Platforma raznolikosti
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Fokovci
Smo v času hitrega razvoja IKT-ja, ko fotografiranje in snemanje ter obdelava in priprava multimedijskih vsebin postaja del vsakdana naših učencev, način beleženja njihovih dogodkov in spominov. Zato smo jim želeli približati čudoviti svet narave in zapuščino naših prednikov skozi fotografski- ali videoobjektiv, skozi obdelavo posnetkov, pripravo ustvarjalnih e-gradiv, ki bi jih lahko delili s svojimi vrstniki in na svojevrsten način doživljali naravne in kulturne posebnosti svojega okolja. Oblikovali smo platformo (http://platforma-os-fokovci.splet.arnes.si/), na kateri že od leta 2014 objavljamo pripravljena gradiva, da so dostopna tudi ostalim. Skozi večletni projekt, kjer vsako leto izberemo eno izmed tem, vezanih na naravno ali kulturno dediščino, želimo zbrati raznoliko gradivo, ki bo pričalo o naravni in kulturni raznolikosti naše dežele oz. vseh vključenih v projekt. S poudarkom na pripravi e-gradiv želimo spodbuditi medpredmetno povezovanje v vzgojno-izobraževalnem procesu, z izborom tem, ki se dotikajo tako naravne in kot kulturne dediščine, pa zavedanje o pomenu ohranjanja le-te za nadaljnje rodove in pomen medgeneracijske povezanosti.
Obudimo pisanje pisem
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Zreče
Projekt Obudimo pisanje pisem se navezuje na vsebine slovenščine, glavni cilj projekta je na zabaven način prispevati k izboljšanju pismenosti. Vse, kar potrebujete za izvedbo projekta, so beli listi in črtalniki (lahko jih fotokopirate). Na elektronski naslov mateja.potocnik@oszrece.si je potrebno do 20. oktobra 2023 poslati prijavnico, iz katere bo razvidno število sodelujočih učencev v projektu, razred in imena sodelujočih. Po tem datumu boste prejeli podatke o učencih z druge šole (ime, razred, naslov šole), s katerimi si boste dopisovali. K projektu se lahko prijavijo učenci osnovnih šol od 4. do 9. razreda in srednješolci. Mentorji, ki boste do konca maja oddali poročilo o izvedenem projektu, boste prejeli potrdilo o sodelovanju.
Tujejezični recital Jezik – kultura in tradicija
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Škofja Loka
Projekt Tujejezični recital Jezik - kultura in tradicija je tradicionalni Unescov projekt Gimnazije Škofja Loka. Poudarja pomen rabe tujih jezikov skupaj z rabo materinščine. Jezik je orodje za sporazumevanje, obenem pa se z jezikom učimo kulture naroda, spoznamo njegovo zgodovino in kulturno dediščino. S temi spoznanji širimo obzorja znanja in duha, našo toleranco do drugačnih, predvsem pa bogatimo svojo lastno izobrazbo. V šolskem letu 2020/21 Gimnazija Škofja Loka praznuje 70letnico. Rdeča nit vseh prireditev ob obeležitvi obletnice je Čas in moto praznovanja »In vendar se vrti…). Tematiko in naslov recitala bomo tako letos povezali s praznovanjem.
ŠOLSKE OLIMPIJSKE IGRE
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Selnica ob Dravi
Šolske olimpijske igre so na OŠ Selnica ob Dravi že utečen slavnostni šolski projekt, ki bi ga radi kot dobro prakso in prijetno izkušnjo prenesli tudi na druge šole UNESCO ASPnet Slovenije z namenom povezovanja, sodelovanja in športnega udejstvovanja v olimpijskem duhu, brez diskriminacije, z medsebojnim razumevanjem, v duhu prijateljstva in fair playa.
Od preizkušenj do uspeha
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Loka Črnomelj
Temeljni namen projekta Od preizkušenj do uspeha je krepitev človekovih pravic, spodbujanje empatije, razumevanja in sprejemanja drugačnosti ter krepitev zaupanje vase in v svoje sposobnosti.
Tvoj jezik, moj jezik
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Šmihel
Projekt bo s pomočjo literarnih besedil (različnih glede na starostno stopnjo prijavljenih šol) predstavil romski jezik. Učenci bodo spoznali osnovno besedišče in skozi literarno delo tudi romski vsakdan.
Tabor ustvarjalcev dobrih vesti
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola XIV. divizije Senovo
Tabor je 3 - dnevni; gostimo učence slovenskih UNESCO šol. Gostje nočijo pri vrstnikih, program je bogat - sestavljajo ga ustvarjalne delavnice, okrogla miza, ekskurzija in zaključna prireditev.
PO POTEH STAREGA HRASTA
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola in vrtec Apače
Projekt PO POTEH STAREGA HRASTA pokriva tematiko kulturne dediščine, trajnostnega razvoja ter multikulturnega sobivanja na apaškem polju skozi stoletja.
Učenec poučuje: TEMA ni določena
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: IV. osnovna šola Celje
Ob svetovnem dnevu učiteljev, 5. oktober, smo dan želeli obeležiti malo drugače. Učencem ponudimo možnost, da se sami preizkusijo v vlogi vzgojitelja/učitelja/profesorja, da sami oblikujejo učni proces. Projekt se izvaja določen dan, na daljavo, na prijavljenih šolah. Po izvedbi projekta se vodji projekta pošlje evalvacijsko poročilo.
Tik nad osrčjem Zemlje
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Alojza Gradnika Dobrovo
Projekt temelji na zbiranju glasovnih posnetkov šole nosilke in sodelujočih šol, ki se bodo sproti nalagali na posebej oblikovan YouTube kanal. Prispevke bo vseskozi povezovala tematska nit kulturne in geografske raznolikosti, ki jo bodo sodelujoči raziskovali v svojem domačem okolju.
Pošljimo sapico prijateljstva
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Pesnica
/
Unesco ima talent
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Cvetka Golarja
Imate na šoli veliko talentov? Učenci radi plešejo? Mogoče pojejo ali pa igrajo na inštrument? Radi imitirajo? Če ste vsaj na enega od teh vprašanj v mislih odgovorili z da, ste ravno prava šola, da se pridružite našemu nacionalnemu projektu »Unesco ima talent«.
Tujejezični recital Jezik - kultura in tradicija
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Škofja Loka
Projekt Tujejezični recital Jezik - kultura in tradicija je tradicionalni Unescov projekt Gimnazije Škofja Loka. Poudarja pomen rabe tujih jezikov skupaj z rabo materinščine. Jezik je orodje za sporazumevanje, obenem pa se z jezikom učimo kulture naroda, spoznamo njegovo zgodovino in kulturno dediščino. S temi spoznanji širimo obzorja znanja in duha, našo toleranco do drugačnih, predvsem pa bogatimo svojo lastno izobrazbo. Leto 2021 je Generalna skupščina Združenih narodov razglasila za mednarodno leto sadja in zelenjave. Tematiko in naslov recitala bomo tako letos povezali s temo mednarodnega leta in mu dali naslov »Zatrkljalo jabolko meni je rudeče in prineslo meni je tri pehare sreče.«
POŠLJIMO SAPICO PRIJATELJSTVA
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Pesnica
Medgeneracijsko povezovanje prinaša vsem sodelujočim novo kvaliteto življenja; na eni strani zagotavlja občutek sprejetosti in varnosti, lajša osamljenost ter krepi duševno in telesno zdravje; po drugi strani pa bogati mlade z izkušnjami za življenje.
Tvoj jezik, moj jezik – bogatejša kultura
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Šmihel
Projekt Tvoj jezik, moj jezik – bogatejša kultura je zasnovan z namenom, da udeležencem na zanimiv in drugačen način ponudi učenje romskega jezika.
Skupaj z nami - VODA
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola in vrtec Sveta Trojica
Voda je eno naših največjih bogastev in nujen pogoj za življenje na zemlji. Človeška zgodovina in usoda sta neločljivo prepleteni z zgodovino in usodo vode. Voda določa naš začetek, ohranja našo sedanjost in ima ključ do naše prihodnosti. Je skupna matrica vse rasti: vse naravne oblike so naslikane z njenim nevidnim čopičem.
Učenec poučuje: Slovenija moja dežela
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: IV. osnovna šola Celje
Učenci se na svetovni dan učiteljev preizkusijo v učiteljski vlogi. Na poučevanje se morajo, ob pomoči učiteljev, pripraviti s pisno pripravo. Učenci - učitelji naj bodo pri učenju kreativni, inovativni in domiselni. Po učenju pa se opravi pogovor o doživljanju učne ure z vsemi deležniki učne ure (učenec- učitelj, mentor, ter učenci, ki so poslu šali učno uro.
Večerja
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: GRM Novo mesto, Srednja šola za gostinstvo in turizem
Na naši šoli veliko pozornosti posvečamo gastronomiji in kulinariki ter kulturi prehranjevanja, saj je to temeljna vsebina naših izobraževalnih programov, želimo pa, da si vsi mladostniki oblikujejo lasten odnos do prehrane in presodijo prehranjevanje kot vrednoto ter tako usvojijo trajnostno skrb za zdrav življenjski slog. Želimo spodbuditi mladostnike, da pri pripravi Večerje strpno sodelujejo, spoznavajo kulinarično dediščino razl. skupin, se zavedajo okoljskih problemov, ki se pojavljajo pri pridelavi hrane, in iščejo možnosti reševanja le-teh. Še nekateri dodatni cilji: Cilji projekta: - osveščati o pomenu zdrave prehrane - uporabiti ekološko pridelane sestavine lokalnega izvora - uzavesti pomen priprave posebnih (svečanih) obrokov hrane kot obreda - pripraviti tradicionalne jedi (v sodobni preobleki) in navezati na kulturno dediščino - ponuditi jedem ustrezno pijačo - osveščati o bontonu pri uživanju hrane - dekorirati prostor in jedi , ...
Unesco ima talent
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Cvetka Golarja
Imate na šoli veliko talentov? Učenci radi plešejo? Mogoče pojejo ali pa igrajo na inštrument? Radi imitirajo? Če ste vsaj na enega od teh vprašanj v mislih odgovorili z da, ste ravno prava šola, da se pridružite našemu nacionalnemu projektu »Unesco ima talent«.
SKUPAJ Z NAMI: Iz roda v rod
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola in vrtec Sveta Trojica
Naši predniki so nam zapustili veliko. Zapustili so nam prakse, predstavitve, izraze, znanja, veščine in z njimi povezana orodja, predmete, izdelke, običaje, navade...S projektom želimo poudariti medgeneracijsko povezovanje ter obenem raziskati naravno in kulturno dediščino domačega kraja, ki se je prenašala iz roda v rod.
Pošljimo sapico prijateljstva
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Pesnica
Skozi ves projekt si prizadevamo opremiti učence z znanji in spretnostmi, ki bi jih spodbujale h kulturi nenasilja in miru, spoštovanju kulturne raznolikosti, navedle k zavedanje o težavah, katerih del smo, ter morebitnih rešitvah, ki jih skupaj ustvarjamo. V projektu lahko sodelovanje poteka na dva načina: - SODELOVANJE Z INSTITUCIJO V KRAJU (Dom starejših, društva…) - vzpostaviti oz. nadaljevati in okrepiti stik s starostniki v domu starejših ali raznih društvih. - POMOČ POSAMEZNIKA IZBRANI OSEBI - zbrati osebo, ki potrebuje pomoč in ji to V projekt se lahko vključijo šole, vrtci ali druge ustanove, ki želijo spodbuditi razvoj medgeneracijskega prostovoljstva oz. to že počnejo.
Šolske olimpijske igre 2024
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Selnica ob Dravi
Šolske olimpijske igre je OŠ Selnica ob Dravi prvič organizirala leta 1996. Tradicijo ohranjamo vsakič, ko potekajo poletne olimpijske igre, tako tudi letos po Parizu.
Tabor ustvarjalcev dobrih vesti
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola XIV. divizije Senovo
Tabor ustvarjalcev dobrih vesti bo v šolskem letu 2024/25 že 16. po vrsti. Vsa leta je ta dogodek ponujal bogat, aktualen in poučen program z nadgradnjo ter osrednjo temo. Letos se bo tabor odvijal med 24. in 25. aprilom 2025, ko bomo skupaj raziskovali nove ideje in načine, kako širiti pozitivne vrednote v naši skupnosti.
Vzgajamo zelišča: V starem iščem novo
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Jožeta Krajca Rakek
Projekt VZGAJAMO ZELIŠČA »V starem iščem novo.« zbuja zanimanje za naravoslovje, natančneje za čudoviti svet zelišč, s poudarkom na domačih zeliščih; t. i. plevelih, pri katerih s pomočjo starih vedenj išče nove pristope pri ravnanju z zelišči.
Tujejezični recital Jezik - kultura in tradicija
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Škofja Loka
Tujejezični recital Jezik - kultura in tradicija Projekt Tujejezični recital Jezik - kultura in tradicija je tradicionalni Unescov projekt Gimnazije Škofja Loka. Poudarja pomen rabe tujih jezikov skupaj z rabo materinščine. Jezik je orodje za sporazumevanje, obenem pa se z jezikom učimo kulture naroda, spoznamo njegovo zgodovino in kulturno dediščino. S temi spoznanji širimo obzorja znanja in duha, našo toleranco do drugačnih, predvsem pa bogatimo svojo lastno izobrazbo. Leto 2022 je Generalna skupščina Združenih narodov razglasila za mednarodno leto trajnostnega razvoja gorskih območij. Tema recitala bodo tako gore, hribi, planine, doline…
SIMBOLIKA V SLOVENSKEM LJUDSKEM STAVBARSTVU - 2024
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Srednja gradbena, geodetska, okoljevarstvena šola in strokovna gimnazija Ljubljana
Prepoznavanje vrednot stavbne dediščine lastnega kraja, krepi identiteto posameznika. Ko mladi spoznajo lastno dediščino kot vrednoto, jo spoštujejo in ohranjajo v prihodnosti. Preko projekta se proces spoznavanja dediščine začne v detajlu simbolike likovnega okrasja starih stavb. Postopoma se preko vključenosti širšega prostora nadgrajuje in posredno vpliva na širšo javnost in prostor kraja.
Z odra na oder
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Leona Štuklja Maribor
Projekt Z Odra na oder je namenjen druženju, spoznavanju in prikazu dela osnovnošolskih gledaliških skupin ob uresničevanju UNESCO ciljev. Nastopajoči lahko brez treme in strahu pred ocenjevanjem prikažejo lastno ustvarjalnost svojim vrstnikom in vsem ostalim obiskovalcem.
Učenec poučuje: Evropsko leto mladih ali Mednarodno leto trajnostnega razvoja gorskih območij
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: IV. osnovna šola Celje
Učenci se lahko preizkusijo v vlogi učitelja. Spoznajo proces poučevanja in položaj učitelja, spozna svojo odgovornost za svoj intelektualni razvoj in svojo vključenost v izobraževalni proces.
Vrednote v luči vseživljenjskega učenja
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Ledina
V projektu Dobre vesti iz naše šole in našega mesta/kraja bomo pozornost namenili boljšemu razumevanju med ljudmi, spoštovanju sebe in drugih, kulturne raznolikosti, varovanju okolja ter naravne in kulturne dediščine. Učenci bodo raziskovali na izbrano temo »Vrednote v luči vseživljenjskega učenja« in ustvarjali na področju umetnosti.
Unesco ima talent
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Cvetka Golarja
Imate na šoli veliko talentov? Učenci radi plešejo? Mogoče pojejo ali pa igrajo na inštrument? Radi imitirajo? Če ste vsaj na enega od teh vprašanj v mislih odgovorili z da, ste ravno prava šola, da se pridružite našemu nacionalnemu projektu »Unesco ima talent«.
Živa knjižnica
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Novo mesto
Živa knjižnica je projekt, ki nagovarja temeljne cilje in vrednote Unesca. Je sredstvo, s katerim preko inovativne metode aktivnega dialoga ozaveščamo in izobražujemo o človeških vrednotah, človekovih pravicah in spodbujamo razpravo o predsodkih in stereotipih v družbi. Metoda Žive knjižnice sooči bralca/bralko z lastnimi predsodki in stereotipnimi predstavami ter nudi konkretno možnost se v živo srečati z lastnim stereotipom.
Z odra na oder
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Leona Štuklja Maribor
Projekt je namenjen prikazu dela osnovnošolskih gledaliških skupin ob uresničevanju Unescovih ciljev. Projekt je tradicionalen, saj bo že 25. po vrsti.
UČENEC POUČUJE: DEDIŠČINA NAŠEGA KRAJA
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: IV. osnovna šola Celje
Učenci se na svetovni dan učiteljev preizkusijo v učiteljski vlogi. Spoznajo proces poučevanja in položaj učitelja, spoznajo svojo odgovornost za svoj intelektualni razvoj in svojo vključenost v izobraževalni proces. Na poučevanje se morajo, ob pomoči učiteljev, pripraviti s pisno pripravo. Učenci - učitelji naj bodo pri učenju kreativni, inovativni in domiselni. Po učenju pa se opravi pogovor o doživljanju učne ure z vsemi deležniki učne ure (učenec- učitelj, mentor, ter učenci, ki so poslu šali učno uro). FRAN: dediščina 1. Premoženje, dobljeno po umrlem; 2. Kar je prevzeto iz preteklosti: naravna, kulturna, duhovna, arheološka, arhitekturna, botanična, etnološka, memorialna, integralna,…
Živa knjižnica
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Novo mesto
Temeljni namen projekta Živa knjižnica je ozavestiti udeleženke in udeležence o temeljnih človekovih pravicah, ki so med drugim tudi temeljne vrednote Unesca.
Živimo skupaj
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Kapela
Živimo skupaj je projekt, ki povezuje grajenje pozitivnih medsebojnih in medgeneracijskih odnosov, s praktičnim delom in Delorsovim stebrom – Učiti se- da bi znali delati. V delavnicah skušamo uporabiti znanje o trajnostnem in globalnem načinu življenja. Med raznolikimi druženji v delavnicah, ki nastajajo na podlagi interesov učencev vsako leto sproti, izdelujemo iz naravnega in odpadnega materiala. Namen imamo praktično razvijati interese in jih uporabiti za spoznavanje ljudi, kulture, tradicije in okolja. Delavnice so načrtovane skozi medgeneracijska druženja s poudarkom na solidarnosti do starejših občanov, spoznavanjem naravne in kulturne dediščine skozi spoznavanje življenja nekoč in danes. Navezujemo pa se tudi na svetovni dan voda, saj datumsko sovpada z izvedbo projekta Živimo skupaj.
Vsaka vas ima svoj glas, vsaka pesem svoj naglas
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Davorina Jenka Cerklje na Gorenjskem
Vsaka vas ima svoj glas, vsaka pesem svoj naglas je dvodelni projekt, pri katerem želimo spodbuditi pisanje pesmi v domačem narečju in s tem pokazati na njihovo pestrost ter slikovitost pesniške besede.
Z odra na oder
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Leona Štuklja Maribor
Z odra na oder je tradicionalno srečanje osnovnošolskih gledaliških skupin, s katerim uresničujemo vrednote UNESCa. Srečanje ni tekmovalne narave, saj omogočimo vsem sodelujočim prikaz njihove odrske ustvarjalnosti. Ob tem se mladi srečujejo in družijo s svojimi vrstniki, srečujejo z drugimi kulturami in jeziki ter se preko umetnosti oblikujejo kot osebnosti v določenem prostoru in času.
VičMUN 2023
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Vič
Učenci in dijaki simulirajo konferenco Združenih narodov in v komitejih debatirajo o vnaprej pripravljenih temah. Cilj konference je napisati in potrditi resolucijo.
Živa knjižnica
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Novo mesto
Temeljni namen projekta Živa knjižnica je ozavestiti udeleženke in udeležence o temeljnih človekovih pravicah, ki so med drugim tudi temeljne vrednote Unesca.
Živimo skupaj
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Kapela
Projekt Živimo skupaj temelji na medsebojnem in medgeneracijskem povezovanju s ciljem spoznavanja sebe in drugih v medsebojnem učenju. Poudarek dajemo praktičnemu delu in uresničevanju Delorsovih stebrov, predvsem stebra - učiti se, da bi znali delati. Dejavnosti temeljijo na spoštovanju trajnostnega in globalnega načina življenja. Spoznavamo lokalno tradicijo in jo povezujemo z interesi današnje mladine, ki na praktičen način spoznavajo kulturno raznolikost domačega okolja. Gradimo na medgeneracijskem prenosu znanja s poudarkom na medsebojni solidarnosti. Projekt zaokrožamo z obeležbo svetovnega dneva voda, ki sovpada z datumom finalizacije projekta in zajema globalni in lokalni vpliv na okolje.
Z odra na oder
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Leona Štuklja Maribor
Umetnostna vzgoja oziroma vzgoja skozi umetnost in kulturo omogoča posameznikovo osebnostno rast, spodbuja različne oblike mišljenja, predstavlja osnovo za družbo, temelječo na znanju, ustvarjalnosti in strpnosti.
Z odra na oder
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Leona Štuklja Maribor
Srečanje osnovnošolskih gledaliških skupin in predstavitev produkcije dramskih šolskih skupin oziroma krožkov.
Živimo skupaj
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Kapela
Projekt Živimo skupaj temelji na medsebojnem in medgeneracijskem povezovanju s ciljem spoznavanja sebe in drugih v medsebojnem učenju. S projektom želimo spodbuditi povezanost s svojo okolico in k medsebojno izmenjavanje znanja ter izkušenj, spoznavanje novih poti, ki ob tem pomembno vplivajo na pozitiven globalni trajnostni razvoj. Namen projekta je praktično izdelovanje izdelkov, ki krepijo naše spretnosti, razvedrijo naš vsakdan in širijo naša obzorja.
Živa knjižnica
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Novo mesto
Temeljni namen projekta Živa knjižnica je ozavestiti udeleženke in udeležence o temeljnih človekovih pravicah, ki so med drugim tudi temeljne vrednote Unesca.
Živimo skupaj
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Kapela
Projekt Živimo skupaj temelji na medsebojnem in medgeneracijskem povezovanju s ciljem spoznavanja sebe in drugih v medsebojnem učenju. Poudarek dajemo praktičnemu delu in uresničevanju Delorsovih stebrov, predvsem stebra - učiti se, da bi znali delati. Dejavnosti temeljijo na spoštovanju trajnostnega in globalnega načina življenja. Spoznavamo lokalno tradicijo in jo povezujemo z interesi današnje mladine, ki na praktičen način spoznavajo kulturno raznolikost domačega okolja. Gradimo na medgeneracijskem prenosu znanja s poudarkom na medsebojni solidarnosti. Projekt zaokrožamo z obeležbo svetovnega dneva voda, ki sovpada z datumom finalizacije projekta in zajema globalni in lokalni vpliv na okolje.