Šolsko leto 2022 / 2023
Ciljna skupina
Teme
- Globalno državljanstvo (0)
- Kultura miru in nenasilja (2)
- Kulturna dediščina (2)
- Kulturna raznolikost (1)
- Medkulturno učenje (2)
- Trajnostni razvoj (2)
- Trajnostni življenjski slog (2)
Ključne besede
- Biotska raznovrstnost (0)
- Cilji trajnostnega razvoja (SDG) (2)
- Demokracija in pravičnost (0)
- Diskriminacija (0)
- Enakopravnost spolov (0)
- IKT (0)
- Jeziki (1)
- Medijska in informacijska pismenost (0)
- Migracije in begunci (0)
- Mir (1)
- Naučiti se živeti skupaj (2)
- Oceani (0)
- Okolje (2)
- Podnebne spremembe (0)
- Preprečevanje nasilnega ekstremizma (0)
- Solidarnost (1)
- Spomin na holokavst (0)
- Staroselci (0)
- Svoboda izražanja (1)
- Toleranca (0)
- Umetnost (1)
- Vključenost in pravičnost (2)
- Voda (0)
- Whole-school approach (1)
- Zdravje in HIV/AIDS (0)
- Zmanjšanje tveganj pri nesrečah (0)
- Znanstveno izobraževanje (0)
- Človekove pravice (0)
- Šolsko nasilje (0)
- Šport in športne vrednote (2)
2 projekta
HOLZwoodDRVOles - ustvarjalni žiga-žaga ples
Teme: Kultura miru in nenasilja, Kulturna dediščina, Kulturna raznolikost, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Selnica ob Dravi
Ob raziskovanju domačega kraja smo ugotovili, da smo že stoletja močno povezani z lesom. Z razpisanim projektom želimo otrokom in mladim ponuditi priložnosti raziskovanja, igre in poljubnega ustvarjanja z lesom ali o lesu, ob tem pa graditi miren in boljši svet z medsebojnim povezovanjem, razumevanjem in sodelovanjem.
Unescova priložnost: STARA igra(ča) ZA NOVO veselje
Teme: Kultura miru in nenasilja, Kulturna dediščina, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Zreče
Zaradi nevarnosti vpliva materialistično naravnane družbe in širjenja z njo povezanih nezdravih vrednot v okviru Unesca izvajamo projekt Unescova priložnost: STARA igra(ča) ZA NOVO veselje. Vrtčevski otroci in osnovnošolski učenci menjavajo igre, igrače in športne pripomočke, ki so še uporabni, a jih ne uporabljajo več, ker so se jih naveličali. Prav tako kakovostno preživljajo prosti čas in obujajo igre naših prednikov ter tako krepijo in razvijajo medvrstniško interakcijo.