Šolsko leto 2022 / 2023
Ciljna skupina
Teme
- Globalno državljanstvo (0)
- Kultura miru in nenasilja (1)
- Kulturna dediščina (2)
- Kulturna raznolikost (2)
- Medkulturno učenje (2)
- Trajnostni razvoj (1)
- Trajnostni življenjski slog (2)
Ključne besede
- Biotska raznovrstnost (1)
- Cilji trajnostnega razvoja (SDG) (0)
- Demokracija in pravičnost (1)
- Diskriminacija (0)
- Enakopravnost spolov (0)
- IKT (1)
- Jeziki (1)
- Medijska in informacijska pismenost (2)
- Migracije in begunci (0)
- Mir (0)
- Naučiti se živeti skupaj (1)
- Oceani (0)
- Okolje (1)
- Podnebne spremembe (1)
- Preprečevanje nasilnega ekstremizma (0)
- Solidarnost (1)
- Spomin na holokavst (0)
- Staroselci (0)
- Svoboda izražanja (1)
- Toleranca (0)
- Umetnost (1)
- Vključenost in pravičnost (0)
- Voda (0)
- Whole-school approach (0)
- Zdravje in HIV/AIDS (0)
- Zmanjšanje tveganj pri nesrečah (0)
- Znanstveno izobraževanje (0)
- Človekove pravice (1)
- Šolsko nasilje (0)
- Šport in športne vrednote (0)
2 projekta
Dobre vesti iz naše šole in našega mesta/kraja
Teme: Kultura miru in nenasilja, Kulturna dediščina, Kulturna raznolikost, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Ledina
V projektu Dobre vesti iz naše šole in našega mesta/kraja bomo v šolskem letu 2022/23 nadaljevali z raziskovanjem in ustvarjanjem na izbrano temo »Vrednote v luči vseživljenjskega učenja«. Učenci bodo raziskovali na izbrano temo in ustvarjali na literarnem in likovnem področju. Ob koncu šolskega leta 2022/23 bomo izdali knjigo vseh sodelujočih šol, kjer bomo predstavili naše skupno delo in izdelke.
Ne drži jezika za zobmi!
Teme: Kulturna dediščina, Kulturna raznolikost, Medkulturno učenje, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Dušana Flisa Hoče
V projektu Ne drži jezika za zobmi! bomo spoznavali jezikovno raznolikost Evropske unije, jezike, ki se jih učimo v šolah, in jezike, ki jih v naš učni prostor prinašajo učenci različnih kultur in narodnosti ter narečnih skupin. Sodelujoči bodo ustvarjali razglednice, na kateri bodo na eni strani ilustrirali, kako bi se sami in v okviru šole/svojega kraja/mesta povezovali s prijatelji drugih kultur, na drugi strani pa bodo prijatelja nagovorili/povabili v svoj kraj/mesto/državo, in sicer v izbranem jeziku ali narečju. Izdelki bodo razstavljeni na razstavi v Hočah, najboljši bodo nagrajeni.