Šolsko leto 2022 / 2023
Ciljna skupina
Teme
- Globalno državljanstvo (1)
- Kultura miru in nenasilja (2)
- Kulturna dediščina (1)
- Kulturna raznolikost (2)
- Medkulturno učenje (2)
- Trajnostni razvoj (2)
- Trajnostni življenjski slog (2)
Ključne besede
- Biotska raznovrstnost (2)
- Cilji trajnostnega razvoja (SDG) (0)
- Demokracija in pravičnost (2)
- Diskriminacija (0)
- Enakopravnost spolov (1)
- IKT (2)
- Jeziki (1)
- Medijska in informacijska pismenost (1)
- Migracije in begunci (0)
- Mir (0)
- Naučiti se živeti skupaj (1)
- Oceani (0)
- Okolje (2)
- Podnebne spremembe (2)
- Preprečevanje nasilnega ekstremizma (0)
- Solidarnost (0)
- Spomin na holokavst (0)
- Staroselci (0)
- Svoboda izražanja (1)
- Toleranca (0)
- Umetnost (0)
- Vključenost in pravičnost (1)
- Voda (0)
- Whole-school approach (0)
- Zdravje in HIV/AIDS (0)
- Zmanjšanje tveganj pri nesrečah (0)
- Znanstveno izobraževanje (0)
- Človekove pravice (2)
- Šolsko nasilje (0)
- Šport in športne vrednote (0)
2 projekta
Dobre vesti iz naše šole in našega mesta/kraja
Teme: Kultura miru in nenasilja, Kulturna dediščina, Kulturna raznolikost, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Ledina
V projektu Dobre vesti iz naše šole in našega mesta/kraja bomo v šolskem letu 2022/23 nadaljevali z raziskovanjem in ustvarjanjem na izbrano temo »Vrednote v luči vseživljenjskega učenja«. Učenci bodo raziskovali na izbrano temo in ustvarjali na literarnem in likovnem področju. Ob koncu šolskega leta 2022/23 bomo izdali knjigo vseh sodelujočih šol, kjer bomo predstavili naše skupno delo in izdelke.
Učenec poučuje: Evropsko leto mladih ali Mednarodno leto trajnostnega razvoja gorskih območij
Teme: Globalno državljanstvo, Kultura miru in nenasilja, Kulturna raznolikost, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: IV. osnovna šola Celje
Učenci se lahko preizkusijo v vlogi učitelja. Spoznajo proces poučevanja in položaj učitelja, spozna svojo odgovornost za svoj intelektualni razvoj in svojo vključenost v izobraževalni proces.