Šolsko leto 2019 / 2020
Ciljna skupina
- OŠ, 1. - 3. razred (16)
- OŠ, 4. - 6. razred (16)
- OŠ, 7. - 9. razred (16)
- srednja šola (15)
- vrtec (15)
Osrednja tema
- Demokracija (0)
- Materni jezik (0)
- Migracije in begunci (0)
- Okolje (0)
- Priložnosti za mlade (0)
- Solidarnost (0)
- Trajnostni način življenja (11)
- Vrednote in stališča (4)
- Zdrav način življenja (1)
- Šport (0)
Način povezovanja
16 projektov
Dobre vesti iz naše šole in našega mesta/kraja
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Ledina
V okviru projekta učenci raziskujejo izbrano tematiko (plastika v okolju in umetnosti), ustvarjajo in soustvarjajo na to temo in predstavljajo svoja prizadevanja na poljubnem področju delovanja, ki vodi k varstvu okolja, umetnosti, raziskovanju.
Drevo = življenje
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Frana Kranjca
Osnovni cilj nacionalnega projekta Unesco ASP DREVO = ŽIVLJENJE je vzgajanje, ozaveščanje in usposabljanje za sprejemanje aktivne vloge v življenju posameznika kot dela globalne vizije sveta.
Drugačnost nas bogati
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Frana Metelka Škocjan
S projektom Drugačnost nas bogati želimo učenec ozavestiti o pomenu medkulturnega učenje in dialoga, strpnosti, sodelovanja v vse bolj raznoliki družbi ter pomenu miru in spoštovanju človekovekovih pravic
Izboljšajmo odnos do hrane
Osrednja tema: Vrednote in stališča
Nosilec: Osnovna šola Leskovec pri Krškem
Otroke želimo ozaveščati o količini odpadne hrane, za katero si želimo, da bi je bilo čim manj, zato lahko sami zmanjšajo količino odpadkov in smotrno sooblikujejo jedilnike.
Kralj Matjaž pod goro Peco
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Črna na Koroškem
Moder stol - nekdo misli nate
Osrednja tema: Vrednote in stališča
Nosilec: Osnovna šola Maksa Pleteršnika Pišece
Projekt odpira šolski prostor v okolje in deluje izrazito povezovalno. Med sabo se povežejo oddelki, šole središča, nekateri se v izvajanju povežejo z drugo šolo, pogosto pa tudi z nešolskimi zavodi - tako pride do izraza medgeneracijska dimenzija projekta.
Naš kraj njegova kulturna in naravna dediščina: Piranske hiše nam pripovedujejo štorje
Osrednja tema: Vrednote in stališča
Nosilec: Vrtec Mornarček Piran
Z nacionalnim Unesco projektom Naš kraj - njegova kulturna in naravna dediščina spodbujamo vpetost vrtca v okolje in tako prispevamo k prepoznavnosti vrtca.
Od pšeničke do potičke
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Frana Metelka Škocjan
S projektom Od pšeničke do potičke želimo otroke učiti živeti z naravo ter jih seznaniti s pomenom kulturne in naravne dediščine.
Po poti kulturne in naravne dediščine
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Turnišče
Na delavnicah bomo otroke – učence popeljali skozi svet življenja panonskega človeka, kjer bodo spoznali bogato kulturno in naravno dediščino.
Pozdrav ptic miru
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Lava
Projekt Pozdrav ptic miru bo potekal ob mednarodnem dnevu miru.
Premikajmo meje
Osrednja tema: Vrednote in stališča
Nosilec: Osnovna šola Maksa Pleteršnika Pišece
Stremeli bomo k preseganju različnih strokovnih, generacijskih in kulturnih mej ter angažirano vstopili v lokalni prostor, organizirali dogodke, delavnice, razstave, izmenjevali znanje iz različnih okolij in tako bogatili drug drugega.
Učenec poučuje: medpredmetno povezovanje: umetnost in šport obogatita ostale predmete
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: IV. osnovna šola Celje
Ob svetovnem dnevu učiteljev, 5. oktober, smo dan želeli obeležiti malo drugače: učencem ponudimo možnost, da se sami preizkusijo v vlogi vzgojitelja/učitelja/profesorja, da sami oblikujejo učni proces.
Ustvarjamo iz odpadnega materiala
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Franca Rozmana - Staneta
Namen projekta je ponovna uporaba odpadnega materiala za različne namene.
Večerja
Osrednja tema: Zdrav način življenja
Nosilec: GRM Novo mesto, Srednja šola za gostinstvo in turizem
Želimo spodbuditi mladostnike, da pri pripravi Večerje strpno sodelujejo, spoznavajo kulinarično dediščino razl. skupin, se zavedajo okoljskih problemov, ki se pojavljajo pri pridelavi hrane, in iščejo možnosti reševanja le-teh.
Vrtički UNESCO: V sodelovanju z naravo sam pridelam hrano
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Zreče
Ob raziskovanju in opazovanju rastlin in živali v naši okolici in šolskem vrtu se bomo učili živeti z naravo, se učili odgovornosti do okolja, poskrbeli za svoje zdravje …
Živimo skupaj
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Kapela
Projekt Živimo skupaj sloni na 4 stebrih Delorsovega izobraževanja, poudarek pa deje učenju dela in izvajanju konkretnih delovnih nalog skozi aktivno vključevanje sodelujočih.