Šolsko leto 2019 / 2020
Ciljna skupina
Osrednja tema
- Demokracija (1)
- Materni jezik (0)
- Migracije in begunci (0)
- Okolje (0)
- Priložnosti za mlade (0)
- Solidarnost (0)
- Trajnostni način življenja (0)
- Vrednote in stališča (4)
- Zdrav način življenja (1)
- Šport (0)
Način povezovanja
6 projektov
Izboljšajmo odnos do hrane
Osrednja tema: Vrednote in stališča
Nosilec: Osnovna šola Leskovec pri Krškem
Otroke želimo ozaveščati o količini odpadne hrane, za katero si želimo, da bi je bilo čim manj, zato lahko sami zmanjšajo količino odpadkov in smotrno sooblikujejo jedilnike.
Moder stol - nekdo misli nate
Osrednja tema: Vrednote in stališča
Nosilec: Osnovna šola Maksa Pleteršnika Pišece
Projekt odpira šolski prostor v okolje in deluje izrazito povezovalno. Med sabo se povežejo oddelki, šole središča, nekateri se v izvajanju povežejo z drugo šolo, pogosto pa tudi z nešolskimi zavodi - tako pride do izraza medgeneracijska dimenzija projekta.
Moje pravice
Osrednja tema: Demokracija
Nosilec: Osnovna šola Frana Kranjca
Učenci se seznanijo s Konvencijo o otrokovih pravicah in/ali z Deklaracijo človekovih pravic, nato pa izberejo eno pravico, se o njej pogovarjajo in oblikujejo svoje mnenje o kršitvah pravic.
Naš kraj njegova kulturna in naravna dediščina: Piranske hiše nam pripovedujejo štorje
Osrednja tema: Vrednote in stališča
Nosilec: Vrtec Mornarček Piran
Z nacionalnim Unesco projektom Naš kraj - njegova kulturna in naravna dediščina spodbujamo vpetost vrtca v okolje in tako prispevamo k prepoznavnosti vrtca.
Premikajmo meje
Osrednja tema: Vrednote in stališča
Nosilec: Osnovna šola Maksa Pleteršnika Pišece
Stremeli bomo k preseganju različnih strokovnih, generacijskih in kulturnih mej ter angažirano vstopili v lokalni prostor, organizirali dogodke, delavnice, razstave, izmenjevali znanje iz različnih okolij in tako bogatili drug drugega.
Večerja
Osrednja tema: Zdrav način življenja
Nosilec: GRM Novo mesto, Srednja šola za gostinstvo in turizem
Želimo spodbuditi mladostnike, da pri pripravi Večerje strpno sodelujejo, spoznavajo kulinarično dediščino razl. skupin, se zavedajo okoljskih problemov, ki se pojavljajo pri pridelavi hrane, in iščejo možnosti reševanja le-teh.