Šolsko leto 2019 / 2020
Ciljna skupina
- OŠ, 1. - 3. razred (15)
- OŠ, 4. - 6. razred (15)
- OŠ, 7. - 9. razred (15)
- srednja šola (14)
- vrtec (13)
Osrednja tema
- Demokracija (1)
- Materni jezik (0)
- Migracije in begunci (0)
- Okolje (1)
- Priložnosti za mlade (0)
- Solidarnost (2)
- Trajnostni način življenja (11)
- Vrednote in stališča (0)
- Zdrav način življenja (0)
- Šport (0)
Način povezovanja
15 projektov
Dobre vesti iz naše šole in našega mesta/kraja
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Ledina
V okviru projekta učenci raziskujejo izbrano tematiko (plastika v okolju in umetnosti), ustvarjajo in soustvarjajo na to temo in predstavljajo svoja prizadevanja na poljubnem področju delovanja, ki vodi k varstvu okolja, umetnosti, raziskovanju.
Drevo = življenje
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Frana Kranjca
Osnovni cilj nacionalnega projekta Unesco ASP DREVO = ŽIVLJENJE je vzgajanje, ozaveščanje in usposabljanje za sprejemanje aktivne vloge v življenju posameznika kot dela globalne vizije sveta.
Drugačnost nas bogati
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Frana Metelka Škocjan
S projektom Drugačnost nas bogati želimo učenec ozavestiti o pomenu medkulturnega učenje in dialoga, strpnosti, sodelovanja v vse bolj raznoliki družbi ter pomenu miru in spoštovanju človekovekovih pravic
Kralj Matjaž pod goro Peco
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Črna na Koroškem
Moje pravice
Osrednja tema: Demokracija
Nosilec: Osnovna šola Frana Kranjca
Učenci se seznanijo s Konvencijo o otrokovih pravicah in/ali z Deklaracijo človekovih pravic, nato pa izberejo eno pravico, se o njej pogovarjajo in oblikujejo svoje mnenje o kršitvah pravic.
Od pšeničke do potičke
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Frana Metelka Škocjan
S projektom Od pšeničke do potičke želimo otroke učiti živeti z naravo ter jih seznaniti s pomenom kulturne in naravne dediščine.
Otroštvo podaja roko modrosti
Osrednja tema: Solidarnost
Nosilec: Osnovna šola Cvetka Golarja
Projekt Otroštvo podaja roko modrosti ima glavni cilj povezovati mlade s starejšimi, sodelovanje med njimi in učenje drug od drugega.
Po poti kulturne in naravne dediščine
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Turnišče
Na delavnicah bomo otroke – učence popeljali skozi svet življenja panonskega človeka, kjer bodo spoznali bogato kulturno in naravno dediščino.
Pošljemo sapico prijateljstva
Osrednja tema: Solidarnost
Nosilec: Osnovna šola Pesnica
Učenci v določenem časovnem obdobju načrtno izvajajo pomoč izbrani osebi in oblikujejo korake za izpeljavo naloge: zamisel/ideja, načrtovanje izvedbe, izvajanje in beleženje, predstavitev.
Pozdrav ptic miru
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Lava
Projekt Pozdrav ptic miru bo potekal ob mednarodnem dnevu miru.
Skupaj z nami
Osrednja tema: Okolje
Nosilec: Osnovna šola in vrtec Sveta Trojica
Namen projekta je sodelovanje, povezovanje in medsebojno učenje. Skupaj smo močnejši. Skupaj smo pametnejši. Skupaj smo bogatejši.
Učenec poučuje: medpredmetno povezovanje: umetnost in šport obogatita ostale predmete
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: IV. osnovna šola Celje
Ob svetovnem dnevu učiteljev, 5. oktober, smo dan želeli obeležiti malo drugače: učencem ponudimo možnost, da se sami preizkusijo v vlogi vzgojitelja/učitelja/profesorja, da sami oblikujejo učni proces.
Ustvarjamo iz odpadnega materiala
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Franca Rozmana - Staneta
Namen projekta je ponovna uporaba odpadnega materiala za različne namene.
Vrtički UNESCO: V sodelovanju z naravo sam pridelam hrano
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Zreče
Ob raziskovanju in opazovanju rastlin in živali v naši okolici in šolskem vrtu se bomo učili živeti z naravo, se učili odgovornosti do okolja, poskrbeli za svoje zdravje …
Živimo skupaj
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Kapela
Projekt Živimo skupaj sloni na 4 stebrih Delorsovega izobraževanja, poudarek pa deje učenju dela in izvajanju konkretnih delovnih nalog skozi aktivno vključevanje sodelujočih.