Šolsko leto 2019 / 2020
Ciljna skupina
- OŠ, 1. - 3. razred (17)
- OŠ, 4. - 6. razred (18)
- OŠ, 7. - 9. razred (20)
- srednja šola (19)
- vrtec (15)
Osrednja tema
- Demokracija (2)
- Materni jezik (3)
- Migracije in begunci (2)
- Okolje (3)
- Priložnosti za mlade (3)
- Solidarnost (2)
- Trajnostni način življenja (18)
- Vrednote in stališča (5)
- Zdrav način življenja (1)
- Šport (1)
Način povezovanja
21 projektov
6. UNESCO ASPnet tek mladih
Osrednja tema: Šport
Nosilec: Gimnazija Ptuj
UNESCO ASPnet tek je povezovanje v mreži in izven nje in ima značaj druženja in sodelovanja. Zasnovan je na vseh 4 stebrih izobraževanja: naučiti se zdravo živeti, razvijati svoje potenciale in sodelovati z drugimi.
Dobre vesti iz naše šole in našega mesta/kraja
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Ledina
V okviru projekta učenci raziskujejo izbrano tematiko (plastika v okolju in umetnosti), ustvarjajo in soustvarjajo na to temo in predstavljajo svoja prizadevanja na poljubnem področju delovanja, ki vodi k varstvu okolja, umetnosti, raziskovanju.
Drevo = življenje
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Frana Kranjca
Osnovni cilj nacionalnega projekta Unesco ASP DREVO = ŽIVLJENJE je vzgajanje, ozaveščanje in usposabljanje za sprejemanje aktivne vloge v življenju posameznika kot dela globalne vizije sveta.
Drugačnost nas bogati
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Frana Metelka Škocjan
S projektom Drugačnost nas bogati želimo učenec ozavestiti o pomenu medkulturnega učenje in dialoga, strpnosti, sodelovanja v vse bolj raznoliki družbi ter pomenu miru in spoštovanju človekovekovih pravic
Gorniški tabor v vratih
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola 16. decembra Mojstrana
Tabor bo potekal 5 nepozabnih dni v Triglavskem narodnem parku, kjer si bomo naš Triglav ogledali z različnih zornih kotov.
Kaj skrivajo naša podstrešja?
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Vincenzo e Diego De Castro Piran
Na podstrešjih, pa tudi drugod po skritih kotičkih naših domov se še vedno skrivajo stari predmeti, ki odkrivajo značilnosti in utrip življenja preteklega časa, ostajajo pa tam, ker so jih nadomestili novi, veliko bolj sodobni, dovršeni pripomočki in predmeti, izdelani iz drugačnih, predvsem umetnih, materialov.
Kralj Matjaž pod goro Peco
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Črna na Koroškem
Likovni ekstempore
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Šempas
Projekt Likovni Ex Tempore poudarja sodelovanje v duhu kulture miru in nenasilja, strpnosti in sodelovanja, sprejemanja drugačnosti, v skrbi za osebnostni razvoj vsakega posameznika in za ohranitev naravne in kulturne dediščine.
Meja - naša zgodovina in naša evropska prihodnost
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Gimnazija Nova Gorica
Mladi skozi delo v projektu Meja utrjujejo zavest o pomenu sodelovanja v mreži in kot njeni dragoceni in potrebni členi pridobivajo izkušnjo skupnega učenja, raziskovanja ter prijateljevanja z elementi zavezništva.
Mirovniški festival Zlati rez
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Prva osnovna šola Slovenj Gradec
V sklopu projekta bomo organizirali najrazličnejše delavnice in aktivnosti na temo trajnostnega načina življenja, športa, zdrave prehrane, vrednot in stališč.
Od pšeničke do potičke
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Frana Metelka Škocjan
S projektom Od pšeničke do potičke želimo otroke učiti živeti z naravo ter jih seznaniti s pomenom kulturne in naravne dediščine.
Otroštvo podaja roko modrosti
Osrednja tema: Solidarnost
Nosilec: Osnovna šola Cvetka Golarja
Projekt Otroštvo podaja roko modrosti ima glavni cilj povezovati mlade s starejšimi, sodelovanje med njimi in učenje drug od drugega.
Po poti kulturne in naravne dediščine
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Turnišče
Na delavnicah bomo otroke – učence popeljali skozi svet življenja panonskega človeka, kjer bodo spoznali bogato kulturno in naravno dediščino.
Pošljemo sapico prijateljstva
Osrednja tema: Solidarnost
Nosilec: Osnovna šola Pesnica
Učenci v določenem časovnem obdobju načrtno izvajajo pomoč izbrani osebi in oblikujejo korake za izpeljavo naloge: zamisel/ideja, načrtovanje izvedbe, izvajanje in beleženje, predstavitev.
Pozdrav ptic miru
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Lava
Projekt Pozdrav ptic miru bo potekal ob mednarodnem dnevu miru.
Tujejezični recital Jezik - kultura in tradicija
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Gimnazija Škofja Loka
Projekt Jezik - kultura in tradicija poudarja pomen rabe tujih jezikov skupaj z rabo materinščine.
Učenec poučuje: medpredmetno povezovanje: umetnost in šport obogatita ostale predmete
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: IV. osnovna šola Celje
Ob svetovnem dnevu učiteljev, 5. oktober, smo dan želeli obeležiti malo drugače: učencem ponudimo možnost, da se sami preizkusijo v vlogi vzgojitelja/učitelja/profesorja, da sami oblikujejo učni proces.
Ustvarjamo iz odpadnega materiala
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Franca Rozmana - Staneta
Namen projekta je ponovna uporaba odpadnega materiala za različne namene.
Veselje do znanosti
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Gimnazija Celje - Center
Z zanimivimi eksperimenti želimo udeležencem približati naravoslovne znanosti, jim prikazati njihovo uporabnost v vsakdanjem življenju ter jih usmeriti v raziskovanje in samostojno odkrivanje na področju naravoslovja.
Vrtički UNESCO: V sodelovanju z naravo sam pridelam hrano
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Zreče
Ob raziskovanju in opazovanju rastlin in živali v naši okolici in šolskem vrtu se bomo učili živeti z naravo, se učili odgovornosti do okolja, poskrbeli za svoje zdravje …
Živimo skupaj
Osrednja tema: Trajnostni način življenja
Nosilec: Osnovna šola Kapela
Projekt Živimo skupaj sloni na 4 stebrih Delorsovega izobraževanja, poudarek pa deje učenju dela in izvajanju konkretnih delovnih nalog skozi aktivno vključevanje sodelujočih.