Projekti slovenske mreže ASPnet
Ciljna skupina
- OŠ, 1. - 3. razred (120)
- OŠ, 4. - 6. razred (131)
- OŠ, 7. - 9. razred (150)
- srednja šola (129)
- vrtec (105)
Osrednja tema
- Demokracija (1)
- Materni jezik (0)
- Migracije in begunci (0)
- Okolje (0)
- Priložnosti za mlade (1)
- Solidarnost (0)
- Trajnostni način življenja (1)
- Vrednote in stališča (1)
- Zdrav način življenja (0)
- Šport (0)
Način povezovanja
Teme
154 projektov
7. Unescov tek mladih ASPnet
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Ptuj
UNESCOV ASPnet-tek mladih je povezovanje v mreži in izven nje in ima značaj druženja in sodelovanja. Zasnovan je na vseh štirih stebrih izobraževanja: naučiti se zdravo živeti, razvijati svoje potenciale in sodelovati z drugimi. Projekt sledi ciljem in poslanstvu UNESCO ASPnet: dvigovati kvaliteto izobraževanja, prizadevati si za mir, pravičnost in enake možnosti vseh mladih sveta. Osrednji dogodek projekta je tekaški prireditev, ki ni tekmovalnega značaja in bo imel več spremljevalnih aktivnosti, kot so ulične delavnice, stojnice –vsebinsko vezane na teme projekta in glasbene skupine.
Barviti svet lišajev
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Gian Rinaldo Carli Koper
Lišaji se razlikujejo glede na barvo, obliko in tudi odpornost na onesnaževalce. Namen projekta je privabiti otroke, da v naravi opazujejo lišaje ter izračunajo indeks biodiverzitete lišajev, s katerim izvejo, kako je čist zrak v njihovi okolici.
Branje - moje sanje
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Franja Goloba Prevalje
Literarno-likovni razpis na dano temo ... Promocija branja in (literarnega, likovnega / umetnostnega) izražanja.
8. UNESCOv ASP tek mladih
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Ptuj
Osrednji dogodek projekta je tekaška prireditev, ki ni tekmovalnega značaja in bo imel več spremljevalnih aktivnosti, kot so ulične delavnice, stojnice, glasbene skupine - vsebinsko vezane na teme projekta.
Dediščina v rokah mladih. Mladi posvojijo spomenik
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Belokranjskega odreda Semič
Projekt bo potekal v več fazah, najbolj zgoščeno v zadnjem tednu meseca septembra za vse učence šole in povabljene učence drugih šol. V različnih delavnicah bodo spoznavali dediščino domačega kraja. Za učence in dijake UNESCO šol bomo pripravili fotografsko potepanje po kočevarski vasi.
DEDIŠČINA V ROKAH MLADIH. MLADI POSVOJIJO SPOMENIK
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Belokranjskega odreda Semič
UNESCO projekt Dediščina v rokah mladih bomo v tem šolskem letu izvajali na dva načina: 1. Fotografsko potepanje bomo izvedli 10. 10. 2024 v času Dnevov evropske kulturne dediščine v bližnjo kočevarski vasici. Na omenjeni datum boste poskušali v objektiv fotoaparata ujeti lepe motive, detajle iz zanimive naravne in kulturne dediščine vasi. Mentorji in učenci bodo prejeli potrdila o sodelovanju na dogodku. 2. Na daljavo projekt poteka skozi vse leto: UNESCO šole, ki ne sodelujejo v fotografskem potepanju, imajo možnost sodelovanja na daljavo. V svojem kraju posvojijo spomenik, ali pa ob posvojenem spomeniku pripravijo kakšno akcijo ali drugo prireditev in o tem pošljejo poročilo s fotografijami. Prispevke zbiramo in objavimo na spletni strani OŠ Semič ter pošljemo potrdilo o sodelovanju.
DREVO = ŽIVLJENJE
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Frana Kranjca
Osnovni cilj projekta DREVO = ŽIVLJENJE je vzgajanje, ozaveščanje in usposabljanje za sprejemanje aktivne vloge v življenju posameznika kot dela globalne vizije sveta. Je interdisciplinarni projekt odprtega učnega okolja. Takšen je tudi vpet v šolski kurikulum. Vse šolsko leto se odvija pri pouku in drugih šolskih dejavnostih na razpisano globalno temo. Lahko se izvaja z različnimi skupinami učencev (vsi učenci šole, določena triada, razred, interesna dejavnost, raziskovalna skupina ipd.), prilagajajo se cilji, vsebine, zahtevnost itd.
Arhitekturna dediščina v fotografiji
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Srednja gradbena, geodetska, okoljevarstvena šola in strokovna gimnazija Ljubljana
Arhitekturna dediščina je dokument časa, ki ga srečujemo na vsakem koraku. Sporoča nam, kakšen odnos so imeli predniki do prostora in okolja ter kako so v njem in z njim živeli. Arhitekturna dediščina se lahko ohranja le, če jo razumemo kot kakovostne ostanke oblikovanega prostora. Z ohranjanjem le-te pa bogatimo svoj bivanjski prostor. Sodelujoči učenci in dijaki naj skozi fotografijo v domačem kraju prepoznajo in predstavijo arhitekturno dediščino vpeto v sodobni prostor vključno z izdelanimi detajli, uporabljenimi materiali in mojstrskimi tehnikami.
Dlan išče dlan
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Destrnik - Trnovska vas
Namen projekta je povezovanje. Iščemo načine, da se povežemo v različnih starostnih skupinah (od vrtca do doma ostarelih) ter z različnimi akterji v lokalni skupnosti. Povežemo se, da bi skupaj delovali, bodisi na področju skrbi za druge ali pa skrbi za naš skupen planet.
Dediščina v rokah mladih. Mladi posvojijo spomenik
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Belokranjskega odreda Semič
Projekt bo potekal v več fazah, najbolj zgoščeno v zadnjem tednu meseca septembra za vse učence šole in povabljene učence drugih šol. V različnih delavnicah bodo spoznavali dediščino domačega kraja. Za učence in dijake UNESCO šol bomo pripravili fotografsko potepanje po kočevarski vasi.
Biseri baroka
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Brežice
Projekt je namenjen povezovanju kreativnih idej učencev in dijakov z lokalnim okoljem. Pri tem jim bomo pomagali učitelji tehnike, likovnega pouka, zgodovine in razširjenega programa. Svoje zamisli bodo lahko udejanili na različnih dejavnostih v učilnici v naravi, pripravili zaključno predstavitev izdelkov, raziskovali mesto Brežice in iskali elemente baroka, obiskali delavnico v Posavskem muzeju, ustvarjali na temo, se družili in pridobivali na prečnih veščinah. Aktivnosti bodo potekale v času pouka v povezavi z ustreznimi vsebinami iz učnih načrtov in pri interesni dejavnosti Unesco skozi celo šolsko leto z zaključkom v mesecu maju. Skozi projekt bodo učenci pridobili nova znanja o domačem kraju v različnih časovnih obdobjih, spoznali zanimivosti baroka, se povezali medgeneracijsko in na ta način pustili pečat v širši lokalni skupnosti.
Branje - moje sanje
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Franja Goloba Prevalje
Glavni namen projekta Branje – moje sanje je promocija branja in skrb za trajnostni način življenja.
Dobre vesti iz naše šole in našega mesta/kraja
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Ledina
Projekt Dobre vesti iz naše šole in našega mesta/kraja bomo v šolskem letu 2024/25 izpeljali kot šolski projekt. Osrednja tema enoletnega projekta je "VODA". Sodelujoče šole bomo na dano temo raziskovale in ustvarjale. Svoje delo bomo predstavile na skupni videokonferenci.
Dobre vesti iz naše šole in našega mesta/kraja
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Ledina
V šolskem letu 2020/21 bomo nadaljevali s temo projekta »Plastika v okolju in umetnosti«. Sodelujoči sodelujejo na literarnem natečaju Plastika v okolju in umetnosti in izdajo skupno publikacijo, v kateri se predstavijo z dobrimi vestmi iz njihove šole z besedo in likovnimi izdelki na razpisano temo (plastika v okolju in umetnosti).
Branje - moje sanje
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Franja Goloba Prevalje
Kot vsako leto bomo tudi prihodnje razpisali natečaj na temo Branje - moje sanje. Razmišljali bomo o vodi.
DREVO = ŽIVLJENJE
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Frana Kranjca
Osnovni cilj projekta je vzgajanje, ozaveščanje in usposabljanje za sprejemanje aktivne vloge v življenju posameznika kot dela globalne vizije sveta. Je interdisciplinarni projekt odprtega učnega okolja. Takšen je tudi vpet v šolski kurikulum. Vse šolsko leto se odvija pri pouku in drugih šolskih dejavnostih na razpisano globalno temo. Lahko se izvaja z različnimi skupinami učencev (vsi učenci šole, določena triada, razred, interesna dejavnost, raziskovalna skupina ipd.), prilagajajo se cilji, vsebine, zahtevnost itd.
Drevo = življenje
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Frana Kranjca
Osnovni cilj nacionalnega projekta Unesco ASP DREVO = ŽIVLJENJE je vzgajanje, ozaveščanje in usposabljanje za sprejemanje aktivne vloge v življenju posameznika kot dela globalne vizije sveta. Je interdisciplinarni projekt odprtega učnega okolja. Takšen je tudi vpet v šolski kurikulum. Vse šolsko leto se odvija pri pouku in drugih šolskih dejavnostih na razpisano globalno temo.
DRUGAČNOST NAS BOGATI
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Frana Metelka Škocjan
S projektom Drugačnost nas bogati želimo učence ozavestiti o pomenu medkulturnega učenja in dialoga, strpnosti, sodelovanja v vse bolj raznoliki družbi ter pomenu miru in spoštovanju človekovih pravic. Učence želimo z izkustvenim učenjem ozavestiti in pripraviti na življenje v sodobni, vse bolj medkulturni družbi.
Jezero je - jezera ni 2022
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Srednja gradbena, geodetska, okoljevarstvena šola in strokovna gimnazija Ljubljana
Projekt »Jezero je – jezera ni 2022« bo potekal v Dolnjem jezeru ob Cerkniškem jezeru aprila 2022. Če ga ne bomo mogli izvesti na licu mesta, ga bomo izpeljali na daljavo. V projektu mentorji spodbujamo vse štiri Deloresove stebre izobraževanje. Projekt je pomemben, ker delamo na celostnem razvoju posameznika, ki z delom v skupini in v naravi pridobi izkušnje, ki jih ne more v razredu. Posameznik se mora naučiti koristno uporabljati svoje sposobnosti in znanje zase in za druge. Udeleženci bodo spoznavali naravno in kulturno dediščino ter oblikovali primeren odnos do vsega kar jih obdaja. Učili se bodo strpnosti, sodelovanja in trajnosti.
Dobre vesti iz naše šole in našega mesta/kraja
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Ledina
V projektu Dobre vesti iz naše šole in našega mesta/kraja bomo v šolskem letu 2022/23 nadaljevali z raziskovanjem in ustvarjanjem na izbrano temo »Vrednote v luči vseživljenjskega učenja«. Učenci bodo raziskovali na izbrano temo in ustvarjali na literarnem in likovnem področju. Ob koncu šolskega leta 2022/23 bomo izdali knjigo vseh sodelujočih šol, kjer bomo predstavili naše skupno delo in izdelke.
DRUGAČNOST NAS BOGATI
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Frana Metelka Škocjan
S projektom Drugačnost nas bogati želimo tako otroke v vrtcu, učence, dijake, kot tudi širšo skupnost ozavestiti o pomenu medkulturnega učenja in dialoga, strpnosti, sodelovanja v vse bolj raznoliki družbi ter o pomenu miru in spoštovanju človekovih pravic. Otroke v vrtcu, učence in dijake želimo z izkustvenim učenjem pripraviti na življenje v sodobni, vse bolj medkulturni družbi.
Jezikajmo - Zbliževanje kultur
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola prof. dr. Josipa Plemlja Bled
Projekt Jezikajmo ─ Zbliževanje kultur se na na OŠ prof. dr. Josipa Plemlja Bled odvija že vrsto let. Vsako leto učenci osnovnih in srednjih šol na zaključni prireditvi na festivalu Jezikajmo predstavijo glasbene, plesne in gledališke odlomke in tako prepletejo mnogo raznolikih kultur in jezikov ter jih združijo v eno umetniško zgodbo. S festivalom želimo mlade naučiti spoštovanja medkulturnega in jezikovnega bogastva.
DREVO = ŽIVLJENJE
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Frana Kranjca
Osnovni cilj projekta DREVO = ŽIVLJENJE je vzgajanje, ozaveščanje in usposabljanje za sprejemanje aktivne vloge v življenju posameznika kot dela globalne vizije sveta. Je interdisciplinarni projekt odprtega učnega okolja. Takšen je tudi vpet v šolski kurikulum. Vse šolsko leto se odvija pri pouku in drugih šolskih dejavnostih na razpisano globalno temo. Lahko se izvaja z različnimi skupinami učencev (vsi učenci šole, določena triada, razred, interesna dejavnost, raziskovalna skupina ipd.), prilagajajo se cilji, vsebine, zahtevnost itd.
Festival Jezikajmo - zbliževanje kultur
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola prof. dr. Josipa Plemlja Bled
Vsako leto v aprilu OŠ prof. dr. Josipa Plemlja Bled organizira festival Jezikajmo ─ Zbliževanje kultur. Z glasbo, plesom, recitacijami in gledališkimi odlomki nastopajoči prepletajo mnogo raznolikih kultur in jezikov ter jih združijo v eno umetniško zgodbo, s čimer želimo mlade naučiti spoštovanja medkulturnega bogastva.
Gorniški tabor
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola 16. decembra Mojstrana
Gorniški tabor v Vratih Gorniški tabor ima na naši šoli že bogato tradicijo. Septembra 2024 bomo organizirali že 30. Tabor bo potekal v začetku septembra štiri nepozabne dni v Triglavskem narodnem parku, kjer si bomo naš Triglav ogledali z različnih zornih kotov. Projekt bo potekal tekom šolskega leta tudi na vsaki posamezni šoli, ki se bo vključila v projekt.
"KAJ SKRIVA NAŠE SRCE?" / "CHE COSA NASCONDE IL NOSTRO CUORE?"
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Vincenzo e Diego De Castro Piran
Misli ne izbirajo kod in kam, misli gredo, kamor jih vodi srce, pravijo modreci. V šolskem letu 2021/22 smo se na OŠ Vincenzo e Diego de Castro Piran zato odločili nagovoriti UNESCO pridružene šole in vrtce v tem duhu. Beseda srce je namreč širokega pomena. Je vitalni organ našega telesa, obenem pa označuje tudi inteligenco, individualnost, moč, predvsem pa ljubezen. Ljubezen do svojcev, prijateljev, do sočloveka, do samega sebe, pa tudi do jezika in vsega, kar nas obkroža. Vse to pa dopušča posamezniku prosto pot do uresničevanja UENSCO ciljev.
Gorniški tabor v Vratih
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola 16. decembra Mojstrana
Gorniški tabor ima na naši šoli že bogato tradicijo. Septembra 2023 bomo organizirali že 29. Tabor bo potekal v začetku septembra štiri nepozabne dni v Triglavskem narodnem parku, kjer si bomo naš Triglav ogledali z različnih zornih kotov.
Jezero je – jezera ni 2021 Dolenje jezero pri Cerkniškem jezeru
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Srednja gradbena, geodetska, okoljevarstvena šola in strokovna gimnazija Ljubljana
Udeleženci se bodo naučili opazovati svojo okolico, spoštovati ljudi, naravo in arhitekturno dediščino kraja. S strani mentorjev je poudarjena skrb za osebnostni razvoj vsakega posameznika in skrb za materni jezik, skrb za zdrav način življenja, skrb do okolja in dediščine. Z delom na delavnici in v skupini pridobijo izkušnje, ki jih ne morejo v razredu in v skupini znanih ljudi. Delavnice se bodo izvajale na prostem in bodo izvedene glede na število prijavljenih: - gradbena delavnica: Vaška arhitektura, umetniško-sakralni spomeniki - okoljevarstvena delavnica: Analiza jezerske vode, - ekološka delavnica: Izdelava mozaikov, - likovna delavnica: Akvareli - novinarska delavnica: e Jezerski list, - fotografska delavnica: Jezero foto utrinki. Okvirna časovnica tabora, ki bo potekal 15. aprila 2021: - 8.30 do 9.00 prihod, uvodni pozdrav, malica in razdelitev po skupinah. - 8.00 do 13.00 delo v delavnicah in oddaja izdelkov - 13.15 kosilo - 14.00 do 15.00 zaključna prireditev s predstavitvijo izdelkov
Kam z odpadnim materialom
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Franca Rozmana - Staneta
Projekt je namenjen zmanjševanju količine odpadkov in recikliranju.
Festival Jezikajmo - zbliževanje kultur
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola prof. dr. Josipa Plemlja Bled
Projekt Jezikajmo ─ Zbliževanje kultur se bo letos odvijal že sedmo leto. Vsako leto skušamo preko glasbe, plesa, recitacij in gledaliških odlomkov preplesti mnogo raznolikih kultur in jezikov ter jih združiti v eno umetniško zgodbo, s čimer želimo mlade naučiti spoštovanja medkulturnega bogastva.
Gozd in naravno okolje skozi otrokove oči
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Škofja Loka
Vabimo vas, da med letom z otroki raziskujete in tako preživite del dneva v naravnem okolju, ki vam ga ponuja vaš kraj. Naj to postane del vašega učnega, rekreacijskega in sprostitvenega prostora, tako da usmerjene kot da proste dejavnosti.
Kam z odpadnim materialom
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Franca Rozmana - Staneta
Ukvarjali se bomo z zmanjševanjem potreb, omejevanjem potrošništva, recikliranjem.
Jezikajmo – zbliževanje kultur
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola prof. dr. Josipa Plemlja Bled
Projekt Jezikajmo ─ Zbliževanje kultur se bo letos odvijal že šesto leto. Vsako leto skušamo preko glasbe, plesa, recitacij in gledaliških odlomkov preplesti mnogo raznolikih kultur in jezikov ter jih združiti v eno umetniško zgodbo, s čimer želimo mlade naučiti spoštovanja medkulturnega bogastva.
Kapljice življenja - voda
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola dr. Jožeta Pučnika Črešnjevec
S pomočjo projekta bomo učence ter druge udeležence spomnili na pomen vode v našem življenju. Lotili se bomo različnih dejavnosti, ki bodo povezane z vodo in tako udeležencem prikazali, kako zelo pomembna je voda v našem življenju.
Kapljice življenja - ČAS
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola dr. Jožeta Pučnika Črešnjevec
/
Kako čudovit je ta svet!
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Cirila Kosmača Piran
Zavedanje, da je naš svet čudovit in enkraten, v nas prebuja hotenje po odgovornem odnosu in ravnanju. Z željo, da bi prispevali k ohranjanju našega planeta in kulturne dediščine, se razvijali v smeri pozitivnih vrednot, medsebojnega sodelovanja in spoštovanja, da bi se naučili pristopati k skupnim problemom z ravno pravšnjo mero odgovornosti in angažiranosti, napovedujemo letošnji projekt. Proizvodnja v povezavi s prekomerno potrošnjo je eden največjih sovražnikov našega naravnega okolja in zdravega socialnega življenja. Zato bomo pobrskali po omarah, skrinjah in podstrešjih, obiskali babice in dedke, se povezali z društvi in posamezniki, ki se ukvarjajo z okoljevarstvom, z ohranjanjem ročnih obrti in spretnosti ter se z vso resnostjo lotili ponovne uporabe že odrabljenih ali zavrženih predmetov in materialov. Ob tem se bomo skupaj učili ročnih spretnosti in morda že skoraj pozabljenih tehnik, priredili bomo delavnice, srečanja, razstave in še kaj. Predvsem pa bomo aktivno vplivali na izboljšanje obstoječega stanja. S svojim vzorom bomo poskusili v vsakem posamezniku in družbi nasploh, prebuditi odgovoren odnos do okolja in soljudi, odgovorno ravnanje do dobrin ter spoštljiv odnos do tradicije.
Kam letijo orli?/Dove volano le aquile?
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Gian Rinaldo Carli Koper
Muzej v šoli: ali kako lahko približamo muzejske zbirke mladim, kako se lahko učimo v muzeju na zabaven način in hkrati ozaveščamo o pomenu ohranjanja naravne, zgodovinske in kulturne dediščine in spodbujamo trajnostno ravnanje.
Kralj Matjaž pod goro Peco
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Črna na Koroškem
Projekt je usmerjen v varovanje in ohranjanje naše kulturne dediščine, varovanje okolja, spoznavanje našega kraja, koroškega narečja in lika kralja Matjaža. V okviru projekta organiziramo dvodnevni tabor in skupinsko gradnjo snežnih gradov (v živo). Gradnja gradov iz odpadne embalaže ter zimski foto natečaj bosta potekala na daljavo.
GOZD IN NARAVNO OKOLJE SKOZI OTROKOVE OČI
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Vrtec Sežana
Vabimo vas, da med letom z otroki raziskujete in tako preživite del dneva v naravnem okolju, ki vam ga ponuja vaš kraj. Naj to postane del vašega učnega, rekreacijskega in sprostitvenega prostora, tako da usmerjene kot da proste dejavnosti.
Likovni extempore
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Šempas
Projekt Likovni extempore poudarja sodelovanje v duhu kulture miru in nenasilja, strpnosti in sodelovanja, sprejemanja drugačnosti, v skrbi za osebnostni razvoj vsakega posameznika in za ohranitev naravne in kulturne dediščine. Skozi ustvarjalno druženje učenci, dijaki in varovanci centra za invalidno mladino spoznavajo kulturno in naravno dediščino kraja, posebnosti krajine in arhitekture ter modernejše tokove v likovnem ustvarjanju.
Kam z odpadnim materialom
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Franca Rozmana - Staneta
Iščemo načine za zmanjševanje količin nastalega odpadnega materiala in recikliramo nastal odpaden material v uporabne predmete za vsak dan ali v dekorativne namene.
HOLZwoodDRVOles - ustvarjalni žiga-žaga ples
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Selnica ob Dravi
Ob raziskovanju domačega kraja smo ugotovili, da smo že stoletja močno povezani z lesom. Z razpisanim projektom želimo otrokom in mladim ponuditi priložnosti raziskovanja, igre in poljubnega ustvarjanja z lesom ali o lesu, ob tem pa graditi miren in boljši svet z medsebojnim povezovanjem, razumevanjem in sodelovanjem.
Kapljice življenja - JAZ
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola dr. Jožeta Pučnika Črešnjevec
V šolskem letu 2020/2021, bomo projekt Kapljice življenja izvajali na temo JAZ. Projekt se bo na šoli izvajal v sodelovanju z drugimi Unesco šolami. Zaključili ga bomo z izvedbo projektnega dne 30. 3. 2021, ko bomo hkrati obeležili tudi svetovni dan voda.
MEJA - NAŠA PRETEKLOST IN SKUPNA EVROPSKA PRIHODNOST
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Nova Gorica
V projektu obeležimo mednarodni dan miru s športnimi in kulturnimi dejavnostmi ob Pomniku braniteljem slovenske zemlje na Cerju.
Jezero je - jezer ni
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Srednja gradbena, geodetska, okoljevarstvena šola in strokovna gimnazija Ljubljana
V projektu mentorji delamo na celostnem razvoju posameznika. Želimo vzgojiti samostojne, učljive, srečne, srčne in zdrave posameznike. Mladim želimo približati naravo, ki je naša učilnica. Udeleženci bodo spoznavali naravno in kulturno dediščino ter oblikovali primeren odnos do vsega kar jih obdaja. Učili se bodo strpnosti, sodelovanja in trajnosti.
KAM Z ODPADNIM MATERIALOM
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Franca Rozmana - Staneta
Projekt je namenjen predvsem zmanjševanju potreb, zmanjševnju odpadkov vseh oblik in recikliranju.
Kralj Matjaž pod goro Peco
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Črna na Koroškem
V okviru projekta na šoli izvedemo dvodnevni tabor, na katerem učenci in dijaki spoznavajo naš kraj in v mešanih skupinah gradimo snežne gradove. Sodelujejo lahko tudi na foto natečaju, IKT natečaj - tu rišejo z različnimi aplikacijami stripe na temo kralja Matjaža in ustvarjalnem natečaju, ki je namenjen mlajšim otrokom.
Meja: Umetnost kot pot do miru
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Nova Gorica
Projekt Meja: Umetnost kot pot do miru spodbuja vključevanje umetnosti v mirovno vzgojo, ki ne le obogati učne izkušnje, ampak učence tudi opremi s čustvenimi in kognitivnimi orodji, potrebnimi za prispevanje k bolj mirnemu svetu. Umetnost lahko na različne načine pomembno prispeva k vzgoji za mir s spodbujanjem empatije, kritičnega mišljenja in kulturne zavesti: • spodbuja empatijo in razumevanje: umetnost učencem in dijakom omogoča, da izrazijo svoja čustva in razumejo čustva drugih ter spodbuja empatijo; • skupne izkušnje: ogled in ustvarjanje umetnosti iz različnih okolij pomaga učencem in dijakom ceniti različne perspektive in izkušnje; • analiziranje umetnosti: interpretacija umetniških del in razprava o njih spodbujata kritično razmišljanje, saj učenci razmišljajo o temah miru in konfliktov, prikazanih v umetnosti; • ustvarjalno reševanje problemov vključuje inovativnost ter veščine, ki jih je mogoče prenesti na reševanje konfliktov in vzpostavljanje miru. • medvrstniško in medgeneracijsko sodelovanje spodbuja spoštovanje ter uči sodelovanja in strpnosti.
Mednarodni tabor Premikamo meje
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Maksa Pleteršnika Pišece
Mednarodni tabor Premikamo meje predstavlja raziskovalni, kreativni in povezovalni model učne prakse, ki na različne načine povezuje šolo z njenim ožjim in širšim okoljem ter z mednarodnim prostorom.
MIROVNIŠKI FESTIVAL V SLOVENJ GRADCU
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Prva osnovna šola Slovenj Gradec
V času projekta bomo organizirali delavnice in aktivnosti na temo zdrave prehrane, ki jih bomo z razvojem kmetijske tehnologije ter spregovorili o težavah ljudi zaradi lakote in revščine.
Meja – naša preteklost in naša skupna evropska prihodnost
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Nova Gorica
Slovenci, Italijani in Furlani ponovno odkrivamo prostor, ki je bil v 20. stoletju nasilno razdeljen in je ločeval romanski in slovanski svet. Kot člen v mreži, ki je odprta navzven, se skušamo tudi sami odpirati drugim in samim sebi. Projekt, ki ga vodimo, povezovalno spodbuja ustvarjalnost dijakov, učiteljev in mentorjev.
KAJ SKRIVAJO NAŠI TRAVNIKI? / CHE COSA NASCONDONO I NOSTRI PRATI?
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Vincenzo e Diego De Castro Piran
Naša naravna življenjska okolja, gozdovi, morja, reke, travniki so se vse do danes zaradi neodgovornih in nepremišljenih človeških dejanj začela nenadzorovano krčiti, brez njih pa je pogled v prihodnost zastrt. Prav zato je naloga vseh nas, da složno, z roko v roki, z ozaveščanjem in svojo aktivno vlogo doprinesemo k blažitvi podnebnih sprememb in poskrbimo za svetlo prihodnost vseh nas.
Kralj Matjaž pod goro Peco
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Črna na Koroškem
V okviru projekta potekata dve različni dejavnosti, saj se lahko učenci in dijaki prijavijo na gradnjo snežnih gradov in preživijo zanimiva dneva na dvodnevnem zimskem taboru. Gradove pa lahko izdelajo tudi iz odpadne embalaže in tako prispevajo h koristni rabi odpadnega materiala. Udeleženci med seboj stkejo nova prijateljstva, so ustvarjalni in kreativni ter koristno preživljajo prosti čas.
Mirovniški festival v Slovenj Gradcu: Čarobna znanost
Osrednja tema:
Notice: Array to string conversion in /var/www/www.aspnet.si/tpl-compiled/sl/73d77b85111621212a51b30272d9fbe5cad79d29.file.product-list.tpl.php on line 196
Array
Nosilec: Prva osnovna šola Slovenj Gradec
Mladi in mladi po srcu v sožitju
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Srednja zdravstvena in kozmetična šola Maribor
Prijave šol bodo potekale do 31.10.2021 po elektronski pošti. Projekt bo potekal od novembra do maja. Vsa morebitna dodatna pojasnila in gradiva boste prejela po prijavi. Do 20.5.2022 pošljete vse sodelujoče šole potek, poročilo in evalvacijo projekta, s fotografijami in drugimi izdelki. Konec junija bo izdelana skupna evalvacija vseh sodelujočih šol v projektu. Izdelano bo elektronsko poročilo, slike bodo objavljene na spletni strani šole.
KAM Z ODPADNIM MATERIALOM
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Franca Rozmana - Staneta
Ker je vsak dan več odpadkov, je premalo le reciklirati in ločevati. Potrebno je zmanjšati naše potrebe in temu bomo dali poudarek. Naredili bomo razpored naših vsakdanjih opravil in navad in poiskali načine zmanjševanja količin embalaže, uporabili stvari, ki imajo manjši ogljični odtis, uporabili stvari dokler so še uporabne, pogledali celotno pot izdelka...
Kraljestvo živali
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Fokovci
Poudarek na živalih, ki opozarjajo na pomen skrbi živali, njihovega življenjskega prostora in s tem ohranjanja živalskih vrst.
Mirovniški festival v Slovenj Gradcu
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Prva osnovna šola Slovenj Gradec
V času projekta bodo na različnih šolah organizirali delavnice in aktivnosti na temo zdrave prehrane, seznanili jih bodo z razvojem kmetijske tehnologije in spregovorili o težavah ljudi zaradi lakote in revščine. Ker bo leto 2021 tudi mednarodno leto sadja in zelenjave bodo aktivnosti podrejene predvsem tej tematiki.
Kapljice življenja - HRANA
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola dr. Jožeta Pučnika Črešnjevec
S pomočjo projekta bomo učence ter druge udeležence spomnili na pomen hrane v našem življenju. Lotili se bomo različnih dejavnosti, ki bodo povezane s hrano in tako udeležencem prikazali, kako je hrana povezana z našim zdravjem in počutjem. Opomnili jih bomo tudi na kulturo prehranjevanja in bonton pri uživanju hrane.
Ko bi jaz vedela!
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Srednja ekonomska šola in gimnazija Maribor
Doživljanje ljudskega izročila nekoč in danes. Spoznavanje in prepoznavanje domače in tudi tuje folkloristike. Samostojno ustvarjanje, moderniziranje, prenašanje znanje in folklorne izkušnje na druge itd.
Likovni extempore
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Šempas
Projekt Likovni Ex Tempore poudarja sodelovanje v duhu kulture miru in nenasilja, strpnosti in sodelovanja, sprejemanja drugačnosti, v skrbi za osebnostni razvoj vsakega posameznika in za ohranitev naravne in kulturne dediščine. Skozi ustvarjalno druženje učenci spoznavajo kulturno in naravno dediščino kraja, posebnosti krajine in arhitekture ter modernejše tokove v likovnem ustvarjanju.
Mladi raziskovalci na odru znanosti
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Davorina Jenka Cerklje na Gorenjskem
Namen projekta je spodbuditi učitelje, da delijo svoje zamisli, kako navdušujejo za znanost, kako spodbujajo učenje z raziskovanjem in pri tem vključujejo aktualne teme (trajnostni razvoj, umetna inteligenca, inkluzija, poklicna kariera).
Moja stran Mojstrane
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola 16. decembra Mojstrana
Učenci turističnega krožka bodo spoznavali kulturno in naravno dediščino Mojstrane, ki jo bodo na krožni učni poti predstavili tudi učencem drugih šol.
Kralj Matjaž pod goro Peco
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Črna na Koroškem
V okviru projekta potekajo različne dejavnosti, saj se lahko učenci in dijaki vključijo v gradnjo snežnih gradov in preživijo zanimiva dneva na zimskem taboru. Gradove lahko izdelajo tudi iz odpadne embalaže, lahko pa fotografirajo zanimive motive v okviru foto natečaja Zimska pokrajina.
Moja stran Mojstrane
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola 16. decembra Mojstrana
V šolskem letu 2020/21 so učenci turističnega krožka spoznavali kulturno in naravno dediščino kraja in pripravili učno pot po Mojstrani, ki jo želimo predstaviti tudi drugim učencem naše šole. Prijavljeni učenci bodo spoznali kulturne in naravne znamenitosti kraja: - Slovenski planinski muzej (zgodovina gorništva in varstvo narave Triglavskega narodnega parka), - Trg Olimpijcev (Mojstrana je edina vas v Sloveniji s tolikšnim številom olimpijcev), - Mruščeva hiša (začetki čebelarjenja), - Šmercova hiša (romarski turizem), - Požgančev most (ljudsko izročilo v Triglavskih pravljicah), - Triglavski gaj (opuščena železniška proga Jesenice - Kranjska Gora, začetki modernega turizma), - Bor (nekoč začetki skakalnice, danes sprehajališče za domačine in obiskovalce), - Plezalna pot Mojstrana (moderni pristop gorništvu ali kako približati plezanje širši populaciji). Krožna pot se začne in konča pred Slovenskim planinskim muzejem. Tam se učenci razdelijo v skupine, katere vodijo učenci naše šole.
Mednarodni Unesco tabor Premikamo meje - Razkošje v travi
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Maksa Pleteršnika Pišece
Osrednji sklop dejavnosti se dogaja v okviru tridnevnega mednarodnega srečanja, ki se ga udeležujejo skupine učencev/dijakov s svojimi mentorji iz drugih slovenskih, hrvaških in srbskih šol.
Naš kraj njegova kulturna in naravna dediščina - Po morju pluje ladja
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Vrtec Mornarček Piran
Namen: Življenje v Istri je na vsakem koraku povezano z morjem. Morje vpliva na naš način bivanja in razmišljanja. Spoštovanje in varovanje morja poteka že od malih nog, le tako ga bomo ohranili za bodoče rodove. Raziskovanje pomorske dediščine obsega zelo široko področje dejavnosti. Od turizma, prehrane, prevozništva do tradicionalnih plovil. Z raziskovanjem pomorske snovne in nesnovne dediščine, želimo razvijati trajnostne kompetence – ohraniti tak svet, v katerem si bodo želele živeti in delati tako današnje kot tudi prihodnje generacije.
Meja: Mir se začne s tabo in mano
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Nova Gorica
Delo v projektu Meja temelji na štirih Delorsovih stebrih izobraževanja. Stebre razvijamo s kakovostnim poukom, Mladi skozi delo v projektu Meja utrjujejo zavest o pomenu sodelovanja v mreži. Kot njeni dragoceni in potrebni člani pridobivajo izkušnjo sodelovalnega in izkustvenega učenja, raziskovanja, prijateljevanja z elementi zavezništva. S pomočjo načela prepoznavanja drugih preko sebe spoznavajo lastno notranjo moč in kakovost, ki jo lahko ponudijo drugim in tako nastopajo bolj samozavestno. Marsikatero vrednoto, ki krasi druge, pa lahko vgradijo v svoj lastni sistem vrednot. Mladi skozi sodelovanje v projektu Meja navezujejo stike z vsemi šolami ASPnet mreže in drugimi šolami, ki niso nujno članice mreže.
Od pšeničke do potičke
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Frana Metelka Škocjan
S projektom Od pšeničke do potičke želimo otroke učiti živeti z naravo ter jih seznaniti s pomenom kulturne in naravne dediščine. Želimo jim približati pomembnost skrbi za okolje in naš skupni dom, planet Zemlja, naučiti delovati lokalno in globalno. Predvsem želimo, da bi se v tem svetu sodobnih tehnologij in dobrin za trenutek ustavili, pogledali okoli sebe ter začutili lepoto svojega doma in pestrosti dobrin, katere nam nudi narava okoli nas. Začutili smo tudi, da je potrebno krepiti medgeneracijsko sodelovanje in učenje. Znanje, ki ga premorejo starejši je potrebno prenesti na mlajše ter s tem dati možnost socialne vključenosti in pripadnosti tudi starejšim. Ob vsem želimo spodbuditi medgeneracijsko druženje.
Od pšeničke do potičke
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Frana Metelka Škocjan
S projektom Od pšeničke do potičke želimo otroke naučiti živeti z naravo, jih seznaniti s pomenom naravne in kulturne dediščine, jih naučiti živeti in delati v medgeneracijskem sožitju. Približujemo jim pomembnost skrbi za okolje in naš skupni dom - planet Zemlja, delovati lokalno in globalno. V projekt želimo vključiti tudi starejše generacije (babice, dedke …), saj se zavedamo, da je pomembno bogate izkušnje in znanje o naravi, kulturni in naravni dediščini, samooskrbi in skrbi za okolje delili z mlajšimi generacijami.
MIROVNIŠKI FESTIVAL V SLOVENJ GRADCU
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Prva osnovna šola Slovenj Gradec
Učenci si bodo pridobili nova spoznanja ter spretnosti s samostojnim delom. Z raziskovalnim učenjem pa bodo poglobili in razširili znanje o povezanosti različnih živalskih in rastlinskih sistemov ter odnos človeka do narave in okolja.
Platforma raznolikosti
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Fokovci
Smo v času hitrega razvoja IKT-ja, ko fotografiranje in snemanje ter obdelava in priprava multimedijskih vsebin postaja del vsakdana naših učencev, način beleženja njihovih dogodkov in spominov. Zato smo jim želeli približati čudoviti svet narave in zapuščino naših prednikov skozi fotografski- ali videoobjektiv, skozi obdelavo posnetkov, pripravo ustvarjalnih e-gradiv, ki bi jih lahko delili s svojimi vrstniki in na svojevrsten način doživljali naravne in kulturne posebnosti svojega okolja. Oblikovali smo platformo (http://platforma-os-fokovci.splet.arnes.si/), na kateri objavljamo pripravljena gradiva, da so dostopna tudi ostalim. Skozi večletni projekt, kjer vsako leto izberemo eno izmed tem, vezanih na naravno ali kulturno dediščino, želimo zbrati raznoliko gradivo, ki bo pričalo o naravni in kulturni raznolikosti naše dežele oz. vseh vključenih v projekt. S poudarkom na pripravi e-gradiv želimo spodbuditi medpredmetno povezovanje v vzgojno-izobraževalnem procesu, z izborom tem, ki se dotikajo tako naravne in kot kulturne dediščine, pa zavedanje o pomenu ohranjanja le-te za nadaljnje rodove in pomen medgeneracijske povezanosti.
Platforma raznolikosti
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Fokovci
Smo v času hitrega razvoja IKT-ja, ko fotografiranje in snemanje ter obdelava in priprava multimedijskih vsebin postaja del vsakdana naših učencev, način beleženja njihovih dogodkov in spominov. Zato smo jim želeli približati čudoviti svet narave in zapuščino naših prednikov skozi fotografski- ali videoobjektiv, skozi obdelavo posnetkov, pripravo ustvarjalnih e-gradiv, ki bi jih lahko delili s svojimi vrstniki in na svojevrsten način doživljali naravne in kulturne posebnosti svojega okolja. Oblikovali smo platformo (http://platforma-os-fokovci.splet.arnes.si/), na kateri objavljamo pripravljena gradiva, da so dostopna tudi ostalim. Skozi večletni projekt, kjer vsako leto izberemo eno izmed tem, vezanih na naravno ali kulturno dediščino, želimo zbrati raznoliko gradivo, ki bo pričalo o naravni in kulturni raznolikosti naše dežele oz. vseh vključenih v projekt. S poudarkom na pripravi e-gradiv želimo spodbuditi medpredmetno povezovanje v vzgojno-izobraževalnem procesu, z izborom tem, ki se dotikajo tako naravne in kot kulturne dediščine, pa zavedanje o pomenu ohranjanja le-te za nadaljnje rodove in pomen medgeneracijske povezanosti.
Po poti kulturne in naravne dediščine
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Turnišče
Mladi velikokrat premalo cenimo dragocenosti iz preteklosti. Zato je prav, da začnemo spreminjati svoje mišljenje ter prevzemati, ohranjati in širiti to, kar so nam zapustili naši predniki. Vse to nas je prepričalo, da obudimo spomine preteklosti. S tem bomo pripomogli k ohranjanju bogate kulturne in naravne dediščine. Naj bo naše Turnišče kraj z bogato dediščino in obetavno prihodnostjo. Na delavnicah bomo otroke – učence popeljali skozi svet življenja panonskega človeka, kjer bodo spoznali bogato kulturno in naravno dediščino. Pred začetkom delavnic bomo na šoli priredili kratko kulturno prireditev. Rdeča nit prireditve bo obarvana s točkami kulturne in naravne dediščine občine Turnišče. 1. Delavnica : Ogled in predstavitev rastišča Sibirske perunike ter likovna delavnica Udeleženci projekta si bodo ogledali rastišče Sibirske perunike. Skupina učencev OŠ Turnišče bo goste popeljala po rastišču in jim ga natančno opisala (kdaj in kako smo zavarovali območje – rastišče, kako skrbimo zanj, katere rastline poleg Sibirske perunike najdemo še na rastišču. Ogled bodo popestrili z zanimivostmi iz rastlinskega in živalskega sveta). V nadaljevanju bodo udeleženci likovno ustvarjali (izdelava makete cveta Sibirske perunike oziroma risanje cveta). 2. Delavnica: Ogled domačije Štefana Kovača in Ancove galerije Udeleženci projekta si bodo ogledali domačijo, ki predstavlja tipično panonsko hišo. Tekom ogleda bodo spoznali življenje panonskega človeka. Na delavnici se bodo lahko preizkusili v pripravi pristnih domačih jedi. Poleg kulinarike bodo spoznali še zanimivo obrt – izdelovanje izdelkov iz ličja. Tudi sami se bodo lahko naučili te spretnosti. Udeleženci delavnic bodo spoznali nekatere otroške igre kot so gumitvist, ristanc, zemljokrast, ki jih bodo seveda tudi preizkusili. V neposredni bližini domačije se nahaja Ancova galerija. V njej se nahaja zbirka predmetov, ki jih je pri svojem delu uporabljal kmečki človek (pohištvo, posoda, orodje,…). 3. Delavnica: Ogled Čevljarskega in Kupinarskega muzeja Udeleženci projekta si bodo ogledali Čevljarski muzej. Spoznali bodo življenje čevljarske družine. V nadaljevanju delavnice si bodo ogledali še muzej Kupinarstva in izvedeli, kdo so bili kupinarji in zakaj so del bogate kulturne dediščine. V tej delavnici bodo udeleženci projekta gledališko ustvarjali. Poskusili bodo zaigrati prizor Kupinarja in gospodinje. Med delavnicami bo odmor za malico (pred delavnicami se malica razdeli na šoli). Po končanih delavnicah se udeleženci projekta zberejo na šoli na kosilu. Časovna opredelitev projekta: 8. 30 – 13. 00
Moja stran Mojstrane
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola 16. decembra Mojstrana
Temeljni cilj projekta je seznanjanje učencev s kulturno dediščino Mojstrane, kot kraja na vstopu v Triglavski narodni park, kjer so bili doma odlični športniki, gorniki in občudovalci gora. Udeleženci so spoznali vzroke za razvoj različnih gospodarskih dejavnosti skozi zgodovino kraja in njihov vpliv na okolje. Seznanili se bodo z vplivi turizma, ki ga poskušamo usmeriti v trajnostnega. Želimo ohranjati gorniško kulturo z ozaveščanjem o pomembnosti neokrnjene narave alpskega sveta. V kolikor bodo razmere dopuščale bo projekt potekal v živo. Prijavljeni učenci se zberejo pred Slovenskim planinskim muzejem v Mojstrani, kjer dobijo vsa potrebna navodila in gradivo. Učenci bodo razdeljeni v skupine, katere vodijo učenci naše šole. Najprej sledi krožna pot po Mojstrani (2 šolski uri), nato ogled filma o Triglavskem narodnem parku in življenje v njem (30 minut). Na koncu sledi še ogled muzeja (60 minut). V primeru izrednih razmer bo projekt potekal na daljavo. Prijava preko elektronske pošte.
Mladi in mladi po srcu v sožitju
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Srednja zdravstvena in kozmetična šola Maribor
Gre za medgeneracijsko druženje starostnik- učenec ali dijak in prenos izkušenj in znanj med generacijami.
Po poti kulturne in naravne dediščine
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Turnišče
Mladi velikokrat premalo cenimo dragocenosti iz preteklosti. Zato je prav, da začnemo spreminjati svoje mišljenje ter prevzemati, ohranjati in širiti to, kar so nam zapustili naši predniki. Vse to nas je prepričalo, da obudimo spomine preteklosti. S tem bomo pripomogli k ohranjanju bogate kulturne in naravne dediščine. Naj bo naše Turnišče kraj z bogato dediščino in obetavno prihodnostjo. Na delavnicah bomo otroke – učence popeljali skozi svet življenja panonskega človeka, kjer bodo spoznali bogato kulturno in naravno dediščino. Pred začetkom delavnic bomo na šoli priredili kratko kulturno prireditev. Rdeča nit prireditve bo obarvana s točkami kulturne in naravne dediščine občine Turnišče.
MODER STOL - NEKDO MISLI NATE
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Maksa Pleteršnika Pišece
MODER STOL povezuje generacije, staro in novo, znano in neznano, barve in besede ...
Platforma raznolikosti
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Fokovci
Želeli smo približati čudoviti svet narave in zapuščino naših prednikov svetu »sodobnih« učencev, da bi ga doživeli skozi fotografski- ali videoobjektiv, skozi obdelavo posnetkov, pripravo ustvarjalnih e-gradiv, ki bi jih lahko delili s svojimi vrstniki in na svojevrsten način doživljali naravne in kulturne posebnosti svojega okolja. S projektom želimo zagotoviti povezanost šol z lokalnim okoljem in povezanost v okviru mreže, želimo dodati svoj kamenček v bogat mozaik naše kulturne in naravne dediščine. Po tematikah, vezanih na glasbo, stročnice, arhitekturo, kraljestva živali, domače obrti in kulinarično dediščino, se bomo v šol. l. 2024/25 dotaknili domačij in njihovih zgodb, zaradi tega je naslov letošnjega projekta DOMAČIJE PRIPOVEDUJEJO.
Pletemo niti mreže z zdravjem
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Griže
Projekt "Pletemo niti mreže z zdravjem" spodbuja učence k ustvarjalnemu raziskovanju zdravja skozi različne aktivnosti, kot so zdrava prehrana, gibanje v naravi in ustvarjalne delavnice.
PO POTEH STAREGA HRASTA
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola in vrtec Apače
Projekt PO POTEH STAREGA HRASTA pokriva tematiko kulturne dediščine, trajnostnega razvoja ter multikulturnega sobivanja na apaškem polju skozi stoletja.
Slovenski izgnanci od 1941 do 1945
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Brežice
Izgnanci, novodobni migranti in begunci; projekt zasnovan na vseh 4 stebrih, ključno pa je znati živeti skupaj in graditi kulturo miru in nenasilje.
Od pšeničke do potičke
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Frana Metelka Škocjan
S projektom Od pšeničke do potičke želimo otroke učiti živeti z naravo ter jih seznaniti s pomenom kulturne in naravne dediščine v svoji okolici. Želimo jim približati pomembnost skrbi za okolje in naš skupni dom, planet Zemlja. Naučiti delovati lokalno in globalno. Predvsem želimo, da bi se v tem svetu sodobnih tehnologij in dobrin za trenutek ustavili, pogledali okoli sebe ter začutili lepoto svojega doma in pestrosti dobrin, katere nam nudi narava okoli nas.
NAŠA JAPKA
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Selnica ob Dravi
S projektom NAŠA JAPKA bomo lokalno, nacionalno in mednarodno sodelovali ter raziskovali naravno in kulturno dediščino v povezavi z jabolkom, raziskovali pojem »jabolko spora« in vzgajali za mir, osveščali o trajnostnem in zdravem načinu življenja s spodbujanjem uživanja zdrave in lokalno pridelane hrane ter ustvarjali na likovnem, literarno-jezikovnem in fotografskem natečaju. Udeleženci bodo spoznali »kraljico jabolk«, se preizkusili v peki jabolčnih dobrot, se pridružili učnemu pravljičnemu sprehodu po Jabolčni poti, kjer bo možnost tudi kolesarjenja, sodelovali na delavnicah o »jabolku spora«, literarno, likovno in tehnično ustvarjali, raziskovali lokalno kulturno in naravno dediščino …
Po poti kulturne in naravne dediščine
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Turnišče
Mladi velikokrat premalo cenimo dragocenosti iz preteklosti. Zato je prav, da začnemo spreminjati svoje mišljenje ter prevzemati, ohranjati in širiti to, kar so nam zapustili naši predniki. Vse to nas je prepričalo, da obudimo spomine preteklosti. S tem bomo pripomogli k ohranjanju bogate kulturne in naravne dediščine. Naj bo naše Turnišče kraj z bogato dediščino in obetavno prihodnostjo. Na delavnicah bomo otroke, učence, dijake popeljali skozi svet življenja panonskega človeka, kjer bodo spoznali bogato kulturno in naravno dediščino. Pred začetkom delavnic bomo na šoli priredili kratko kulturno prireditev. Rdeča nit prireditve bo obarvana s točkami kulturne in naravne dediščine občine Turnišče.
SKUPAJ Z NAMI: Sadje in zelenjava- dar narave
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola in vrtec Sveta Trojica
S projektom obeležujemo Mednarodno leto sadja in zelenjave 2021. Naš namen je poudariti pomen sadja in zelenjave za zdravje in razvoj ljudi ter opozoriti na škodo, ki jo naredimo z odpadno hrano. Sadje in zelenjava sta dar narave, plod zemlje ter simbola izobilja in zdravja. Spregovorili bomo o pomenu sadja in zelenjave v nekdanjih in sodobnih prehranjevalnih navadah. Ob konkretnih primerih pregovorov in rekov, šeg in navad bomo predstavili tudi simbolni pomen sadja in zelenjave. Ob tem bomo izpostavili samooskrbovanje in lokalno pridelano sadje in zelenjavo. Dotaknili se bomo snovne in nesnovne dediščine ter razmišljali o pomenu sadja in zelenjave v sodobnem življenju. V sadno- zelenjavni ustvarjalnici bomo izdelovali plakate, likovne izdelke, preizkušali različne recepte iz sadja in zelenjave. Hkrati želimo spodbuditi večjo odločnost v smeri promocije pravičnejšega, bolj trajnostnega in bolj učinkovitega prehranskega sistema.
Otroštvo podaja roko modrosti
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Cvetka Golarja
Projekt Otroštvo podaja roko modrosti poudarja pomen vzpostavljanja pristnih prijateljskih odnosov med mladimi in starejšimi. Preko različnih oblik sodelovanja med generacijami želimo razvijati strpnost med generacijami; oblikovati otrokov odnos do bolezni, starosti, invalidnosti, smrti, žalovanja; se učiti sodelovati s starejšimi v različnih delavnicah, na prireditvah ter se učiti »dajati« in »sprejemati«
Slovenski izgnanci od 1941 do 1945
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Brežice
Izgnanci, novodobni migranti in begunci; projekt zasnovan na vseh 4 stebrih, ključno pa je znati živeti skupaj in graditi kulturo miru in nenasilja.
Platforma raznolikosti
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Fokovci
Smo v času hitrega razvoja IKT-ja, ko fotografiranje in snemanje ter obdelava in priprava multimedijskih vsebin postaja del vsakdana naših učencev, način beleženja njihovih dogodkov in spominov. Zato smo jim želeli približati čudoviti svet narave in zapuščino naših prednikov skozi fotografski- ali videoobjektiv, skozi obdelavo posnetkov, pripravo ustvarjalnih e-gradiv, ki bi jih lahko delili s svojimi vrstniki in na svojevrsten način doživljali naravne in kulturne posebnosti svojega okolja. Oblikovali smo platformo (http://platforma-os-fokovci.splet.arnes.si/), na kateri že od leta 2014 objavljamo pripravljena gradiva, da so dostopna tudi ostalim. Skozi večletni projekt, kjer vsako leto izberemo eno izmed tem, vezanih na naravno ali kulturno dediščino, želimo zbrati raznoliko gradivo, ki bo pričalo o naravni in kulturni raznolikosti naše dežele oz. vseh vključenih v projekt. S poudarkom na pripravi e-gradiv želimo spodbuditi medpredmetno povezovanje v vzgojno-izobraževalnem procesu, z izborom tem, ki se dotikajo tako naravne in kot kulturne dediščine, pa zavedanje o pomenu ohranjanja le-te za nadaljnje rodove in pomen medgeneracijske povezanosti.
Tujejezični recital Jezik – kultura in tradicija
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Škofja Loka
Projekt Tujejezični recital Jezik - kultura in tradicija je tradicionalni Unescov projekt Gimnazije Škofja Loka. Poudarja pomen rabe tujih jezikov skupaj z rabo materinščine. Jezik je orodje za sporazumevanje, obenem pa se z jezikom učimo kulture naroda, spoznamo njegovo zgodovino in kulturno dediščino. S temi spoznanji širimo obzorja znanja in duha, našo toleranco do drugačnih, predvsem pa bogatimo svojo lastno izobrazbo. V šolskem letu 2020/21 Gimnazija Škofja Loka praznuje 70letnico. Rdeča nit vseh prireditev ob obeležitvi obletnice je Čas in moto praznovanja »In vendar se vrti…). Tematiko in naslov recitala bomo tako letos povezali s praznovanjem.
ŠOLSKE OLIMPIJSKE IGRE
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Selnica ob Dravi
Šolske olimpijske igre so na OŠ Selnica ob Dravi že utečen slavnostni šolski projekt, ki bi ga radi kot dobro prakso in prijetno izkušnjo prenesli tudi na druge šole UNESCO ASPnet Slovenije z namenom povezovanja, sodelovanja in športnega udejstvovanja v olimpijskem duhu, brez diskriminacije, z medsebojnim razumevanjem, v duhu prijateljstva in fair playa.
Pletemo niti mreže z Eko Bontonom
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Griže
Pletemo niti mreže z EKO bontonom Ekologijo in bonton bomo skupaj spoznavali in poglabljali v okviru 12. Unescovega projekta Pletemo niti mreže z EKO bontonom. K sodelovanju in skupnemu ustvarjanju vabljeni sodelujoči otroci, učenci in dijaki, vsak na svoj način, da skupaj soustvarimo ta dan.
Tabor ustvarjalcev dobrih vesti
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola XIV. divizije Senovo
Tabor je 3 - dnevni; gostimo učence slovenskih UNESCO šol. Gostje nočijo pri vrstnikih, program je bogat - sestavljajo ga ustvarjalne delavnice, okrogla miza, ekskurzija in zaključna prireditev.
PO POTEH STAREGA HRASTA
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola in vrtec Apače
Projekt PO POTEH STAREGA HRASTA pokriva tematiko kulturne dediščine, trajnostnega razvoja ter multikulturnega sobivanja na apaškem polju skozi stoletja.
POSTANI PRAVI JUNAK/JUNAKINJA
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Vrtec Koper
Projekt je zasnovan z namenom, da se otroci že v predšolskem obdobju spopadejo s pomenom ekološke ozaveščenosti, skrbi zase in za naravo in dejstvom, da lahko sami pripomoremo k čistemu okolju. Prav tako je namen tudi krepiti vezi med vrtcem in družinami otrok ter jih ozavestiti o zdravem načinu življenja in skrbi za naravo. Projekt je načeloma namenjen vrtcem, sodelujejo pa lahko tudi šole.
Učenec poučuje: TEMA ni določena
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: IV. osnovna šola Celje
Ob svetovnem dnevu učiteljev, 5. oktober, smo dan želeli obeležiti malo drugače. Učencem ponudimo možnost, da se sami preizkusijo v vlogi vzgojitelja/učitelja/profesorja, da sami oblikujejo učni proces. Projekt se izvaja določen dan, na daljavo, na prijavljenih šolah. Po izvedbi projekta se vodji projekta pošlje evalvacijsko poročilo.
Po poti kulturne in naravne dediščine
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Turnišče
Mladi velikokrat premalo cenimo dragocenosti iz preteklosti. Zato je prav, da začnemo spreminjati svoje mišljenje ter prevzemati, ohranjati in širiti to, kar so nam zapustili naši predniki. Vse to nas je prepričalo, da obudimo spomine preteklosti. S tem bomo pripomogli k ohranjanju bogate kulturne in naravne dediščine. Naj bo naše Turnišče kraj z bogato dediščino in obetavno prihodnostjo. Na delavnicah bomo otroke – učence popeljali skozi svet življenja panonskega človeka, kjer bodo spoznali bogato kulturno in naravno dediščino. Pred začetkom delavnic bomo na šoli priredili kratko kulturno prireditev. Rdeča nit prireditve bo obarvana s točkami kulturne in naravne dediščine občine Turnišče.
POSTANI PRAVI JUNAK/JUNAKINJA Z GESLOM: POBEREM SMET IN REŠIM SVET
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Vrtec Koper
Projekt je zasnovan z namenom, da se otroci že v predšolskem obdobju spopadejo s pomenom ekološke ozaveščenosti, skrbi zase in za naravo in dejstvom, da lahko sami pripomoremo k čistemu okolju. Prav tako je namen tudi krepiti vezi med vrtcem in družinami otrok ter jih ozavestiti o zdravem načinu življenja in skrbi za naravo. Projekt je načeloma namenjen vrtcem, sodelujejo pa lahko tudi šole.
Unescovi vrtički: V sodelovanju z naravo sam pridelam hrano
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Zreče
S projektom želimo otroke vzpodbuditi za opazovanje narave, jih navdušiti, da preživijo čim več časa na prostem, jih seznaniti in razumeti, da nam narava lahko veliko nudi in nas veliko nauči. Ob raziskovanju in opazovanju rastlin in živali v naši okolici in šolskem vrtu se bomo učili živeti z naravo, se učili odgovornosti do okolja, poskrbeli za svoje zdravje…
Tujejezični recital Jezik - kultura in tradicija
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Škofja Loka
Projekt Tujejezični recital Jezik - kultura in tradicija je tradicionalni Unescov projekt Gimnazije Škofja Loka. Poudarja pomen rabe tujih jezikov skupaj z rabo materinščine. Jezik je orodje za sporazumevanje, obenem pa se z jezikom učimo kulture naroda, spoznamo njegovo zgodovino in kulturno dediščino. S temi spoznanji širimo obzorja znanja in duha, našo toleranco do drugačnih, predvsem pa bogatimo svojo lastno izobrazbo. Leto 2021 je Generalna skupščina Združenih narodov razglasila za mednarodno leto sadja in zelenjave. Tematiko in naslov recitala bomo tako letos povezali s temo mednarodnega leta in mu dali naslov »Zatrkljalo jabolko meni je rudeče in prineslo meni je tri pehare sreče.«
Unescova priložnost: STARA igr(ač)a ZA NOVO veselje
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Zreče
Projekt Unescova priložnost: STARA igr(ač)a ZA NOVO veselje bo v šolskem letu 2020/2021 trajal od oktobra do maja. Nanj se lahko prijavite do vključno 2. oktobra 2020, in sicer na e-naslov lucija.levart@oszrece.si. Dejavnosti v okviru projekta (zamenjava iger, igrač, športnih pripomočkov, ki so se jih otroci/učenci naveličali, a so še vedno uporabni in zanimivi za koga drugega, spoznavanje in igranje iger, ki so jih nekoč igrali naši predniki) lahko v prostorih svojega zavoda izvedete kadar koli v času trajanja projekta, zaželeno pa je, da morda v mesecu oktobru, ko obeležujemo teden otroka, v božično-novoletnem času ali v tednu, ko praznujemo dan Zemlje (22. april). Najpozneje do 31. maja 2021 na navedeni e-naslov pošljite primere dobre prakse, fotoreportažo, poročilo z natančnimi podatki (mentorji in število sodelujočih otrok/učencev po triadah) oz. povezavo do spletnih strani, kjer si bo mogoče ogledati prispevke o tem, kako je potekala zamenjava iger, igrač in športnih pripomočkov oz. kako ste se družili ob igri na vaši šoli/v vrtcu.
Po poti kulturne in naravne dediščine
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Turnišče
Mladi velikokrat premalo cenimo dragocenosti iz preteklosti. Zato je prav, da začnemo spreminjati svoje mišljenje ter prevzemati, ohranjati in širiti to, kar so nam zapustili naši predniki. Vse to nas je prepričalo, da obudimo spomine preteklosti. S tem bomo pripomogli k ohranjanju bogate kulturne in naravne dediščine. Naj bo naše Turnišče kraj z bogato dediščino in obetavno prihodnostjo. Na delavnicah bomo otroke – učence popeljali skozi svet življenja panonskega človeka, kjer bodo spoznali bogato kulturno in naravno dediščino. Pred začetkom delavnic bomo na šoli priredili kratko kulturno prireditev. Rdeča nit prireditve bo obarvana s točkami kulturne in naravne dediščine občine Turnišče.
Skupaj z nami - VODA
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola in vrtec Sveta Trojica
Voda je eno naših največjih bogastev in nujen pogoj za življenje na zemlji. Človeška zgodovina in usoda sta neločljivo prepleteni z zgodovino in usodo vode. Voda določa naš začetek, ohranja našo sedanjost in ima ključ do naše prihodnosti. Je skupna matrica vse rasti: vse naravne oblike so naslikane z njenim nevidnim čopičem.
Unescove igre brez meja
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Vrtec Galjevica
S kulturo športa bomo razvijali skrb za zdravje, pozitivno samopodobo, sodelovanje in timsko delo in ob izvajanju različnih dejavnosti bomo spodbujali medgeneracijsko sodelovanje in sodelovanje z vrtci v tujini /Erasmus +, eTwinning. Skozi športni dogodek bomo razvijali odnos do okolja in okoljske zavesti, spodbujali bomo etično moralne vrednote in skrb za sočloveka ter spoštovali otrokove pravice, strpnost, sodelovanje in solidarnost.Krepili bomo medsebojno razumevanje, spoštovanje, sodelovalno učenje ter sposobnost razumevanja.
Učenec poučuje: Slovenija moja dežela
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: IV. osnovna šola Celje
Učenci se na svetovni dan učiteljev preizkusijo v učiteljski vlogi. Na poučevanje se morajo, ob pomoči učiteljev, pripraviti s pisno pripravo. Učenci - učitelji naj bodo pri učenju kreativni, inovativni in domiselni. Po učenju pa se opravi pogovor o doživljanju učne ure z vsemi deležniki učne ure (učenec- učitelj, mentor, ter učenci, ki so poslu šali učno uro.
SKUPAJ Z NAMI: Iz roda v rod
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola in vrtec Sveta Trojica
Naši predniki so nam zapustili veliko. Zapustili so nam prakse, predstavitve, izraze, znanja, veščine in z njimi povezana orodja, predmete, izdelke, običaje, navade...S projektom želimo poudariti medgeneracijsko povezovanje ter obenem raziskati naravno in kulturno dediščino domačega kraja, ki se je prenašala iz roda v rod.
Veselje do znanosti
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Celje - Center
Projekt je namenjen dijakom in osnovnošolcem, ki jih zanimajo naravoslovne znanosti. Z zanimivimi eksperimenti jim te znanosti želimo približati, jim prikazati njihovo uporabnost v vsakdanjem življenju ter jih usmeriti v raziskovanje in samostojno odkrivanje na področju naravoslovja. V goste vedno povabimo priznanega strokovnjaka s področja naravoslovja. Sodelujemo s strokovnjaki s fakultet iz Ljubljane in Maribora, z Institutom Jožef Stefan, Hišo eksperimentov, … Prireditev je razdeljena na dva dela, v prvem delu je plenarni prikaz eksperimentov, ki ga pripravi osrednji gost prireditve, v drugem delu pa dijaki in učenci pod mentorstvom naših učiteljev in učiteljev gostujočih šol samostojno izvajajo eksperimente. Del prireditve je namenjen tudi druženju in izmenjavi izkušenj tako med učitelji kot učenci in dijaki. Vsak udeleženec izvede tri do štiri delavnice (odvisno od števila prijavljenih).
UNESCO VRTIČKI V sodelovanju z naravo sam pridelam hrano
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Zreče
S projektom želimo otroke navdušiti za sobivanje z naravo, spremljanje rasti in razvoja rastlin, hkrati pa poudariti pomen samooskrbe na ekološki način.
Voda – kaj mi pomeni?
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Srednja vzgojiteljska šola, gimnazija in umetniška gimnazija Ljubljana
Dijaki preko različnih področij spoznajo, kako pomembna je voda za Zemljo, pomen pitne vode za človeštvo. Ob svetovnem dnevu voda bomo za predšolske otroke pripravili predstavo, sledile bodo delavnice: naravoslovna, geografska, glasbena, matematična delavnica, delavnica s terapevtskim psom. Dijaki bodo pripravili likovne izdelke, ki jih bomo razstavili v šolski galeriji. Za dijake bomo organizirali predavanje strokovnjaka s področja poznavanja problematike voda. Pripravili bomo literarni natečaj – Voda –kaj mi pomeni? Najboljši prispevek bomo nagradili.
Unescova priložnost: STARA igra(ča) ZA NOVO veselje
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Zreče
V okviru projekta Unescova priložnost: STARA igra(ča) ZA NOVO veselje si bodo otroci/učenci zamenjali igrače, igre ali športne pripomočke, ki so se jih že naveličali, a so še še vedno uporabni in zanimivi za koga drugega. Prav tako bodo spoznavali igre naših dedkov in babic in poskrbeli, da ne utonejo v pozabo. Projekt bo v šolskem letu 2021/2022 trajal od oktobra do maja. Nanj se lahko prijavite do vključno 4. oktobra 2021, in sicer na e-naslov unesco@oszrece.si. Dejavnosti v okviru projekta (zamenjava iger, igrač, športnih pripomočkov, spoznavanje in igranje iger) lahko v prostorih svojega zavoda izvedete kadar koli v času trajanja projekta, zaželeno pa je, da morda v mesecu oktobru, ko obeležujemo teden otroka, v božično-novoletnem času ali v tednu, ko praznujemo dan Zemlje (22. april). Najpozneje do 31. maja 2022 na navedeni e-naslov pošljite poročilo s primeri dobre prakse, v obliki fotoreportaže ... V poročilo ne pozabite navesti natančnih podatkov o vseh sodelujočih (mentorji in število sodelujočih otrok/učencev po triadah) ter povezave do spletnih strani, kjer si bo mogoče ogledati prispevke o tem, kako je potekala zamenjava iger, igrač in športnih pripomočkov oz. kako ste se družili ob igri na vaši šoli/v vrtcu. Vsi mentorji boste ob pravočasno poslanem poročilu o delu prejeli potrdilo o sodelovanju v projektu.
Tabor ustvarjalcev dobrih vesti
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola XIV. divizije Senovo
Tabor je tridnevni, nočitve so pri vrstnikih. Učenci spoznajo Senovo, ustvarjajo v delavnicah, sodelujejo na okrogli mizi, gredo na krajšo ekskurzijo. Vsako leto ima tabor rdečo nit, v letu 2023 bodo to vrednote in vseživljenjsko učenje.
Projekt Unescova priložnost: STARA igr(ač)a ZA NOVO veselje
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Zreče
Zamenjava iger, igrač in športnih pripomočkov, ki so se jih otroci že naveličali, ali igranje iger naših dedkov in babic je nepozabna priložnost, ki bo prinesla veliko veselja otrokom, učencem in njihovim mentorjem.
Unescovi vrtički na Osnovni šoli Brežice: sivka in maline
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Brežice
Za cilj projekta Unesco vrtički smo si zastavili medpredmetno in medgeneracijsko sodelovanje, ki ga povezujejo vsebine naravoslovnih predmetov. Učenci pridobivajo praktična znanja o gojenju zelišč, o orodjih in načinih obdelovanja zemlje. Projekt se izvaja v učilnici v naravi.
V šoli čebel
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Jožeta Plečnika Ljubljana
Projekt "V šoli čebel" zbuja zanimanje za opazovanje narave in vsega, kar je povezano s čebelami. Čebele nas bodo v projektu vodile v med-predmetno in medgeneracijsko sodelovanje, naučile nas bodo, da nam narava lahko veliko nudi in nas veliko nauči. Ob raziskovanju in opazovanju čebel, žuželk in medovitih rastlin v naši okolici in šolskem vrtu se bomo tako učili živeti z naravo, negovali čut odgovornosti do okolja in hkrati poskrbeli za svoje zdravje in za zdravje svojih bližnjih.
TIGROVCI - NAŠ VZOR IN PONOS
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Nova Gorica
Letošnje srečanje na Cerju bo tridnevno. Posvetili ga bomo 95. letnici ustanovitve TIGRA. a) omizje z gosti na temo Vojna v Ukrajini b) Unesco srečanje šol na Cerju z delavnicami, saditvijo drevesa miru c) pohod in slavnostni program pred pomnikom
S pravljico skozi čas
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Vrtec Mornarček Piran
Rdeča nit projekta je raziskovati kulturno dediščino ob pravljicah in legendah domačega kraja.
UČENEC POUČUJE: "ZELENA ŠOLA"
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: IV. osnovna šola Celje
Cilji Zelene šole so usmerjeni k celoviti spremembi šolskega okolja in izobraževalnega procesa, da bi ustvarili trajnostno misleče posameznike in spodbudili pozitivne spremembe v družbi. Cilj je tudi spoznati poklic učitelja in se preizkusiti v poučevanju ter zbrati in urediti vtise (refleksija) ter načrtovati izboljšavo lastnega dela.
Vzgajamo zelišča: V starem iščem novo
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Jožeta Krajca Rakek
Projekt VZGAJAMO ZELIŠČA »V starem iščem novo.« zbuja zanimanje za naravoslovje, natančneje za čudoviti svet zelišč, s poudarkom na domačih zeliščih; t. i. plevelih, pri katerih s pomočjo starih vedenj išče nove pristope pri ravnanju z zelišči.
Večerja
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: GRM Novo mesto, Srednja šola za gostinstvo in turizem
Na naši šoli veliko pozornosti posvečamo gastronomiji in kulinariki ter kulturi prehranjevanja, saj je to temeljna vsebina naših izobraževalnih programov, želimo pa, da si vsi mladostniki oblikujejo lasten odnos do prehrane in presodijo prehranjevanje kot vrednoto ter tako usvojijo trajnostno skrb za zdrav življenjski slog. Želimo spodbuditi mladostnike, da pri pripravi Večerje strpno sodelujejo, spoznavajo kulinarično dediščino razl. skupin, se zavedajo okoljskih problemov, ki se pojavljajo pri pridelavi hrane, in iščejo možnosti reševanja le-teh. Še nekateri dodatni cilji: Cilji projekta: - osveščati o pomenu zdrave prehrane - uporabiti ekološko pridelane sestavine lokalnega izvora - uzavesti pomen priprave posebnih (svečanih) obrokov hrane kot obreda - pripraviti tradicionalne jedi (v sodobni preobleki) in navezati na kulturno dediščino - ponuditi jedem ustrezno pijačo - osveščati o bontonu pri uživanju hrane - dekorirati prostor in jedi , ...
Tujejezični recital Jezik - kultura in tradicija
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Škofja Loka
Tujejezični recital Jezik - kultura in tradicija Projekt Tujejezični recital Jezik - kultura in tradicija je tradicionalni Unescov projekt Gimnazije Škofja Loka. Poudarja pomen rabe tujih jezikov skupaj z rabo materinščine. Jezik je orodje za sporazumevanje, obenem pa se z jezikom učimo kulture naroda, spoznamo njegovo zgodovino in kulturno dediščino. S temi spoznanji širimo obzorja znanja in duha, našo toleranco do drugačnih, predvsem pa bogatimo svojo lastno izobrazbo. Leto 2022 je Generalna skupščina Združenih narodov razglasila za mednarodno leto trajnostnega razvoja gorskih območij. Tema recitala bodo tako gore, hribi, planine, doline…
SIMBOLIKA V SLOVENSKEM LJUDSKEM STAVBARSTVU - 2024
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Srednja gradbena, geodetska, okoljevarstvena šola in strokovna gimnazija Ljubljana
Prepoznavanje vrednot stavbne dediščine lastnega kraja, krepi identiteto posameznika. Ko mladi spoznajo lastno dediščino kot vrednoto, jo spoštujejo in ohranjajo v prihodnosti. Preko projekta se proces spoznavanja dediščine začne v detajlu simbolike likovnega okrasja starih stavb. Postopoma se preko vključenosti širšega prostora nadgrajuje in posredno vpliva na širšo javnost in prostor kraja.
Z odra na oder
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Leona Štuklja Maribor
Projekt Z Odra na oder je namenjen druženju, spoznavanju in prikazu dela osnovnošolskih gledaliških skupin ob uresničevanju UNESCO ciljev. Nastopajoči lahko brez treme in strahu pred ocenjevanjem prikažejo lastno ustvarjalnost svojim vrstnikom in vsem ostalim obiskovalcem.
Veselje do znanosti
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Celje - Center
Projekt je namenjen dijakom in osnovnošolcem, ki jih zanimajo naravoslovne znanosti. Z zanimivimi eksperimenti jim te znanosti želimo približati, jim prikazati njihovo uporabnost v vsakdanjem življenju ter jih usmeriti v raziskovanje in samostojno odkrivanje na področju naravoslovja. V goste vedno povabimo priznanega strokovnjaka s področja naravoslovja. Sodelujemo s strokovnjaki s fakultet iz Ljubljane in Maribora, z Institutom Jožef Stefan, Hišo eksperimentov, … Kadar okoliščine to dopuščajo, k sodelovanju povabimo tudi naše partnerje iz tujine. Prireditev je razdeljena na dva dela, v prvem delu je plenarni prikaz eksperimentov, ki ga pripravi osrednji gost prireditve, v drugem delu pa dijaki in učenci pod mentorstvom naših učiteljev in učiteljev gostujočih šol samostojno izvajajo eksperimente. Del prireditve je namenjen tudi druženju in izmenjavi izkušenj tako med učitelji kot učenci in dijaki. Vsak udeleženec izvede tri do štiri delavnice (odvisno od števila prijavljenih). V projektu dajemo velik poudarek medpredmetnemu povezovanju, kompleksnosti in uporabnosti znanja, razvijanju in osvajanju temeljnih kompetenc, upoštevamo principe avtentičnega učenja ter spodbujamo dijake in učence k razumevanju vseživljenjskega učenja in konkretne uporabnosti znanj. Projekt omogoča tudi medgeneracijsko in medvrstniško druženje, z mednarodno izmenjavo dijakov pa tudi spoznavanje novih kultur, okolji in jezikov. S pomočjo različnih medijev pa promoviramo naravoslovne znanosti tudi v širši prostor.
Učenec poučuje: Evropsko leto mladih ali Mednarodno leto trajnostnega razvoja gorskih območij
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: IV. osnovna šola Celje
Učenci se lahko preizkusijo v vlogi učitelja. Spoznajo proces poučevanja in položaj učitelja, spozna svojo odgovornost za svoj intelektualni razvoj in svojo vključenost v izobraževalni proces.
Unescova priložnost: STARA igra(ča) ZA NOVO veselje
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Zreče
Zamenjava iger, igrač in športnih pripomočkov, ki so se jih otroci že naveličali, ali igranje iger naših dedkov in babic je nepozabna priložnost, ki bo prinesla veliko veselja otrokom, učencem in njihovim mentorjem.
Vrednote v luči vseživljenjskega učenja
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Ledina
V projektu Dobre vesti iz naše šole in našega mesta/kraja bomo pozornost namenili boljšemu razumevanju med ljudmi, spoštovanju sebe in drugih, kulturne raznolikosti, varovanju okolja ter naravne in kulturne dediščine. Učenci bodo raziskovali na izbrano temo »Vrednote v luči vseživljenjskega učenja« in ustvarjali na področju umetnosti.
Vrtički UNESCO na Osnovni šoli Brežice: sivka in maline
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Brežice
Za cilj projekta Unesco vrtički smo si zastavili medpredmetno in medgeneracijsko sodelovanje, ki ga povezujejo vsebine naravoslovnih predmetov. Učenci pridobivajo praktična znanja o gojenju zelišč, o orodjih in načinih obdelovanja zemlje. Projekt se izvaja v učilnici v naravi.
Živa knjižnica
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Novo mesto
Živa knjižnica je projekt, ki nagovarja temeljne cilje in vrednote Unesca. Je sredstvo, s katerim preko inovativne metode aktivnega dialoga ozaveščamo in izobražujemo o človeških vrednotah, človekovih pravicah in spodbujamo razpravo o predsodkih in stereotipih v družbi. Metoda Žive knjižnice sooči bralca/bralko z lastnimi predsodki in stereotipnimi predstavami ter nudi konkretno možnost se v živo srečati z lastnim stereotipom.
Unescova priložnost: STARA igra(ča) ZA NOVO veselje
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Zreče
Zaradi nevarnosti vpliva materialistično naravnane družbe in širjenja z njo povezanih nezdravih vrednot v okviru Unesca izvajamo projekt Unescova priložnost: STARA igra(ča) ZA NOVO veselje. Vrtčevski otroci in osnovnošolski učenci menjavajo igre, igrače in športne pripomočke, ki so še uporabni, a jih ne uporabljajo več, ker so se jih naveličali. Prav tako kakovostno preživljajo prosti čas in obujajo igre naših prednikov ter tako krepijo in razvijajo medvrstniško interakcijo.
Živimo skupaj
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Kapela
Projekt Živimo skupaj sloni na 4 stebrih Delorsovega izobraževanja, poudarek pa deje učenju dela in izvajanju konkretnih delovnih nalog skozi aktivno vključevanje sodelujočih. Kot pove že naslov gre za skupno delo več generacij, znotraj katerih se razvijajo interesi vsakega posameznika, ki spoštuje sebe v razvijanju lastnih potencialov in strpno dovoli možnosti in razvijanje interesov tudi drugim, s skupnim ciljem po občem dobrem. Rdeča nit dejavnosti je trajnostni razvoj in pozitivno naravnano globalno državljanstvo, ki ohranja naravno in kulturno dediščino, ter upošteva potrebe po sodelovanju, strpnosti in sprejemanju drugačnosti ob skrbi za osebnostni razvoj posameznika, v miru in nenasilju, kar je v sedanjih kriznih časih še posebej pomembno. Delavnice so načrtovane skozi medgeneracijska druženja s poudarkom na solidarnosti do starejših občanov in ohranitev kulturne dediščine skozi spoznavanje življenja nekoč in danes. Naravno dediščino spoznavamo v neposrednem stiku z gozdom in vodo, ki ju direktno v okolju predstavljajo mentorji – gozdarji. Trajnostni način življenja razvijamo skozi delo z odpadnim materialom in skrbjo za okolje, skozi razvijanje ročnih spretnosti ob izdelovanju izdelkov. Skupaj iščemo trajnostne rešitve za izboljšanje življenjskega in delovnega okolja. Dodajamo tudi noto samostojnosti in karierne orientacije preko razvijanja podjetniške žilice. Zdrav način življenja gojimo v delavnicah, ki predstavljajo skrb za zdravje, s spoznavanjem lokalne - tradicionalne - zdrave prehrane, skozi gojenje rastlin in kulinarično predelavo. Predstavljamo tudi aktivnosti za dvig samopodobe skozi skrb za lastno telo, preko športa in kozmetičnega urejanja. Vrednote in stališča imajo sodelujoči možnost predstaviti preko usmerjene rabe maternega jezika in formacijo prispevkov s katerimi se predstavijo, ob enem pa predstavljajo tudi pestro paleto aktivnosti, ki jih imajo možnost spoznavati. Soočeni so z različnimi poklici, do katerih razvijejo lastno stališče in naravnanost. Projekt bo najverjetneje nadgrajen tudi z digitalno komunikacijo, znotraj katere bodo upoštevani zgoraj navedeni cilji. Delavnice so priložnost mladim, da spoznavajo svoje interese in sebe skozi soočanje z dejanskim življenjem, z možnostjo iskanja odgovorov na vprašanja pri poučenih mentorjih. Navajajo se na delo, ki jim omogoča razvijanje lastnih interesov in omogoča podajo lastnega prispevka v skupno dobro. Učijo se iskanja trajnostnih oblik življenja, v lastno, lokalno in globalno dobro, predvsem pa so pri delu aktivni in razvijajo lastne interese, vedenja in zmožnosti, ki bodo v življenju koristila njim in družbi.
Z odra na oder
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Leona Štuklja Maribor
Projekt je namenjen prikazu dela osnovnošolskih gledaliških skupin ob uresničevanju Unescovih ciljev. Projekt je tradicionalen, saj bo že 25. po vrsti.
V sodelovanju z naravo sam pridelam hrano
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Zreče
S projektom želimo otroke navdušiti za sobivanje z naravo, spremljanje rasti in razvoja rastlin, skrbeti za svoje zdravje in negovati naš planet Zemljo.
V šoli čebel
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Jožeta Plečnika Ljubljana
Projekt "V šoli čebel" bo tudi letos odkrival zanimanje za opazovanje narave in vsega, kar je povezano s čebelami. Čebele nas bodo v projektu vodile v med-predmetno in medgeneracijsko sodelovanje, naučile nas bodo, da nam narava lahko veliko nudi in nas veliko nauči. Ob raziskovanju in opazovanju čebel, žuželk in medovitih rastlin v naši okolici in šolskem vrtu se bomo tako učili živeti z naravo, negovali čut odgovornosti do okolja in hkrati poskrbeli za svoje zdravje in za zdravje svojih bližnjih. V letošnjem letu bomo poudarek dajali šolskemu čebeljnaku.
Živimo skupaj
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Kapela
Živimo skupaj je projekt, ki povezuje grajenje pozitivnih medsebojnih in medgeneracijskih odnosov, s praktičnim delom in Delorsovim stebrom – Učiti se- da bi znali delati. V delavnicah skušamo uporabiti znanje o trajnostnem in globalnem načinu življenja. Med raznolikimi druženji v delavnicah, ki nastajajo na podlagi interesov učencev vsako leto sproti, izdelujemo iz naravnega in odpadnega materiala. Namen imamo praktično razvijati interese in jih uporabiti za spoznavanje ljudi, kulture, tradicije in okolja. Delavnice so načrtovane skozi medgeneracijska druženja s poudarkom na solidarnosti do starejših občanov, spoznavanjem naravne in kulturne dediščine skozi spoznavanje življenja nekoč in danes. Navezujemo pa se tudi na svetovni dan voda, saj datumsko sovpada z izvedbo projekta Živimo skupaj.
V sodelovanju z naravo sam pridelam hrano
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Zreče
Namen projekta je navdušiti in naučiti mlade sobivanja z naravo, spremljati rasti in razvoj rastlin, skrbeti za svoje zdravje, negovati naš planet Zemljo in delovati trajnostno.
Veselje do znanosti
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Celje - Center
Projekt je namenjen dijakom in osnovnošolcem, ki jih zanimajo naravoslovne znanosti. Z zanimivimi eksperimenti jim te znanosti želimo približati, jim prikazati njihovo uporabnost v vsakdanjem življenju ter jih usmeriti v raziskovanje in samostojno odkrivanje na področju naravoslovja. Prireditev je razdeljena na dva dela, v prvem delu je plenarni prikaz eksperimentov ali predavanje, ki ga pripravi osrednji gost prireditve, v drugem delu pa dijaki in učenci pod mentorstvom naših učiteljev in učiteljev gostujočih šol samostojno izvajajo eksperimente. Del prireditve je namenjen tudi druženju in izmenjavi izkušenj tako med učitelji kot učenci in dijaki. Vsak udeleženec izvede tri do štiri delavnice (odvisno od števila prijavljenih).
V sodelovanju z naravo sam pridelam hrano
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Zreče
S projektom želimo otroke navdušiti in naučiti sobivanja, spremljanje rasti in razvoja rastlin, skrbeti za svoje zdravje in negovati naš planet Zemljo. Projekt je namenjen različnim ciljnim skupinam, od najmlajših do srednješolcev. S projektom želimo otroke vzpodbuditi za opazovanje narave, jo razumeti in negovati.
V šoli čebel
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Jožeta Plečnika Ljubljana
Projekt "V šoli čebel" zbuja zanimanje za opazovanje narave in vsega, kar je povezano s čebelami. Čebele nas bodo v projektu vodile v med-predmetno in medgeneracijsko sodelovanje, naučile nas bodo, da nam narava lahko veliko nudi in nas veliko nauči. Ob raziskovanju in opazovanju čebel, žuželk in medovitih rastlin v naši okolici in šolskem vrtu se bomo tako učili živeti z naravo, negovali čut odgovornosti do okolja in hkrati poskrbeli za svoje zdravje in za zdravje svojih bližnjih.
Voda - kaj mi pomeni
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Srednja vzgojiteljska šola, gimnazija in umetniška gimnazija Ljubljana
Dijaki preko različnih področij spoznajo, kako pomembna je voda za Zemljo, pomen pitne vode za človeštvo. Ob svetovnem dnevu voda bomo za predšolske otroke pripravili predstavo, sledile bodo delavnice: naravoslovna, geografska, glasbena, matematična delavnica, delavnica s terapevtskim psom. Dijaki bodo pripravili likovne izdelke, ki jih bomo razstavili v šolski galeriji. Za dijake bomo organizirali predavanje strokovnjaka s področja poznavanja problematike voda. Pripravili bomo literarni natečaj – Voda –kaj mi pomeni? Najboljši prispevek bomo nagradili.
V šoli čebel
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Jožeta Plečnika Ljubljana
Projekt "V šoli čebel" bo tudi letos odkrival zanimanje za opazovanje narave in vsega, kar je povezano s čebelami. Čebele nas bodo v projektu vodile v med-predmetno in medgeneracijsko sodelovanje, naučile nas bodo, da nam narava lahko veliko nudi in nas veliko nauči. Ob raziskovanju in opazovanju čebel, žuželk in medovitih rastlin v naši okolici in šolskem vrtu se bomo tako učili živeti z naravo, negovali čut odgovornosti do okolja in hkrati poskrbeli za svoje zdravje in za zdravje svojih bližnjih. V letošnjem letu bomo poudarek dajali kulinaričnim dobrotam in izdelkom iz medu.
VČERAJ HIŠICA - DANES ZAKLAD: Poplavna varnost od Gruberja do Plečnika
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Srednja gradbena, geodetska, okoljevarstvena šola in strokovna gimnazija Ljubljana
Ljubljana, slovenska prestolnica, je skozi stoletja doživela številne preobrazbe, tako urbanistično kot v odnosu do naravnih nevarnosti. Eno ključnih vprašanj, s katerim so se njeni prebivalci in mestni načrtovalci soočali, so poplave. Zgodovina reševanja poplavne varnosti Ljubljane sega več stoletij nazaj, pri čemer izstopata dva ključna posameznika, ki sta s svojimi projekti zaznamovala mesto – inženir Gabrijel Gruber in arhitekt Jože Plečnik. Zato danes Ljubljana predstavlja primer uspešnega sobivanja z naravo in trajnostnega razvoja. Osnovna ideja projekta je vzgajati in izobraževati za primeren odnos do naše stavbne in kulturne dediščine.
Vrtički UNESCO na Osnovni šoli Brežice: sivka in maline
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Brežice
Za cilj projekta Unesco vrtički smo si zastavili medpredmetno in medgeneracijsko sodelovanje, ki ga povezujejo vsebine naravoslovnih predmetov. Učenci pridobivajo praktična znanja o gojenju zelišč, o orodjih in načinih obdelovanja zemlje. Projekt se izvaja v učilnici v naravi.
Večerja
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: GRM Novo mesto, Srednja šola za gostinstvo in turizem
Na naši šoli veliko pozornosti posvečamo gastronomiji in kulinariki ter kulturi prehranjevanja, saj je to temeljna vsebina naših izobraževalnih programov, želimo pa, da si vsi mladostniki oblikujejo lasten odnos do prehrane in presodijo prehranjevanje kot vrednoto ter tako usvojijo trajnostno skrb za zdrav življenjski slog. Želimo spodbuditi mladostnike, da pri pripravi Večerje strpno sodelujejo, spoznavajo kulinarično dediščino razl. skupin, se zavedajo okoljskih problemov, ki se pojavljajo pri pridelavi hrane, in iščejo možnosti reševanja le-teh. Cilji projekta: - osveščati o pomenu zdrave prehrane - uporabiti ekološko pridelane sestavine lokalnega izvora - uzavesti pomen priprave posebnih (svečanih) obrokov hrane kot obreda - pripraviti tradicionalne jedi (v sodobni preobleki) in navezati na kulturno dediščino - ponuditi jedem ustrezno pijačo - osveščati o bontonu pri uživanju hrane - dekorirati prostor in jedi , ...
Vsaka vas ima svoj glas, vsaka pesem svoj naglas
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Davorina Jenka Cerklje na Gorenjskem
Vsaka vas ima svoj glas, vsaka pesem svoj naglas je dvodelni projekt, pri katerem želimo spodbuditi pisanje pesmi v domačem narečju in s tem pokazati na njihovo pestrost ter slikovitost pesniške besede.
Veselje do znanosti
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Celje - Center
Projekt je namenjen dijakom in osnovnošolcem, ki jih zanimajo naravoslovne znanosti. Z zanimivimi eksperimenti jim te znanosti želimo približati, jim prikazati njihovo uporabnost v vsakdanjem življenju ter jih usmeriti v raziskovanje in samostojno odkrivanje na področju naravoslovja. V goste vedno povabimo priznanega strokovnjaka s področja naravoslovja. Sodelujemo s strokovnjaki s fakultet iz Ljubljane in Maribora, z Institutom Jožef Stefan, Hišo eksperimentov, … Kadar okoliščine to dopuščajo, k sodelovanju povabimo tudi naše partnerje iz tujine. Prireditev je razdeljena na dva dela, v prvem delu je plenarni prikaz eksperimentov, ki ga pripravi osrednji gost prireditve, v drugem delu pa dijaki in učenci pod mentorstvom naših učiteljev in učiteljev gostujočih šol samostojno izvajajo eksperimente. Del prireditve je namenjen tudi druženju in izmenjavi izkušenj tako med učitelji kot učenci in dijaki. Vsak udeleženec izvede tri do štiri delavnice (odvisno od števila prijavljenih). V projektu dajemo velik poudarek medpredmetnemu povezovanju, kompleksnosti in uporabnosti znanja, razvijanju in osvajanju temeljnih kompetenc, upoštevamo principe avtentičnega učenja ter spodbujamo dijake in učence k razumevanju vseživljenjskega učenja in konkretne uporabnosti znanj. Projekt omogoča tudi medgeneracijsko in medvrstniško druženje, z mednarodno izmenjavo dijakov pa tudi spoznavanje novih kultur, okolji in jezikov. S pomočjo različnih medijev pa promoviramo naravoslovne znanosti tudi v širši prostor.
VičMUN 2023
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Vič
Učenci in dijaki simulirajo konferenco Združenih narodov in v komitejih debatirajo o vnaprej pripravljenih temah. Cilj konference je napisati in potrditi resolucijo.
Zelišča naših babic
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Jožeta Krajca Rakek
Udeleženci projekta bodo raziskovali načine uporabe zelišč skozi čas in jih poskušali uporabljati na nove izvirne načine.
Voda, kaj mi pomeni?
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Srednja vzgojiteljska šola, gimnazija in umetniška gimnazija Ljubljana
Projekt obeležuje dan vode, 22. 6. Pripravljamo delavnice in natečaj.
Veselje do znanosti
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Gimnazija Celje - Center
Projekt poteka v živo na Gimnaziji Celje - Center in je namenjen dijakom in osnovnošolcem, ki jih zanimajo naravoslovne znanosti. Z zanimivimi eksperimenti jim te znanosti želimo približati, jim prikazati njihovo uporabnost v vsakdanjem življenju ter jih usmeriti v raziskovanje in samostojno odkrivanje na področju naravoslovja.
Živimo skupaj
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Kapela
Projekt Živimo skupaj temelji na medsebojnem in medgeneracijskem povezovanju s ciljem spoznavanja sebe in drugih v medsebojnem učenju. Poudarek dajemo praktičnemu delu in uresničevanju Delorsovih stebrov, predvsem stebra - učiti se, da bi znali delati. Dejavnosti temeljijo na spoštovanju trajnostnega in globalnega načina življenja. Spoznavamo lokalno tradicijo in jo povezujemo z interesi današnje mladine, ki na praktičen način spoznavajo kulturno raznolikost domačega okolja. Gradimo na medgeneracijskem prenosu znanja s poudarkom na medsebojni solidarnosti. Projekt zaokrožamo z obeležbo svetovnega dneva voda, ki sovpada z datumom finalizacije projekta in zajema globalni in lokalni vpliv na okolje.
Vzgajamo zelišča - Uporaba zelišč na 1001 način
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Jožeta Krajca Rakek
Udeleženci projekta bodo raziskovali načine uporabe zelišč skozi čas in jih poskušali uporabljati na nove izvirne načine.
Vzgajamo zelišča - Sodobna uporaba zelišč
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Jožeta Krajca Rakek
Udeleženci projekta bodo raziskovali načine uporabe zelišč skozi čas in jih poskušali uporabljati na nove izvirne načine.
Živimo skupaj
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Kapela
Projekt Živimo skupaj temelji na medsebojnem in medgeneracijskem povezovanju s ciljem spoznavanja sebe in drugih v medsebojnem učenju. S projektom želimo spodbuditi povezanost s svojo okolico in k medsebojno izmenjavanje znanja ter izkušenj, spoznavanje novih poti, ki ob tem pomembno vplivajo na pozitiven globalni trajnostni razvoj. Namen projekta je praktično izdelovanje izdelkov, ki krepijo naše spretnosti, razvedrijo naš vsakdan in širijo naša obzorja.
Živimo skupaj
Osrednja tema: podatek še ni vnešen
Nosilec: Osnovna šola Kapela
Projekt Živimo skupaj temelji na medsebojnem in medgeneracijskem povezovanju s ciljem spoznavanja sebe in drugih v medsebojnem učenju. Poudarek dajemo praktičnemu delu in uresničevanju Delorsovih stebrov, predvsem stebra - učiti se, da bi znali delati. Dejavnosti temeljijo na spoštovanju trajnostnega in globalnega načina življenja. Spoznavamo lokalno tradicijo in jo povezujemo z interesi današnje mladine, ki na praktičen način spoznavajo kulturno raznolikost domačega okolja. Gradimo na medgeneracijskem prenosu znanja s poudarkom na medsebojni solidarnosti. Projekt zaokrožamo z obeležbo svetovnega dneva voda, ki sovpada z datumom finalizacije projekta in zajema globalni in lokalni vpliv na okolje.