Šolsko leto 2024 / 2025
Ciljna skupina
- OŠ, 1. - 3. razred (41)
- OŠ, 4. - 6. razred (43)
- OŠ, 7. - 9. razred (48)
- srednja šola (41)
- vrtec (38)
Vrsta projekta
41 projektov
Barviti svet lišajev
Vrsta projekta: Dodatni projekt
Teme: Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Gimnazija Gian Rinaldo Carli Koper
Lišaji se razlikujejo glede na barvo, obliko in tudi odpornost na onesnaževalce. Namen projekta je privabiti otroke, da v naravi opazujejo lišaje ter izračunajo indeks biodiverzitete lišajev, s katerim izvejo, kako je čist zrak v njihovi okolici.
Branje - moje sanje
Vrsta projekta: Krovni projekt
Teme: Kulturna dediščina
Nosilec: Osnovna šola Franja Goloba Prevalje
Glavni namen projekta Branje – moje sanje je promocija branja in skrb za trajnostni način življenja.
DEDIŠČINA V ROKAH MLADIH. MLADI POSVOJIJO SPOMENIK
Vrsta projekta: Ostali projekti
Teme: Kulturna dediščina, Kulturna raznolikost, Trajnostni razvoj
Nosilec: Osnovna šola Belokranjskega odreda Semič
UNESCO projekt Dediščina v rokah mladih bomo v tem šolskem letu izvajali na dva načina: 1. Fotografsko potepanje bomo izvedli 10. 10. 2024 v času Dnevov evropske kulturne dediščine v bližnjo kočevarski vasici. Na omenjeni datum boste poskušali v objektiv fotoaparata ujeti lepe motive, detajle iz zanimive naravne in kulturne dediščine vasi. Mentorji in učenci bodo prejeli potrdila o sodelovanju na dogodku. 2. Na daljavo projekt poteka skozi vse leto: UNESCO šole, ki ne sodelujejo v fotografskem potepanju, imajo možnost sodelovanja na daljavo. V svojem kraju posvojijo spomenik, ali pa ob posvojenem spomeniku pripravijo kakšno akcijo ali drugo prireditev in o tem pošljejo poročilo s fotografijami. Prispevke zbiramo in objavimo na spletni strani OŠ Semič ter pošljemo potrdilo o sodelovanju.
Dlan išče dlan
Vrsta projekta: Krovni projekt
Teme: Kultura miru in nenasilja, Trajnostni razvoj
Nosilec: Osnovna šola Destrnik - Trnovska vas
Namen projekta je povezovanje. Iščemo načine, da se povežemo v različnih starostnih skupinah (od vrtca do doma ostarelih) ter z različnimi akterji v lokalni skupnosti. Povežemo se, da bi skupaj delovali, bodisi na področju skrbi za druge ali pa skrbi za naš skupen planet.
Dobre vesti iz naše šole in našega mesta/kraja
Vrsta projekta: Ostali projekti
Teme: Kulturna dediščina, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Ledina
Projekt Dobre vesti iz naše šole in našega mesta/kraja bomo v šolskem letu 2024/25 izpeljali kot šolski projekt. Osrednja tema enoletnega projekta je "VODA". Sodelujoče šole bomo na dano temo raziskovale in ustvarjale. Svoje delo bomo predstavile na skupni videokonferenci.
DREVO = ŽIVLJENJE
Vrsta projekta: Dodatni projekt
Teme: Kulturna raznolikost, Globalno državljanstvo, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Frana Kranjca
Osnovni cilj projekta je vzgajanje, ozaveščanje in usposabljanje za sprejemanje aktivne vloge v življenju posameznika kot dela globalne vizije sveta. Je interdisciplinarni projekt odprtega učnega okolja. Takšen je tudi vpet v šolski kurikulum. Vse šolsko leto se odvija pri pouku in drugih šolskih dejavnostih na razpisano globalno temo. Lahko se izvaja z različnimi skupinami učencev (vsi učenci šole, določena triada, razred, interesna dejavnost, raziskovalna skupina ipd.), prilagajajo se cilji, vsebine, zahtevnost itd.
DRUGAČNOST NAS BOGATI
Vrsta projekta: Dodatni projekt
Teme: Kulturna raznolikost, Kultura miru in nenasilja, Globalno državljanstvo, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj
Nosilec: Osnovna šola Frana Metelka Škocjan
S projektom Drugačnost nas bogati želimo učence ozavestiti o pomenu medkulturnega učenja in dialoga, strpnosti, sodelovanja v vse bolj raznoliki družbi ter pomenu miru in spoštovanju človekovih pravic. Učence želimo z izkustvenim učenjem ozavestiti in pripraviti na življenje v sodobni, vse bolj medkulturni družbi.
Festival Jezikajmo - Zbliževanje kultur
Vrsta projekta: Dodatni projekt
Teme: Kulturna raznolikost, Kulturna dediščina, Kultura miru in nenasilja, Globalno državljanstvo, Medkulturno učenje
Nosilec: Osnovna šola prof. dr. Josipa Plemlja Bled
Vsako leto v mesecu aprilu OŠ prof. dr. Josipa Plemlja Bled organizira festival Jezikajmo ─ zbliževanje kultur. Z glasbo in plesom, recitacijami ter gledališkimi odlomki nastopajoči prepletajo mnogo raznolikih kultur in jezikov ter jih združijo v eno umetniško zgodbo, s čimer želimo mlade naučiti spoštovanja medkulturnega bogastva.
Kam z odpadnim materialom
Vrsta projekta: Dodatni projekt
Teme: Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Franca Rozmana - Staneta
Ukvarjali se bomo z zmanjševanjem potreb, omejevanjem potrošništva, recikliranjem.
Kapljice življenja - ČAS
Vrsta projekta:
Teme: Kultura miru in nenasilja, Kulturna dediščina, Kulturna raznolikost, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola dr. Jožeta Pučnika Črešnjevec
/
Likovni extempore
Vrsta projekta: Krovni projekt
Teme: Kulturna dediščina, Kultura miru in nenasilja, Trajnostni razvoj
Nosilec: Osnovna šola Šempas
Projekt Likovni extempore poudarja sodelovanje v duhu kulture miru in nenasilja, strpnosti in sodelovanja, sprejemanja drugačnosti, v skrbi za osebnostni razvoj vsakega posameznika in za ohranitev naravne in kulturne dediščine. Skozi ustvarjalno druženje učenci, dijaki in varovanci centra za invalidno mladino spoznavajo kulturno in naravno dediščino kraja, posebnosti krajine in arhitekture ter modernejše tokove v likovnem ustvarjanju.
Mednarodni Unescov tabor Premikamo meje: Zgodbe, ki nas premikajo
Vrsta projekta: Krovni projekt
Teme: Kulturna raznolikost, Kulturna dediščina, Medkulturno učenje
Nosilec: Osnovna šola Maksa Pleteršnika Pišece
Projekt “Premikamo meje: Zgodbe, ki nas premikajo” je namenjen raziskovanju moči zgodb in njihovega vpliva na naše življenje. Skozi različne delavnice in aktivnosti bomo učence spodbujali k ustvarjanju, deljenju in analizi zgodb, ki jih navdihujejo in premikajo meje njihovega razmišljanja.
Meja: Umetnost kot pot do miru
Vrsta projekta: Krovni projekt
Teme: Kulturna dediščina, Kultura miru in nenasilja, Globalno državljanstvo, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj
Nosilec: Gimnazija Nova Gorica
Projekt Meja: Umetnost kot pot do miru spodbuja vključevanje umetnosti v mirovno vzgojo, ki ne le obogati učne izkušnje, ampak učence tudi opremi s čustvenimi in kognitivnimi orodji, potrebnimi za prispevanje k bolj mirnemu svetu. Umetnost lahko na različne načine pomembno prispeva k vzgoji za mir s spodbujanjem empatije, kritičnega mišljenja in kulturne zavesti: • spodbuja empatijo in razumevanje: umetnost učencem in dijakom omogoča, da izrazijo svoja čustva in razumejo čustva drugih ter spodbuja empatijo; • skupne izkušnje: ogled in ustvarjanje umetnosti iz različnih okolij pomaga učencem in dijakom ceniti različne perspektive in izkušnje; • analiziranje umetnosti: interpretacija umetniških del in razprava o njih spodbujata kritično razmišljanje, saj učenci razmišljajo o temah miru in konfliktov, prikazanih v umetnosti; • ustvarjalno reševanje problemov vključuje inovativnost ter veščine, ki jih je mogoče prenesti na reševanje konfliktov in vzpostavljanje miru. • medvrstniško in medgeneracijsko sodelovanje spodbuja spoštovanje ter uči sodelovanja in strpnosti.
Menjaj branje in sanje
Vrsta projekta: Ostali projekti
Teme: Kultura miru in nenasilja, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Gimnazija Ledina
Projekt je organizirana izmenjava knjig, opremljenih s posvetili, mislimi ali citati. Glavni cilj projekta je vzbuditi večje zanimanje za branje in knjigo med mladimi.
Mlade oči v pesmih pomladi
Vrsta projekta: Dodatni projekt
Teme: Kulturna raznolikost, Kulturna dediščina, Medkulturno učenje
Nosilec: Osnovna šola Alojza Gradnika Dobrovo
Pesniški literarni natečaj na temo pomladi, prijateljstva in otroštva oz. mladosti.
Mladi raziskovalci na odru znanosti
Vrsta projekta:
Teme: Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Davorina Jenka Cerklje na Gorenjskem
Namen projekta je spodbuditi učitelje, da delijo svoje zamisli, kako navdušujejo za znanost, kako spodbujajo učenje z raziskovanjem in pri tem vključujejo aktualne teme (trajnostni razvoj, umetna inteligenca, inkluzija, poklicna kariera).
Moder stol - nekdo misli nate
Vrsta projekta: Dodatni projekt
Teme: Kulturna dediščina, Medkulturno učenje, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Maksa Pleteršnika Pišece
Projekt je trajnosten (obnavljanje starih stolov) in humanističen.
Moje pravice
Vrsta projekta: Dodatni projekt
Teme: Kultura miru in nenasilja, Globalno državljanstvo
Nosilec: Osnovna šola Frana Kranjca
Pomembno je, da mladi poznajo človekove pravice in z njimi tudi povezane odgovor
Obleka od veka do veka
Vrsta projekta: Krovni projekt
Teme: Kulturna dediščina, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Vrtec Mornarček Piran
Raziskovali bomo teme povezane s tekstilom, oblačili in narodnimi nošami nekoč in danes. Dejavnosti bomo naravnali na način, da bomo pri otrocih in mladnostnikih spodbudili razvoj kritičnega mišljenja v povezavi s hitro modo ter vpliva sodobne tekstilne industrije na okolje. Ob tem želimo ob organiziranju različnih dejavnosti trajnostni način razmišljana mrežiti tudi širše med starše in v lokalno skupnost.
Od preizkušenj do uspeha
Vrsta projekta: Ostali projekti
Teme: Kulturna raznolikost, Kultura miru in nenasilja, Globalno državljanstvo, Medkulturno učenje
Nosilec: Osnovna šola Loka Črnomelj
Temeljni namen projekta Od preizkušenj do uspeha je krepitev človekovih pravic, spodbujanje empatije, razumevanja in sprejemanja drugačnosti ter krepitev zaupanje vase in v svoje sposobnosti.
Otroštvo podaja roko modrosti
Vrsta projekta: Ostali projekti
Teme: Medkulturno učenje, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Cvetka Golarja
Projekt Otroštvo podaja roko modrosti poudarja pomen vzpostavljanja pristnih prijateljskih odnosov med mladimi in starejšimi. Preko različnih oblik sodelovanja med generacijami želimo razvijati strpnost med generacijami; oblikovati otrokov odnos do bolezni, starosti, invalidnosti, smrti, žalovanja; se učiti sodelovati s starejšimi v različnih delavnicah, na prireditvah ter se učiti »dajati« in »sprejemati«.
Platforma raznolikosti
Vrsta projekta: Dodatni projekt
Teme: Kulturna dediščina, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj
Nosilec: Osnovna šola Fokovci
Želeli smo približati čudoviti svet narave in zapuščino naših prednikov svetu »sodobnih« učencev, da bi ga doživeli skozi fotografski- ali videoobjektiv, skozi obdelavo posnetkov, pripravo ustvarjalnih e-gradiv, ki bi jih lahko delili s svojimi vrstniki in na svojevrsten način doživljali naravne in kulturne posebnosti svojega okolja. S projektom želimo zagotoviti povezanost šol z lokalnim okoljem in povezanost v okviru mreže, želimo dodati svoj kamenček v bogat mozaik naše kulturne in naravne dediščine. Po tematikah, vezanih na glasbo, stročnice, arhitekturo, kraljestva živali, domače obrti in kulinarično dediščino, se bomo v šol. l. 2024/25 dotaknili domačij in njihovih zgodb, zaradi tega je naslov letošnjega projekta DOMAČIJE PRIPOVEDUJEJO.
Pletemo niti mreže z zdravjem
Vrsta projekta: Ostali projekti
Teme: Kultura miru in nenasilja, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Griže
Projekt "Pletemo niti mreže z zdravjem" spodbuja učence k ustvarjalnemu raziskovanju zdravja skozi različne aktivnosti, kot so zdrava prehrana, gibanje v naravi in ustvarjalne delavnice.
Po poti kulturne in naravne dediščine
Vrsta projekta: Krovni projekt
Teme: Kulturna dediščina, Trajnostni razvoj
Nosilec: Osnovna šola Turnišče
Mladi velikokrat premalo cenimo dragocenosti iz preteklosti. Zato je prav, da začnemo spreminjati svoje mišljenje ter prevzemati, ohranjati in širiti to, kar so nam zapustili naši predniki. Vse to nas je prepričalo, da obudimo spomine preteklosti. S tem bomo pripomogli k ohranjanju bogate kulturne in naravne dediščine. Naj bo naše Turnišče kraj z bogato dediščino in obetavno prihodnostjo. Na delavnicah bomo otroke, učence, dijake popeljali skozi svet življenja panonskega človeka, kjer bodo spoznali bogato kulturno in naravno dediščino. Pred začetkom delavnic bomo na šoli priredili kratko kulturno prireditev. Rdeča nit prireditve bo obarvana s točkami kulturne in naravne dediščine občine Turnišče.
POSTANI PRAVI JUNAK/JUNAKINJA
Vrsta projekta: Ostali projekti
Teme: Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Vrtec Koper
Projekt je zasnovan z namenom, da se otroci že v predšolskem obdobju spopadejo s pomenom ekološke ozaveščenosti, skrbi zase in za naravo in dejstvom, da lahko sami pripomoremo k čistemu okolju. Prav tako je namen tudi krepiti vezi med vrtcem in družinami otrok ter jih ozavestiti o zdravem načinu življenja in skrbi za naravo. Projekt je načeloma namenjen vrtcem, sodelujejo pa lahko tudi šole.
Pošljimo sapico prijateljstva
Vrsta projekta:
Teme: Globalno državljanstvo, Kultura miru in nenasilja, Kulturna raznolikost, Medkulturno učenje, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Pesnica
/
Pozdrav ptic miru
Vrsta projekta: Krovni projekt
Teme: Kultura miru in nenasilja, Globalno državljanstvo, Medkulturno učenje
Nosilec: Osnovna šola Lava
"Pozdrav ptic miru" je nacionalni UNESCO projekt z mednarodno udeležbo, katerega namen je ozaveščanje učencev, dijakov in ljudi v okolju o pomenu miru in vzdrževanju dobrih medsebojnih odnosov doma in po svetu. Vrednoti, ki sta v zadnjem času na veliki preizkušnji. Projektne aktivnosti vsako leto spremlja vodilna oziroma osrednja tema. V šolskem letu 2024/2025 se osrednja tema glasi: »V miru so združene: sanje, ljubezen, znanje, svoboda, pravičnost in poštenost.«
SKRITI KOTIČKI MOJEGA KRAJA
Vrsta projekta: Dodatni projekt
Teme: Kulturna dediščina, Globalno državljanstvo, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Odranci
Skriti kotički mojega kraja pozivajo sodelujoče šole k odkrivanju, raziskovanju, spoznavanju, promoviranju še neodkritih, pozabljenih ali premalo raziskanih predelov, posebnosti in značilnosti svojega kraja.
Skupaj z nami - VODA
Vrsta projekta:
Teme: Kultura miru in nenasilja, Kulturna dediščina, Kulturna raznolikost, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola in vrtec Sveta Trojica
Voda je eno naših največjih bogastev in nujen pogoj za življenje na zemlji. Človeška zgodovina in usoda sta neločljivo prepleteni z zgodovino in usodo vode. Voda določa naš začetek, ohranja našo sedanjost in ima ključ do naše prihodnosti. Je skupna matrica vse rasti: vse naravne oblike so naslikane z njenim nevidnim čopičem.
SPREHAJALNICA PO KAPELI NAD NOVO GORICO
Vrsta projekta: Ostali projekti
Teme: Kulturna dediščina, Medkulturno učenje
Nosilec: Šolski center Nova Gorica, Biotehniška šola Šempeter
Nad najmlajšim slovenskim mestom, Novo Gorico, se dviga manjša vzpetina, od koder sega pogled vse do Krasa, Vipavske doline, Goriških brd, Trnovskega gozda in tudi preko meje na sosednjo Gorico, Furlanijo in Benečijo. Ta hrib se imenuje Kostanjevica, ker so tam nekoč rastli mogočni kostanji, domačini pa jo kličemo Kapela. Skupaj se bomo sprehodili po Kapeli in preko zgodovinsko -umetniško -literarnih delavnic spoznavali Frančiškanski samostan, ki je bil letos razglašen za kulturni spomenik državnega pomena.
Šolske olimpijske igre 2024
Vrsta projekta:
Teme: Globalno državljanstvo, Kultura miru in nenasilja, Kulturna raznolikost, Medkulturno učenje, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Selnica ob Dravi
Šolske olimpijske igre je OŠ Selnica ob Dravi prvič organizirala leta 1996. Tradicijo ohranjamo vsakič, ko potekajo poletne olimpijske igre, tako tudi letos po Parizu.
UČENEC POUČUJE: "ZELENA ŠOLA"
Vrsta projekta: Ostali projekti
Teme: Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: IV. osnovna šola Celje
Cilji Zelene šole so usmerjeni k celoviti spremembi šolskega okolja in izobraževalnega procesa, da bi ustvarili trajnostno misleče posameznike in spodbudili pozitivne spremembe v družbi. Cilj je tudi spoznati poklic učitelja in se preizkusiti v poučevanju ter zbrati in urediti vtise (refleksija) ter načrtovati izboljšavo lastnega dela.
Umetnost v strpnosti
Vrsta projekta: Ostali projekti
Teme: Kultura miru in nenasilja, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Franca Rozmana - Staneta
Projekt je zastavljen kot spodbujanje ozaveščanja lastnega čustvovanja ter izražanja le tega preko raznolikih smeri umetnosti.
V sodelovanju z naravo sam pridelam hrano
Vrsta projekta: Dodatni projekt
Teme: Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Zreče
Namen projekta je navdušiti in naučiti mlade sobivanja z naravo, spremljati rasti in razvoj rastlin, skrbeti za svoje zdravje, negovati naš planet Zemljo in delovati trajnostno.
V šoli čebel
Vrsta projekta: Dodatni projekt
Teme: Kulturna dediščina, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Gimnazija Jožeta Plečnika Ljubljana
Projekt "V šoli čebel" zbuja zanimanje za opazovanje narave in vsega, kar je povezano s čebelami. Čebele nas bodo v projektu vodile v med-predmetno in medgeneracijsko sodelovanje, naučile nas bodo, da nam narava lahko veliko nudi in nas veliko nauči. Ob raziskovanju in opazovanju čebel, žuželk in medovitih rastlin v naši okolici in šolskem vrtu se bomo tako učili živeti z naravo, negovali čut odgovornosti do okolja in hkrati poskrbeli za svoje zdravje in za zdravje svojih bližnjih.
VČERAJ HIŠICA - DANES ZAKLAD: Poplavna varnost od Gruberja do Plečnika
Vrsta projekta: Dodatni projekt
Teme: Kulturna dediščina, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Srednja gradbena, geodetska, okoljevarstvena šola in strokovna gimnazija Ljubljana
Ljubljana, slovenska prestolnica, je skozi stoletja doživela številne preobrazbe, tako urbanistično kot v odnosu do naravnih nevarnosti. Eno ključnih vprašanj, s katerim so se njeni prebivalci in mestni načrtovalci soočali, so poplave. Zgodovina reševanja poplavne varnosti Ljubljane sega več stoletij nazaj, pri čemer izstopata dva ključna posameznika, ki sta s svojimi projekti zaznamovala mesto – inženir Gabrijel Gruber in arhitekt Jože Plečnik. Zato danes Ljubljana predstavlja primer uspešnega sobivanja z naravo in trajnostnega razvoja. Osnovna ideja projekta je vzgajati in izobraževati za primeren odnos do naše stavbne in kulturne dediščine.
Večerja
Vrsta projekta: Ostali projekti
Teme: Kulturna dediščina, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: GRM Novo mesto, Srednja šola za gostinstvo in turizem
Na naši šoli veliko pozornosti posvečamo gastronomiji in kulinariki ter kulturi prehranjevanja, saj je to temeljna vsebina naših izobraževalnih programov. Želimo, da mladostniki oblikujejo lasten odnos do prehrane in prepoznajo prehranjevanje kot vrednoto, ki spodbuja trajnostno skrb za zdrav življenjski slog. V okviru projekta bomo osveščali o pomenu zdrave prehrane ter spodbujali uporabo ekološko pridelanih sestavin lokalnega izvora. Poudarili bomo tudi pomen priprave svečanih obrokov kot obreda, kar krepi medsebojne vezi. Mladostniki bodo spoznavali tradicionalne jedi v sodobni preobleki, povezane s kulturno dediščino, in se naučili, kako izbrati ustrezno pijačo. Poleg tega bomo osveščali o bontonu pri uživanju hrane ter skrbno dekorirali prostor in jedi, da ustvarimo prijetno vzdušje ob obroku.
Veselje do znanosti
Vrsta projekta: Ostali projekti
Teme: Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Gimnazija Celje - Center
Projekt poteka v živo na Gimnaziji Celje - Center in je namenjen dijakom in osnovnošolcem, ki jih zanimajo naravoslovne znanosti. Z zanimivimi eksperimenti jim te znanosti želimo približati, jim prikazati njihovo uporabnost v vsakdanjem življenju ter jih usmeriti v raziskovanje in samostojno odkrivanje na področju naravoslovja.
Voda, kaj mi pomeni?
Vrsta projekta: Dodatni projekt
Teme: Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Srednja vzgojiteljska šola, gimnazija in umetniška gimnazija Ljubljana
Projekt obeležuje dan vode (22. 3.).
Z odra na oder
Vrsta projekta:
Teme: Kultura miru in nenasilja, Kulturna dediščina, Kulturna raznolikost, Medkulturno učenje, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Leona Štuklja Maribor
Umetnostna vzgoja oziroma vzgoja skozi umetnost in kulturo omogoča posameznikovo osebnostno rast, spodbuja različne oblike mišljenja, predstavlja osnovo za družbo, temelječo na znanju, ustvarjalnosti in strpnosti.
Živimo skupaj
Vrsta projekta: Dodatni projekt
Teme: Kulturna raznolikost, Kulturna dediščina, Kultura miru in nenasilja, Globalno državljanstvo, Medkulturno učenje, Trajnostni razvoj, Trajnostni življenjski slog
Nosilec: Osnovna šola Kapela
Projekt Živimo skupaj temelji na medsebojnem in medgeneracijskem povezovanju s ciljem spoznavanja sebe in drugih v medsebojnem učenju. S projektom želimo spodbuditi povezanost s svojo okolico in k medsebojno izmenjavanje znanja ter izkušenj, spoznavanje novih poti, ki ob tem pomembno vplivajo na pozitiven globalni trajnostni razvoj. Namen projekta je praktično izdelovanje izdelkov, ki krepijo naše spretnosti, razvedrijo naš vsakdan in širijo naša obzorja.