Pojdi na glavno vsebino

Biseri baroka

Teme: Kulturna dediščina, Trajnostni razvoj
Ključne besede: Solidarnost, Svoboda izražanja, Toleranca, Umetnost, Znanstveno izobraževanje
Nosilec: Osnovna šola Brežice
Vodja projekta: Martina Suban (martina.suban [afna] guest.arnes.si)
Ciljna skupina: OŠ, 7. - 9. razred, srednja šola

Projekt je namenjen povezovanju kreativnih idej učencev in dijakov z lokalnim okoljem. Pri tem jim bomo pomagali učitelji tehnike, likovnega pouka, zgodovine in razširjenega programa. Svoje zamisli bodo lahko udejanili na različnih dejavnostih v učilnici v naravi, pripravili zaključno predstavitev izdelkov, raziskovali mesto Brežice in iskali elemente baroka, obiskali delavnico v Posavskem muzeju, ustvarjali na temo, se družili in pridobivali na prečnih veščinah. Aktivnosti bodo potekale v času pouka v povezavi z ustreznimi vsebinami iz učnih načrtov in pri interesni dejavnosti Unesco skozi celo šolsko leto z zaključkom v mesecu maju. Skozi projekt bodo učenci pridobili nova znanja o domačem kraju v različnih časovnih obdobjih, spoznali zanimivosti baroka, se povezali medgeneracijsko in na ta način pustili pečat v širši lokalni skupnosti.

Pod imenom "Biseri baroka" se  skriva seštevek predlogov učencev in dijakov, kako lepoto preteklosti prenesti v izdelke sedanjosti. Projekt je zasnovan na različnih delavnicah kjer udeleženci spoznavajo likovne zakonitosti baročne umetnosti, obiščejo Posavski muzej in si ogledajo najlepšo baročno dvorano na Slovenskem in poustvarjajo na temo.

Skozi projekt spoznavamo domači kraj v različnih časovnih obdobjih, gojimo odnos do kulturne dediščine, se medgeneracijsko povežemo in poiščemo odgovore prednikov za aktualna vprašanja.

Povratna medvrstniška informacija, nova znanja, delo brez telefona, uživanje v umetnosti, zabava na svežem zraku; vse to so našteli udeleženci kot razlog, da se znova vklučijo v projekt in nanizajo nove bisere baroka.

 

Fotogalerija

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...